@Dr-P-A-f وقتی بقیه تونستن چجوری من نتونم باید بشه باید بمیری از خستگی درس خوندن من سال سوممه نه دیگ برا کم آوردن خیلی دیر شده:)
maryamii
دیدگاهها
-
شبا چجوری درس بخونم؟ -
شبا چجوری درس بخونم؟@m-s-100 نه طبیعی نیس اصن نمی رسم ب برنامه هام باید ی فکری بکنم
-
شبا چجوری درس بخونم؟@m-s-100 خیلی میخوابم فشارم همیشه 8/9سرم گیج میشه
-
شبا چجوری درس بخونم؟fwtimaaa قهوه خوردم الان گیجم..:/
-
شبا چجوری درس بخونم؟@m-s-100 مرسی همچنین
-
شبا چجوری درس بخونم؟@m__sadra__b چقد خوب من اگ بخوابم دیگ رفتم اون دنیا دوش فکر خوبیه مرسی
-
شبا چجوری درس بخونم؟سلام دوستان راه حل بگین ساعت مطالعم کمه خیلی بشه10ساعت دیگ شب نمیکشم چیکار کنم :face_with_cold_sweat:
-
تاثیرسهمیه ایثارگرانالان این 5 درصد خوبه بده ب ضرره یا ب نفعه؟ ؟؟؟؟
-
تاثیرسهمیه ایثارگراندختر یخی باشه خودمم شک دارم ولی خب نزنم باز بدتره
-
تاثیرسهمیه ایثارگراندختر یخی باشه تحقیق میکنم خودم حتی بشه از خود سنجش میپرسم:smiling_face:
-
تاثیرسهمیه ایثارگران_maryam_ اره دقیقا اگ پول نبود ک چرا از رشته های دیگ میان تجربی ب امید پزشکی
-
تاثیرسهمیه ایثارگران_maryam_ خیلیا
-
تاثیرسهمیه ایثارگراندختر یخی وقتی 3000/4000بشی دیگ قبولت نمیکنن هیچ ربطی نداره
-
تاثیرسهمیه ایثارگران_maryam_ نمیخام برا پولو کلاسش برم دنبال علاقمم تو این فرصت نمیشه
-
تاثیرسهمیه ایثارگراندختر یخی اینو برا رشته تاپ شنیدم برا پیرا ک خوبه
-
تاثیرسهمیه ایثارگران_maryam_ اوه چقد خوب خداکنه زیر 5هزار شم با این 5 درصد
-
تاثیرسهمیه ایثارگرانمن 50 بزنم میانگین میارم
-
تاثیرسهمیه ایثارگران@Mojtaba230478 میشه دوبار استفاده کرد ازش انتخاب رشته برام خورد
-
تاثیرسهمیه ایثارگران@Mojtaba230478 منظور چقد ب نفعمه
-
تاثیرسهمیه ایثارگرانبچه ها من 5درصد دارم هدفمم اتاق عمله خوبه بزنمیا نه منطقه سه ام