سلام یه سوال داشتم
درمورد شکل گاو و لوله ی گوارشش، اصلا شکل کتاب قدیم با الان جور در نمیاد. چرا تو شکل قدیم نزدیک ترین بخش معده به روده سیرابی هست ولی تو جدید دورترین؟ چرا تو شکل قدیم نگاری و سیرابی زیر بقیه قسمت ها قرار دارند و از بیرون به هم وصل اند ولی تو جدید کامل از هم جدا
Mhdie Ft
@Mhdie Ft
دیدگاهها
-
شکل گاو گفتار سه فصل دو