mahi dgh ولی نمیدونم چرا جوابم 3nتوان دو منهای 3nمیشه:confused_face:
mahi dgh
دیدگاهها
-
یه سوال -
یه سوالسلام عزیزدلم من حلش کردم گزینه 2 بدست میاد
-
وارد نشدن به ازمون سنجش امروزFateme S 0 اگه تعویق بخوره چقدر تعویق میخوره به نظرت؟
-
وارد نشدن به ازمون سنجش امروزMohammad Javad Mo Ja شما مشکلتون حل شد؟
-
وارد نشدن به ازمون سنجش امروزFateme S 0 یعنی به تعویق میفته؟؟
-
وارد نشدن به ازمون سنجش امروزFateme S 0 ای وای خوب شاید یه مشکلی هست نمیدونم نمیدونم چرا سازمان سنجش دقتش اوده پایین بوی تعویق میاد
-
وارد نشدن به ازمون سنجش امروزFateme S 0 اها خوب شاید سایت شلوغ بوده من ریاضی فیزیکم ساعت یک ربع به هشت دفترچه رودانلودکردم مشکلی نبود
-
وارد نشدن به ازمون سنجش امروزMohammad Javad Mo Ja یعنی امروز نتونستیدازمون بدید؟خوب نگران نباشید هنوزم فرصت هست خداروشکرازمون ساده ای بود ازبقیه پورتال های ورودهم استفاده کنید ببینید میشه یانه
-
وارد نشدن به ازمون سنجش امروزFateme S 0 شماهم؟چه رشته ای هستید؟
-
وارد نشدن به ازمون سنجش امروزMohammad Javad Mo Ja من واردشدم مشکلی نبود مشخصاتو درست واردکردید؟
-
کامپیوترAbolfazl Sattari من این کاروکردم تاثیرنداشت به نظرم یه ویندوزقدیمی ولی سالم بهتره
-
کامپیوترTara Mm سلام عزیزدلم نه باید حتما ویندوز 7 رو نصب کنید تاتغییرکنه:hibiscus: :leaf_fluttering_in_wind:
این بلا سرمنم اومده ویندوز جدید نصب میکنی بهتربشه یه جوری روش اثرعکس میزاره که فکرمیکنی مریض شده داره به نقطه مرگش نزدیک میشه:herb: -
سلااااام من برگشتم خونه...Abolfazl Sattari اها از این نظر:dizzy_face: :face_with_tears_of_joy:
-
سلااااام من برگشتم خونه...سارا M 0 فقط ساراجان توروخدا ازهمین تابستون شروع من حداقل پایه رو با ازمون جمع ببند بارت سبک شه استرس نداشته باشی :hibiscus: :leaf_fluttering_in_wind: یه کنکورشکلاتی برات ارزومیکنم:chocolate_bar:
-
سلااااام من برگشتم خونه...Abolfazl Sattari موتوریا؟؟؟:face_with_tears_of_joy: چطور؟؟؟
-
میشه کمکم کنید لطفا...amir karami 0 :hibiscus: :leaf_fluttering_in_wind:
-
راهنماییسارا M 0 پارسال دقیقا چنین اتفاقی برامن افتاد تابستون خریدم مهرماه تغییرکرد:herb:
-
سلااااام من برگشتم خونه...@نگین-محمدیان منم خیلی دلم میخواد کتاب بخونم خیلی بیشترازخیلی :books:
-
سلااااام من برگشتم خونه...سارا M 0 موافقم عذاب وجدان واسترسو هممون داریم این روزا:cherry_blossom: :leaf_fluttering_in_wind:
-
سلااااام من برگشتم خونه...z Gheibi اره کاملا موافقم واین که عجله داریم هم به نظرم عامل مهمیه:fallen_leaf: :blossom: :butterfly: