سلام بچه ها کسی زیست شناسی گیاهی تخته سیاه رو داره...؟!
helen_amor
دیدگاهها
-
زیست شناسی محمد علی امینی راد دوم دبیرستان (94-93) -
زیست شناسی آقای دکتر ارشی - سوم دبیرستان (94-93)سلام بچه ها کسی زیست شناسی گیاهی تخته سیاه رو داره...؟!
-
همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاءسلام بچه ها کسی زیست شناسی گیاهی تخته سیاه رو داره...؟!
-
زیست شناسی محمد پازوکی کلاس کنکور(2) (94-93)سلام بچه ها کسی زیست شناسی گیاهی تخته سیاه رو داره...؟!
-
زیست شناسیسلام من از ویدیو های استاد پازوکی استفاده میکنم
شما چه استادی رو پیشنهاد میکنین...؟!😊
مرسی بچه ها😊 -
راهنمایی برای کنکور سال 96 لطفا کمک کنیدgaribeh
سلام عزمتو جزم کن و بشین بخون بخوای میتونی موفق بشی
بله کتابا تغییر کرده و ولی میشه از چند تا کتاب خوب و مفید استفاده کرد
از ویدیو های اینجا استفاده کن خیلی خوبن -
شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)mobinaha77
کتاب زیاد هس من خودم خیلی کتاب دارم در حدود 60تا شاید بیشتر در حال حاضر فعلا از 10_15تاش برای خوندن و تست استفاده میکنم
ریاضی خیلی سبز و مهر و ماه جامع و کلاس استاد امینی راد
شیمی من از کتابای مبتکران و استاد ابوالقاسمی استفاده میکنم و هم از کلاسای استاد اقاجانی
زیست خیلی سبز خوبه نشر الگو خوبه فاگو زیست خوبه و ویدیو استاد پازوکی
فیزیک گاج میکرو طبقه بندی و نشر الگو و ویدیو استاد فدایی فر -
شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)@Hoomillas ببین بخاطر حق نشرو نمیدونم این چیزا دیگه جزوه ها روی سایت قرار نمیگیرند و باید از کتابشون استفاده کرد...ولی میتونی از کتابای دیگه هم استفاده کنی...قیمت 3جلد.. 2 3 پیش1...85هزار تومنه
-
شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)fatemeh سلام این حرف خیلیاس من از اول مهر من از اول ابان من....شروع کن اگه میخوای موفق بشی دوست من...ببین میتونستم این حرفو نزنم چون برام یه رقیب محسوب میشی😂😂😂 ولی عزمتو جزم کن و بشین بخون...از کلاسای پارسالم میتونی استفاده کنی و هیچیو از دست نمیدی در کنار درسی که میخونی اینترنتتو داشته باش ولی کافیه فقط خودت نخوای بری سرش 😊 یا علی 😊✋
-
شیمی محمد رضا آقاجانی کلاس کنکور(2) (95-94)zahra1303
سلام ببین اینارو توی کتاب استاد اقاجانی داره ولی اگه نداریشون میتونی از کتابای دیگه مثل مبتکران استفاده کنی -
شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)@hoomillas
قیمت کتاباشون سال 2 و 3 و پیش 1 جمعا میشه 85 هزار تومنه
بله بدون کتاب هم میشه استفاده کرد ولی کتاب باشه بهتره
در ضمن کلاسای پارسالو میتونی ببینی من خودم از کلاسای پارسال استفاده میکنم عالین اول سال 94_95 رو ببین بعد 95_96 که تیپ سوالای کنکوره بعدشم امسالو فکر میکنم کافی باشه -
شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)alireza_ysf75
دستت درد نکنه خیلی خوب بودن😊 -
ریاضی 2 و 3 و پیش رو چه جوری بخونم و از کدوم ویدیو ها استفاده کنم....؟؟roz فقط جلسه اول استاد امینی راد رو دیدم بعد نزدیک 30تا تست رو نصفشو تقریبا بلد نبوم ولی اونایی رو که زدم درست بود همه
یعنی از ویدیو های یه استاد دیگه هم استفاده کنم...؟! -
شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)@Dr-am سلام من از ویدیو های پارسال استفاده میکنم خیلی خوبن بهتره با اونا شروع کنی بعد 95_96 رو ببین بعدم این ویدیو ها که قراره بذارن😊
-
ریاضی 2 و 3 و پیش رو چه جوری بخونم و از کدوم ویدیو ها استفاده کنم....؟؟roz مرسی ممنون ریاضی رو با اقای امینی راد شروع کردم خیلی خوب بود ولی دیر به دیر میاد ویدیو هاشون😢نظر تو چیه...؟!
-
ریاضی 2 و 3 و پیش رو چه جوری بخونم و از کدوم ویدیو ها استفاده کنم....؟؟سلام واسه ریاضی نمی دونم چه جوری بخونم وقتی هم درس نامه رو میخونم موقعی که میخوام تست بزنم خیلیهاشو بلد نیستم و این اعصابمو بهم میریزه...
از ویدیو های کدوم استاد استفاده کنم...رشتم تجربیه
ممنونم بابت سایت خوبتون همه چی عااااالیه 😊❤ -
شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)وااااای فردا شیمی😍❤
-
ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)استاد تدرسی ریاضیتون عاااااالی بود مرررررسی کلی❤
-
ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)سلام
بچه ها واسه ریاضی شما چه کلاسیو پیشنهاد میدین..؟!
مرسی از همکاریتون😊❤ -
شیمی محمد رضا آقاجانی کلاس کنکور(2) (95-94)Dr
مرسی لطف کردی🌷