سلام وقت بخیر میخوام بپرسم تواین دوهفته میتونم باهمایش ارش الا زمان ازدست رفته روجبران کنم وتربیت دبیرشهید رجایی تهران قبول شم؟میشه کمکم کنید...:downcast_face_with_sweat:
سلام وقت بخیر میخوام بپرسم تواین دوهفته میتونم باهمایش ارش الا زمان ازدست رفته روجبران کنم وتربیت دبیرشهید رجایی تهران قبول شم؟میشه کمکم کنید...:downcast_face_with_sweat:
سلام عدداتمی 1تا36