چرا E یا Kmax یا Umax میشه 0/36 لطفا پاسخ بدین راه حل آقای یاری قانع نکرد منو لطفا جواب بدین توی قسمت گیر کردم و نمیتونم جلو برم آزمون هم نزدیک تره

Miladmohebbi
@Miladmohebbi
دیدگاهها
-
سوال 2️⃣نوسان(فصل۳فیزیک دوازدهم) لطفا سریع پاسخ بدین 🔴🙌 -
نوسان(فصل۳فیزیک دوازدهم) لطفا سریع پاسخ بدین 🔴🙌به نظرتون اینی که علامت زدم توی عکس غلط نیست؟

من فکر میکنم باید اینجوری باشه
