Mono من دیدم...ایشون خیلی خوب درس میدن...ساده و راحت..
Hbahar_1
دیدگاهها
-
من دهم هستم میخوام برم یازدهم لطفا بیاید راهنمایی کنید.♡ -
من دهم هستم میخوام برم یازدهم لطفا بیاید راهنمایی کنید.♡@Student-s
سلام...همه ی اساتیدشون عالین ولی به نظر من...
واسه ی درس زیستتون اقای موقاری عالییییییییی هستن...
واسه ی درس فیزیکتون اقای داداشی و کازرانیان هردو عالییین...
واسه ی شیمی منکه اقای پویان نظرو پیشنهاد میکنم...
درس ریاضیتونم اقای صدری فک کنم فقط کلیپ های پایه ی یازدهمو داشته باشن... -
تست 184 زیست داخل 98منکه دیگه شارژم تموم شد..
شبتون بخیر دوستان...🙂
خوشحال شدم باهاتون به حل سوالا پرداختم...ممنون...🌺😊 -
تست 184 زیست داخل 98@Kosar-Kelyabi حذفه..
-
تست 184 زیست داخل 98@Dr-Aryan دقیقا منم😅😂
-
تست 184 زیست داخل 98Hoorieh sh دقیقا سوال منم همینه...
-
تست 184 زیست داخل 98mehranmirzaei من یه سوال بپرسم؟
-
تست 184 زیست داخل 98mehranmirzaei گزینه ی ۴
-
تست 183 زیست داخل 98mehranmirzaei اینکه دیگه متنه کتابه ک میگه میشه گزینه ی ۲
-
تست 180 زیست داخل 98@Dr-Aryan شب شمام بخیر 😊🌺
-
تست 180 زیست داخل 98mehranmirzaei
من به اینجا هنوز نرسیدم😑😔😢 -
تست 178 زیست داخل 98mehranmirzaei در تست 178 زیست داخل 98 گفته است:
mehranmirzaei
تجربیا
بچه ها جواب هارو به دقت بخونید
خیلی برا هرکدوم وقت گذاشته شده که بطور کامل تحلیل بشن
خیلی ممنون ازتون که باهامون این تستار تحلیل کردین..🌹
شبتونم بخیر..🙂 -
تست 177 زیست داخل 98MOHAMMAD KAVARI من دلایله دیگم دارم...ولی خب بیشترش زیستشه دیگ...:)
-
تست 177 زیست داخل 98mehranmirzaei ضخیم ترینه:غصروفی..
نازکترینه :مخاطی -
تست 177 زیست داخل 98mehranmirzaei گزینه ی ۴...این ویژگیی که گفته برای مخاطه نه زیرمخاط
-
تست 175 زیست داخل 98@Infinitie-A منم هم...نگران نباشید...انشالله تموم میکنیم...🙂
-
تست 175 زیست داخل 98@Infinitie-A کنکوره چه سالی هستین؟؟
-
تست 170 زیست داخل 98دریا دریایی بله درست میگین حواسم نبود...ممنون
-
تست 171 زیست داخل 9881Sobhan بله اگه گفت با انتقال فعال وارد میشه غلطه ولی باید بگه به کمک انتقال فعال از روش غیر مستقیم وارد میشه
-
تست 171 زیست داخل 98@nazi-salehi درسته ولی وقتی میگیم هم انتقالی ینی از طریقه انتقال فعاله یک یونه دیگه وارد میشه که واسه ی ما اینجا اون یون سدمیه