Bahram 0 سلام یعنی شما هم از نکات و تستای توی خود درسنامه استفاده میکنید و بعد از منابع دیگه تست میزنین؟ راضی بودین از اینکار
Mahdieh Anvary
دیدگاهها
-
نظرتون چیه؟ -
نظرتون چیه؟سلام دوستان
من نمیتونم خودم از روی درسنامه کتابها درسو یاد بگیرم
و مسئله دیگه ای ک دارم اینه که گفتن همه تستارو ویدیوشو نگاه نکنید و فقط غلط ها و نزده هارو ببینیند ک درسته قطعا ولی چون وسواس مطالعاتی دارم و بعضی پاسخنامه ها اشتباهه و از طرفیم بعضی وقتا مجبوریم توی یک تست همه گزینه هارو تحلیلشو ببینیم حتی اگ اون تستو درست زده باشیم مخصوصا توی درس زیست
یک تصمیمی گرفتم که توی شیمی و زیست از درسنامه ها و نکات توی درسنامه استفاده کنم ولی تست هاشو خودم از روی کتاب تستی که دارم بزنم و از ویدئوهای تست اگر فرصت شد استفاده
کنم ولی واسه فیزیک فیلم های تستشم ببینم
میخواستم ببینم کس دیگه ای هست ک همچین کاری کرده باشه و نتیجه گرفته باشه دیگه چه کاری کرده یا کلا توصیتون چیه؟
ممنون میشم راهنمایی کنم.
بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
المپیادیا -
درسنامه با راهوابریشم و تست با خودم چطوره؟ لطفا راهنمایی کنیدسلام دوستان
من ادم خودخوانی نیستم یعنی نمیتونم خودم از روی درسنامه کتابها درسو یاد بگیرم
و مسئله دیگه ای ک دارم اینه که گفتن همه تستارو ویدیوشو نگاه نکنید و فقط غلط ها و نزده هارو ببینیند ک درسته قطعا ولی چون وسواس مطالعاتی دارم و بعضی پاسخنامه ها اشتباهه و از طرفیم بعضی وقتا مجبوریم توی یک تست همه گزینه هارو تحلیلشو ببینیم حتی اگ اون تستو درست زده باشیم مخصوصا توی درس زیست
یک تصمیمی گرفتم که توی شیمی و زیست از درسنامه ها و نکات توی درسنامه استفاده کنم ولی تست هاشو خودم از روی کتاب تستی که دارم بزنم و از ویدئوهای تست اگر فرصت شد استفاده
کنم ولی واسه فیزیک فیلم های تستشم ببینم
میخواستم ببینم کس دیگه ای هست ک همچین کاری کرده باشه و نتیجه گرفته باشه دیگه چه کاری کرده یا کلا توصیتون چیه؟
ممنون میشم راهنمایی کنم.
بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
بچه-های-کنکور-تجربی-1400
المپیادیا
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
استفاده از درسنامه های راه ابریشم و تست زدن خودم از روی کتاب بدون فیلم چطوره؟mahdi shokry سلام خب یعنی شما بازهم از تستای راه ابریشم و ویدیوهاش استفاده میکنید دیگه درسته؟ من میخوام کلا تست رو خودم بزنم
-
استفاده از درسنامه های راه ابریشم و تست زدن خودم از روی کتاب بدون فیلم چطوره؟سلام دوستان
من ادم خودخوانی نیستم یعنی نمیتونم خودم از روی درسنامه کتابها درسو یاد بگیرم
و مسئله دیگه ای ک دارم اینه که گفتن همه تستارو ویدیوشو نگاه نکنید و فقط غلط ها و نزده هارو ببینیند ک درسته قطعا ولی چون وسواس مطالعاتی دارم و بعضی پاسخنامه ها اشتباهه و از طرفیم بعضی وقتا مجبوریم توی یک تست همه گزینه هارو تحلیلشو ببینیم حتی اگ اون تستو درست زده باشیم مخصوصا توی درس زیست
یک تصمیمی گرفتم که توی شیمی و زیست از درسنامه ها و نکات توی درسنامه استفاده کنم ولی تست هاشو خودم از روی کتاب تستی که دارم بزنم و از ویدئوهای تست اگر فرصت شد استفاده
کنم ولی واسه فیزیک فیلم های تستشم ببینم
میخواستم ببینم کس دیگه ای هست ک همچین کاری کرده باشه و نتیجه گرفته باشه دیگه چه کاری کرده یا کلا توصیتون چیه
ممنون میشم راهنمایی کنم
بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم
بچه-های-کنکور-تجربی-1400
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
مشاوره بگیرم؟mahsaaa rezaeee سلام برنامه ای ک میگین خودتون ریختین عالی بود یعنی طبق اون برنامه تونستین به تمام درسنامه ها و فیلم تست های غلط و نزده و کنکورچه ها برسین؟
-
پاسخنامه های اشتباه و راه حل لطفا راهنمایی کنید@atena-karimi ینی برای سوالایدرست هم کل حل استادو میبینین ولی با سرعت زیاد؟
-
پاسخنامه های اشتباه و راه حل لطفا راهنمایی کنیدسلام دوستان
از اونجایی ک از چند نفر شنیدم و خودمم امروز دیدم متوجه شدم ک پاسخنامه های کلیدی
مشکل داره و مطابق با حل استاد نیست و از طرفی هم میگن ک فیلم همه تستارو نبینین و با پاسخنامه اشتباهم ک نمیشه متوجه شد ک کدوم تستو درست زدیم و کدومو اشتباه
میخواستم ببینم بقیه ک ب این مشکل برخوردن چه راهکاری براش انجام دادن ممنون پیشم تجربتونو بگین ک هم بتونیم ب همه تستا برسیم و و هم زمان کم نیاریم و به تسلط برسیم تو هر مبحث -
مشاورین توی کدوم ویدئو گفتن که فقط تست های نزده یا غلط رو نگاه کنیم؟derang درسته ممنون
-
پاسخنامه کلیدی ها درسته کاملا؟Amir Babagoly 🤦♀️🤦♀️🤦♀️خب حالا باید چیکار کنیم شما خودتون چیکار میکنید خیلی وقت ادم تلف میشه ک بخواد تطبیق بده
-
مشاورین توی کدوم ویدئو گفتن که فقط تست های نزده یا غلط رو نگاه کنیم؟Mohammad Khayeri درسته خیلی ممنون
-
پاسخنامه کلیدی ها درسته کاملا؟سلام
دوستانی ک از تستای راه ابریشم استفاده میکنید
توی فیزیک اقا طلوعی و شیمی و زیست کلا همه درسا پاسخنامه کیلیدیا درسته؟ یا ممکنه گزینه غلط زده باشن؟ شما دیدین ک توی پاسخنامه ی گزینه باشه ولی توی حل استاد یه شماره گزینه دیگرو انتخاب کنن؟ -
مشاورین توی کدوم ویدئو گفتن که فقط تست های نزده یا غلط رو نگاه کنیم؟kianoosh alavi سلام زیست هم داره هر فرسنگ توی قسمت جزواتش
-
مشاورین توی کدوم ویدئو گفتن که فقط تست های نزده یا غلط رو نگاه کنیم؟sallar savadkoohi بله ممنونم
-
مشاورین توی کدوم ویدئو گفتن که فقط تست های نزده یا غلط رو نگاه کنیم؟derang فقط ی چیز دیگه واسه زیست هم همیکارو بکنیم؟ اخه توی زیست اکثر نکات توی تستا میاد
-
مشاورین توی کدوم ویدئو گفتن که فقط تست های نزده یا غلط رو نگاه کنیم؟sallar savadkoohi ولی من اون فیلمو دیدم راجب این موضوع نشنیدم جیزی بگن میتونین لینکشو بزارین؟
-
مشاورین توی کدوم ویدئو گفتن که فقط تست های نزده یا غلط رو نگاه کنیم؟derang بله درسته ممنون
-
مشاورین توی کدوم ویدئو گفتن که فقط تست های نزده یا غلط رو نگاه کنیم؟سلام دوستان
میخواستم بدونم مشاورین الا تو کدوم ویدیو یا ویدیو ها گفتن ک باید فقط فیلم تست های غلط یا نزده رو ببینیم ؟ میخوام برنامه ریزی کنم و نیازه ک بدونم لطفا اگر لینکشو دارین بزارین مرسی
بچه-های-تجربی-راه-ابریشم
بچه-های-کنکور-تجربی-1400
بچه-های-ریاضی-راه-ابریشم -
پشت کنکوریAtieh Jafari سلام خب خذفیات و تغییرات رو باید اعمال کنید چون کنکور ۱۴۰۱ طبق کتابای جدیده مخصوصا شیمی دهم و زیست دهم ک تغییرات زیادی داشت