Abolfazl Sattari دغدغه اصلیم اموزشه علاقه شدیدی به یاد دادن دارم وعجیب تر این که خیلی باحوصله ام دوست دارم کلی چیزای قشنگ یادبگیرم وبه دانش اموزای ایندم یادبدم:shamrock: :sparkles:
به هرحال ارزومیکنم هممون یه روزتوارزوهامون زندگی کنیم:rainbow: :hibiscus: :hibiscus:
mahi dgh
دیدگاهها
-
سلااااام من برگشتم خونه... -
سلااااام من برگشتم خونه...z Gheibi سلام :beaming_face_with_smiling_eyes:
اها نه منظورم اینه یه تک پارفتم بیرون ازاتاق به اعضای خانواده سلامی کردم قدری نان خوردم ودوباره برگشتم به الا خونه:cat_face_with_tears_of_joy:
مدیونی فکرکنی خیلی تباهم:face_with_head-bandage: :face_with_medical_mask: :exploding_head: :expressionless_face: :face_without_mouth: -
سلااااام من برگشتم خونه...Abolfazl Sattari منم وقتی این تاپیکو ایجادکردم مرکز اصلی توجهم به برنامه نویسی بود:crossed_fingers:
-
سلااااام من برگشتم خونه...Saleh Esmaily :grinning_face_with_sweat: :grinning_squinting_face:
-
سلااااام من برگشتم خونه...@نگین-محمدیان برنامه های خیلی قشنگی داری امیدوارم به همشون برسی :nerd_face: :star-struck:
ولی جداچرا دغدغمون انجام ندادن برنامه هامونه :slightly_frowning_face: :sleepy_face:
یه جاخوندم دلیل انجام ندادن برنامه هامون استرس ودلیل استرس انجام ندادن برنامه هامونه واقعا چرا؟؟؟:hushed_face: :index_pointing_up: -
سلااااام من برگشتم خونه...z Gheibi :blue_heart: شماهم موضوع دلخواهتونو بزارید هممون صحبت میکنیم راجع بهش:blue_heart:
-
سلااااام من برگشتم خونه...سارا M 0 سلام عزیزدلم:sparkles:
منم به طراحی چهره علاقمندم ولی تاحالا برا یادگیری اقدام نکردم چون کارهرکسی نیست کاش بشه طراحیاتو بزاری ماهم لذت ببریم:cat_face:
چقدردلم میخواد بتونم دوباره بدوام:crying_cat_face:
منم دلم تنگ شده واسه فیلم دیدن بدون عذاب وجدان:confused_face: :confounded_face:
ایشالا زودتر بانتیجه خوب تموم میشیم و میتونیم کارایی که میخوایم وانجام بدیم:crossed_fingers:
راستی نمیگی طراح چهره هستی بدمینتونم که دوست داری کیکم که میپزی یه وقت عاشقت میشم اخه دخترانقدر جذاب اخه:face_blowing_a_kiss: :aries: -
سلااااام من برگشتم خونه...Dr Aryan 0 چه مختصرومفید جواب دادید:beaming_face_with_smiling_eyes: :cat_face_with_tears_of_joy: :sunflower:
-
سلااااام من برگشتم خونه...Saleh Esmaily :beaming_face_with_smiling_eyes: :beaming_face_with_smiling_eyes: :beaming_face_with_smiling_eyes:
-
سلااااام من برگشتم خونه...Hanieh Kazemloo اتفاقا منم تصمیم دارم یه زبان جدید یادبگیرم واحتمالا ازمهرشروع میکنم :tulip:
منم خیلی دلم میخوادکروناکم بشه یه مسافرت بریم اساسا حال دلم خونه تکونی بشه:rainbow:
خدایا کمک کن کرونا بامادوست شه وکینه هاروکناربزاره...:hibiscus: :leaf_fluttering_in_wind: -
سلااااام من برگشتم خونه...@masoumeh-shokrollahi دقیقا منم چنین حسی دارم اصلا ساعت زنگ میزنه میبینم بقیه خوابن حالم گرفته میشه:disappointed_face: :dizzy_face: :crossed_fingers:
-
سلااااام من برگشتم خونه...amir karami 0 :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: :face_with_tears_of_joy: بله
-
سلااااام من برگشتم خونه... -
سلااااام من برگشتم خونه...سلااام من برگشتم به خونه ...:hugging_face:
راستش نمیدونم الا با من چه کار کرده که امروز بعدناهار به مامانم گفتم خوب دیگه من برم خونمون ونمیدونم چرا یه لحظه مامانم چپ چپ نگام کرد :hushed_face:
میخوام بگم الا شده مثل خونم و شماها شدید مثل خانوادم همینقدر عزیز وهمینقدر ارزشمند...:blue_heart:
خوب خواهرا وبرادرای عزیزم بیایدبگید بعدکنکورقراره چه کارکنید تابه رشد فردیتون کمک کنه...؟:nerd_face: -
لطفا لطفا لطفا کمک کنید فیلم یا خودخوانی؟حسین آقاپور سلام اقای اقاپور من یکی ازکسایی هستم که باالا پیش میرم به نظرم نگران نباشید وبه جای نگرانی تعاملتونو با استادموقع فیلم دیدن بیشترکنید مثلا محاسبات وسریعترازاستاد انجام بدید وچک کنید ببینید درسته یانه یا تستارو اول حل کنیدبعد ادامه فیلموببینید وازاین قبیل کارهاموفق باشید.
-
میشه کمکم کنید لطفا...Saleh Esmaily ممنونم:blue_heart:
-
میشه کمکم کنید لطفا...Sajad Ghanbari خیلی ممنونم :cherry_blossom: چه انرژی ای یه دفه بهم دادید :blue_heart:
-
تجربیات یک راه ابریشمیSarah Ghanaatiyan سلام عزیزدلم بهترنیست تابستون رو روی پایه تمرکزکنید واز روی راه ابریشم جمعش کنید این طوری میتدی میتونی ازمون های تابستانه هم شرکت کنی وخودتوبسنجی وقتی وارددوازدهم شدی میتونی دوباره پایه رومرورکنی و دوازدهم وهم باازمونا پیش بری و تاقبل عید تموم کنی :cherry_blossom:
-
تجربیات یک راه ابریشمیsallar savadkoohi سلام:hand_with_fingers_splayed: میتونم بپرسم رشتتون چیه؟واین که چه هدفی دارید؟البته اگر دوست دارید جواب بدید نظراتتونو خوندم برام جالب شدبدونم
-
میشه کمکم کنید لطفا...mahi dgh رشته ریاضی منطقه یک