mehranmirzaei استاد میخواین امشب همش گیاهیا رو تحلیل کنیم؟؟
بخدا نرسیدم وگرنه میمونم...اگه اینجوریه که برم
Hbahar_1
دیدگاهها
-
تست 162 زیست داخل 98 -
تست 162 زیست داخل 98mehranmirzaei من نمیدونم😣🙁...هنوز خیلی مونده که به گیاهیا برسم...
-
تست 156 زیست داخل 98 -
تست 156 زیست داخل 98Hesam Mohammadi نکتتون ظریف بود😂👌
-
تست 156 زیست داخل 98دریا دریایی منم راستش هنوز نرسیدم...فک کردم توی سوال گفته ی مناسب...
-
تست 156 زیست داخل 98mehranmirzaei گزینه ۱...چون اگه اشتباه نکنم تعریق هم بود
-
تست 182 زیست داخل 98H_R 😂😂
-
تست 182 زیست داخل 98mehranmirzaei بله ممنون...انشالله که از دوازدهم نیست دیگه..؟!😑😁😅😂
-
تست 182 زیست داخل 98mehranmirzaei تحلیلش رو انجام داده بودیم به نظرم...درسته؟؟
-
تست 182 زیست داخل 98دریا دریایی در تست 182 زیست داخل 98 گفته است:
Hbahar_1 در تست 182 زیست داخل 98 گفته است:
دریا دریایی گیاهانم ک فتوسنتز میکنن...نمیکنن؟
چرا ولی گفته عمده ی فتوسنتز
بله...ممنون...
-
تست 182 زیست داخل 98دریا دریایی گیاهانم ک فتوسنتز میکنن...نمیکنن؟
-
تست 182 زیست داخل 98mehranmirzaei دوازدهمه که استاد...☹😅
-
یه توصیه دوستانه برای دهم و یازدهمی ها 👨⚕️👩⚕️mehranmirzaei خیلی ممنونم از راهنماییتون استاد...🌸
-
جلسه 4 (تحلیل زیست داخل 98)mehranmirzaei سلام استاد خسته نباشید...🙂🌸
-
تست 164 زیست داخل 98H_R انشالله...
-
تست 164 زیست داخل 98mehranmirzaei پس منم میرم دیگه استاد...
شب همگی بخیر و خسته هم نباشین😊🌸🌻🌺 -
تست 164 زیست داخل 98Hoorieh sh از شمام ممنونم🌸
-
تست 164 زیست داخل 98H_R واقعا ممنونم😊🌸🌸
من یه مطلبو روی اینجا نوشته بودم که روی این جمله رو گرفته بود...مرسی که بم گفتید🌻🌺 -
تست 164 زیست داخل 98Hoorieh sh اگه لطف میکنین...
-
تست 164 زیست داخل 98H_R ن بخدا😑🙁😅