به سان خورشید m رو گفته ۲۰ گرم مگه نمیشه ۲۰ ضبدر ۱۰ به توان منفی ۳؟؟؟ که تبدیل بشه به کیلوگرم
Mahbobeh Zare
دیدگاهها
-
غول فیزیک باش -
غول فیزیک باشMahbobeh Zare یعنی T رو باید ۱ بگیریم
-
غول فیزیک باشبه سان خورشید خب ۲۵ و ۴ چی میشه؟؟
-
غول فیزیک باشبه سان خورشید و اینکه لطفا ی توضیح درمورد T بدید واینکه منفی ۳ و منفی ۲ مگه باهم جمع نمیشه؟؟
-
غول فیزیک باشبه سان خورشید سلام ممنونم دوست عزیز ولی جوابشو گفته ۱۰ به توان منفی ۳ میشه
-
غول فیزیک باشسلام دوستان ی سوال از فیزیک پیش دارم لطفاراهنمایی کنید اگه روی برگه بنویسید ممنون میشم
جسمی به جرم ۲۰ گرم به انتهای فنری بسته شده و در حالت تعادل قرار دارد .اگر این جسم را ۵ سانتی متر به سمت راست کشیده و رها کنیم این نوسانگر به فواصل زمانی ۵/. ثانیه از محل تعادلش عبور میکند انرژی مکانیکی چند ژول است ( پی به توان ۲ تقریبا ۱۰)
اون قسمتی که گفته به فواصل زمانی منظورش چیه؟؟؟ -
کلاسینوبه سان خورشید ممنون دوست عزیز حتما این کار رو میکنم🌷
-
عربی یا شیمی؟مسئله این است...@Infinitie-A سلام برای شیمی مهندس اقاجانی عالیه همچنین استاد صنیعی
مهندس اقاجانی تدریس نظام قدیمشون توی الا هس برای نظام جدید باید مراجعه کنید به مدرسه شیمی من فقط مبحث استوکیومتری رو گرفتم
ولی از صفر با استاد صنیعی پیش رفتم تدریسشون عالی و روونه اینهم بگم من صفر کلوین هستم چون رشتم تجربی نبوده پس قطعا برای شمایی که شیمی رو سه سال خوندین صفرتاصد استاد صنیعی براتون کفایت میکنه
بازهم نظر خانم دکترا اقا دکترا رو بپرس
روزگارت زیبا🌷🌷 -
واقعیت DVD های اموزشیNafiseh S دوست عزیز ی نصیحت سمت هر موسسه ای میری برو سمت کنکور اسان نرو اینقدر وسط تدریس حرف میزنن که اعصاب ادم بهم میریزه بعد مثلا من زبانشو گرفتم ( متاسفانه هنوز با الا اشنا نشده بودم) سال دوازهم رو و یکی از همایش هاشونو نداده بودن که متوجه نشدم بعد که رسیدم به اون درسا دیدم نیست زنگ زدم گفتن دوباره باید پول بدی تا اونارو بدیم فقط کلاهبرداری😔😔
ولی برای شیمی ی دوستی توی همین الا مدرسه شیمی رو بهم معرفی کرد مهندس اقا جانی چندتا مبحث گرفتم واقعا عالی بود البته با تدریس خوبه استاد صنیعی
موفق باشی🌷 -
کلاسینو81Sobhan ممنونم دوست عزیز اره بنده هم چندتا کلیپهاشون رو توی اپارات دیدم نکته های خوبی میگن
در مورد اون دوتا موسسه اطلاعاتی ندارین؟؟؟ -
کلاسینوسلام
دوستان کسی از سایت کلاسینو و کلاسنت اطلاعاتی داره؟؟
و همچنین دی وی دی های استاد عبدالحمیدی برای ادبیات
لطفا اگه اطلاعاتی دارن بدون تعصب راهنمایی کنید
با سپاس 🌷🌷
@راهنما
انسانیا
تجربیا
رتبه-های-انجمن-آلاء
دوستان همیشه همراه لطفا راهنمایی🌸🌷🙏 -
سوال از یازدهم شیمیnima H ممنونم از توضیحاتتون اقای دکتر🌷🌷🌷
-
سوال کنکور ۹۹ زیست دهمKing of Biology اسم تراوش نیاورده که؟؟
سرخرگ اوران وارد کلافک میشه سرخرگ وابران ازش خارج میشه -
سوال از یازدهم شیمیHesam Mohammadi چون رشتم تجربی نبوده گیج میزنم
-
سوال از یازدهم شیمیHesam Mohammadi سپاس فراوان 🌷🌷
-
سوال از یازدهم شیمیHesam Mohammadi پس یعنی از دهان تا روده بزرگ جذب الکل داریم؟؟
-
سوال از یازدهم شیمیHesam Mohammadi باز اون کلیپ رو میبینم ممنون از راهنماییتون و وقتی که گذاشتین و راهنمایی کردین 🌷
-
سوال از یازدهم شیمیHesam Mohammadi اخه توی یکی از کلیپا استاد موقاری گفتن
-
سوال از یازدهم شیمیromisa ممنون خانم دکتر🌷
-
سوال از یازدهم شیمیBio ممنون دوستان که وقت گذاشتین موفق باشین🌷🌷