جزا ماد ازمون ازمایشی همون ازمون گزینه ۲ و قلمچی و گاجه؟ شرکت تو ازمونم اخیاریه؟
سه ا رو کی و چجوری شرکت کنم؟ ببخشید خیلی شد اخه هیچی نمیدونم ازشون
Helen Alinia 2
دیدگاهها
-
محصولی که خریدم کجاست -
چند تا سوال از فصل اول زیست۲سلام بچه ها امیدوارم دلتون خوش باشه🌸🌸🌸
یه چند تا سوال از گفتار اول داشتم خیلی گیج شدم ممنون میشم راهنمایی کنید.
اول اینکه میگیم بعضی نورون ها ممکن است فاقد اکسون و دندریت باشن، خب اگه دندریت نداشته باشه جسم سلولی میتونه پیامو دریافت کنه ولی اگه اکسون نباشه چجوری منتقلش کنه؟دوم اینکه وقتی میگیم دو سوی غشای نورون اختلاف پتانسیلی هست یعنی تعداد k تو سلول از تعداد Naبیرون سلول بیشتره ؟(یعنی کلا تعداد بار های توی سلول از بیرونش بیشتره؟)
و سوم اینکه میگیم چون غشا به k نفوذپذیری بیشتری داره پس k بیشتر از سلول خارج میشه مثلا ۱۰ تا . از اونور پمپ سدیم پتاسیم داره هی k رو ۲تا ۲تا میاره تو. خب طبیعتا این که یه دفعه ۱۰ تا ریخته بیرون خیلی طول میکشه ۲ تا ۲تا اون ۱۰ تا برگرده پس این نظم که k توی سلول بیشتره بهم میریزه و تا پمپ بیاد درستش کنه دوباره ۱۰ تای دیگه از k ریخته بیرون و همین مسئله تکرار میشه. پس اصلا پتانسیل ارامش ایجاد نمیشه یعنی k فرصت نمیده
تهنا امیدم به پیدا کردن جواب سوالام همینجاست لطفا کمک کنید.💐🙏🏻ببخشید طولانی شد.
تجربیا یازدهم دوازدهم فارغ-التحصیلان-آلاء همیار -
محصولی که خریدم کجاستجزا ماد بله پرو هست ولی هنوز پیام ندادن و نمدونم دقیقا کجا برم ازمون بدم
خیلی ممنون از راهنماییاتون -
چند تا سوال از فصل اول زیست۲hamed bagheri 0 میخام یه تصوری از حرکاتشون داشته باشم ولی نمیتونم یعنی این سوالا برام پیش میاد
-
محصولی که خریدم کجاستجزا ماد نه هیچ ازمونی شرکت نکردم
-
چند تا سوال از فصل اول زیست۲hamed bagheri 0 سلام ببخشید یه سوال فکر کنم قسمت اول که نوشتید ۲ عامل باعث میشه
قسمت ۱ تعداد k انتشار یافته به خارج کمتر از Na انتشار یافته به داخلفکر کنم به جای کمتر باید بیشتر باشه ها درسته؟
-
محصولی که خریدم کجاستدوستان من تو اون قسمت که مدیر گفته( پیام بدید تو قسمت ویژه راه ابریشمی ها عوضتون کنم) نمیتونم پیام بدم که عضوم کنن چیکار کنم؟☹
-
چند تا سوال از فصل اول زیست۲ -
چند تا سوال از فصل اول زیست۲گیرنده ناقل های عصبی که نوعی کانال دریچه دار سدیمیه یا پتاسیمی هستش
از نوع پروتیین ها قسمت سراسری و قسمت گیرنده هاست؟ یا قسمت کانال ها؟ -
چند تا سوال از فصل اول زیست۲z Gheibi میگیم سه نوع پروتیین سراسری داریم ۱ ناقل : که پمپ سدیم پتاسیم از اونه
۲ کانال ها که دو دسته ان دریچه دار و بدون دریچه (نشتی)
۳ گیرنده ها
این پروتیین که تو شکل ص ۷ زیست۲ هست از کدوم نوعه؟ -
چند تا سوال از فصل اول زیست۲ -
چند تا سوال از فصل اول زیست۲z Gheibi اهان من چون فیزیک دهم بلد نیستم به خاطر همین اینو متوجه نمیشم؟
خیلییی ممنونم که جواب دادی خیلی خوب توضیح میدی🌹🌹🌹 -
نخاعسلام به همگی امیدوارم حالتون عالی باشه❤
بچه ها من تو قسمت نخاع زیست دو به چند تا مشکل برخوردم
شکل ص ۱۵ که نوشته عصب نخاعیه دقیقا چی هست این شکله؟ نخاعه؟ ستون مهره است؟ هیچی راجب نخاع نفهمیدم
مایع مغزی نخاعی تو این سوراخ وسط چیکار میکنه؟ میگیم از بیرون اول ستون مهره است بعد پرده مننژ که زیر قسمت عنکبوتیه مایع مغزی نخاعیه بعدش سد خونی مغزی نخانی. میشه لطفا توضیح بدید؟🙏🏻😢😭😭
تجربیا یازدهم دوازدهم راه-ابریشمی-ها-زیست z Gheibi -
نخاع
اینم شکل ص ۱۵ -
نخاعz Gheibi ممنونم به خوبیت😍😘
خب ینی این عکس اول نخاعه؟ یا ستون مهرست؟ 😂اون سوراخ وسط چی -
نخاعz Gheibi کاملا متوجه شدم چی گفتینا ولی نمیتونم با شکل هماهنکش کنم که کجا کجاعه
-
نخاعz Gheibi میگما
اون شکل ۱۹ چیه😂😅 -
نخاعمنظورم شکل اوله ها بالاییه
-
نخاعz Gheibi میشه اگه امکانش هست یه توضیح کلی بدین. من توضیح اولتونو متوجه شدم جریان چیه ولی شکلرو نمیفهمم
شکل ۱۹ ک نوشته عصب نخاعی ینی چی دقیقا؟ -
نخاعz Gheibi اینو خیلی خوب متوجه شدم. ولی تو شکل نخاع و ستون مهره کدومه؟
