سلام
بچه ها شما با درس دفاعی چکار میکنید ؟
میخونید اصلا ؟
آخه معلممون هم اصلا متوجه نمیشه که ما درس های مهم تری هم داریم و حداقل تعداد سوال هارو کم کنه
واسه یه درس ۱۲۵ تا سوال داده آخه
اصلا هم قانع نمیشه کا زیاده و باید کمش کنه هر چی اعتراض هم میکنیم هیچ فایده نداره
به نظر شما ها باید چکار کنم ؟
اگه پیشنهادی دارین بگین لطفا
Hedyeh Mirzay
دیدگاهها
-
سوال -
تغییر رشته از انسانی به تجربی، پایه دهمNeda Ebrahimi سلام
اگه بتونی زیست رو خودت بخونی خوبه و یه کتاب تست درسنامه دار هم داشته باشی
فیزیک هم فکر میکنم که برای ترم دوم تازه فصل سوم رو شروع کرده باشن برای فصل اول چیز خاصی نداره و میتونی خودت بخونی اما برای فصل دوم اگه میتونی خودت متوجه بشی یعنی با آلا پیش بری که خیلی خوبه ولی اگر نه بهتره که کلاس خصوصی بگیری دوسه جلسه تا بتونی برسی برای ریاضی هم اگه بتونی کلاس بگیری خیلی بهتره چون اگه خودت بخوای بخونی سختت میشه
برای شیمی با آلا پیش بری میتونی برسی
با توجه به اینکه عید هم نزدیکه میتونی برسونی خودت رو به شرط اینکه دوست داشته باشی این رشته رو و با علاقه بخونی
موفق باشی -
بقچه ای خوندن یا تنوع درسی بالا؟Tahmineh Bahadoran سلام
حجم زیاد یک درس ممکنه خسته ات بکنه و شاید زده بشی از اون درس تنوع خیلی خوبه مثلا هر درسی ۱ساعت و نیم تا دوساعت براش خوبه هم میرسی همه درس هارو مرور کنی هم خسته نشی -
چطور از دوستان تاثیر نگیریم؟😬@zahra-hamrang سلام
من هم خودم این مشکل رو با بقیه دوستام دارم اونا هم از امتحان میان بیرون میگن گند زدیم ولی میبینم که ۲۰ گرفتن
و یه سری هم هستن که میگن ما نمیخونیم و واقعا هم نمیخونن و خراب میکنن
اول اینکه به نظرم خودمونو نباید با اون هایی که ۲۰ گرفتن مقایسه کنیم کلا باید دست از مقایسه کردن برداریم و بگیم این ماییم با این شخصیت با این روش درس خوندن شاید ما مفهومی میفهمیم و این خیلی عالیه تا اینکه امتحان هامون رو ۲۰ بگیریم و صرفا تستی نزنیم یا اصلا شاید استرس باعث میشه که امتحانمو خراب کنیم
و یه نکته دیگه هم اینکه من همیشه به کسایی که میگن ما درس نمیخونیم و فلان، به دید یه فرصت نگاه میکنم
اینکه خب اونا نمیخونن پس بزار از این فرصت استفاده کنم و بخونم که از اونا بهتر بشم
من هم خودم کلی از این همکلاسی ها دارم که از این چیزا میگن
مشاور مدرسه مون میگفت یه سری افراد هستن که درسشون خوبه و میان میگن ما نخوندیم و ولش کن و درس چیه و میبینید که همون افراد بهترین نمره رو میگیرن
یه سری افراد دیگه هم هستن که خودشون هم نمیخونن و دوست دارن اون هایی که درس خونن هم مثل خودشون کنن باید بتونید تا حد امکان ارتباط تون رو باهاشون کم کنید. -
توی خونه خوب تست میزنم اما سر آزمون...@ida-shateri
خودم حس میکنم استرس ندارم ولی اطرافیانم میگن استرست درونه امروز سر آزمون با اینکه یه سوالی رو خیلی خوب بلد بودم ولی نتونستم جواب بدم شاید به قول شما مشکل از اعتماد به نفسم هم باشه
ممنون که راهنماییم کردین🙏 -
توی خونه خوب تست میزنم اما سر آزمون...سوران عبدلی باید حتما عملیش کنم ممنونم🙏🙏
-
توی خونه خوب تست میزنم اما سر آزمون...Trtp Mo
آخه من همه ی مبحث های فیزیک رو تسلط دارم و حتی به بچه های کلاس مون هم درس میدم ولی نمیدونم چرا سر امتحان اینجوری میشم -
توی خونه خوب تست میزنم اما سر آزمون...سلام من یه مشکل دارم و اونم اینه که وقتی توی خونه تمرین میکنم تست میزنم میتونم بیشترشون رو جواب بدم اما امروز امتحان فیزیک داشتم و با وجود اینکه کلی هم خونده بودم بیشتر تست های کنکور سال های قبل رو تونسته بودم حل کنم ولی سر جلسه خیلی کند جلو میرفتم و راه حل اصلا به ذهنم نمیومد
چکار کنم؟ -
فیزیک دهم آقای یاری ❤️🧐mohammad m 1 سلام
بله خیلی کامل و قشنگ و مفهومی توضیح میدن -
کمک!Iweirdoo
سلام منم مدرسه دولتی هستم و پارسال مدرسمون قبولی مهندسی پزشکی داشت
ولی به نظرم توی دوران دبیرستان مدرسه به اون اندازه که باید مطرح نیست
دختر عموی خودم فرزانگان درس خونده بود و از دبستان قلم چی میرفت حتی واسه ریاضی و شیمی و فیزیک کلاس خصوصی تدریس میکرد ولی امسال کنکور خراب کرد
یکی دیگه از فامیل هامون هم نمونه بود و روانشناسی پیام نور آوورد
منم اولش فکر میکردم هیچ شانسی ندارم ولی بعدش دیدم همه چی بستگی به خود آدم داره به میزان تست هایی که می زنه و مفهومی که متوجه میشه
من دارم ویدیو های آلا رو میبینم تا الان هم خدارو شکر هیچ مشکلی نداشتم
یه نفر همیشه بهم میگفت تویه مدرسه ای که تو توش از بقیه بهتر باشی خیلی بهتر از مدرسه ایه که دیگران از تو بهتر باشن
چون به نظرم اعتماد به نفس آدم و انگیزه اش خیلی بالا میره -
هرکاری کردن به جز درس خوندنامیرحسین ملتجی
خب میدونی اگر هدف داشته باشی و حوصله درس نداشته باشی وقتی به اون هدفت فکر کنی خود به خود انگیزه میگیری که الان پاشم بخونم
در مورد هدف هم خب بستگی به نگاه آدم داره یکی درس میخونه که تو آینده پولدار شه یکی درس میخونه که به دیگران کمک کنه و... هدف ها همینطوری ادامه پیدا میکنه
اما وقتی که به این فکر کنی که اگه من الان پشت کار قوی شروع کنم به درس خوندن و یه رشته خوبی مثل پرستاری یا پزشکی و زیر شاخه هاش رو بیارم ، وقتی دارم نتایج رو میبینم چقدر خوشحال میشم یا پدر و مادرم چقدر بهم افتخار میکنن یا مثلا یه فامیل یا یه دوست که ازت بپرسه چی شد کنکور و چی آووردی تو با افتخار بگی مثلا من پزشکی آووردم
هیچ وقت نباید امیدتو از دست بدی و بگی دیگه به آخرش رسیدم همیشه باید تا لحظه آخر به تلاشت ادامه بدی
ایشالا که موفق باشی -
سوالاهان
ممنون ازتون -
سوالسلام من پایه دهم تجربی هستم و تورق زیست آقای موقاری رو دیدم و تونستم خیلی راحت با ایشون درس رو متوجه بشم اما سرعت درس تورق زیاده و من میخوام صفر تا صد باشه ولی زیست آقای موقاری صفر تا صد مربوط به سال های قبل هست
میخواستم بدونم کتاب تغیر کرده و اگه مال سال های قبل رو بخونم به مشکل برمیخورم
ممنون میشم راهنماییم کنید