Fat Sob ببخشید شما چجوری با اعتبار کم پروفایل گذاشتید؟
Narin Hashempour
دیدگاهها
-
پیش خوانی -
پیش خوانیMarziyeh Amini سلام دوست عزیز منم دهم تجربی ام.درمورد پیش خوانی اول باید کل دهم رو به طور کامل و مفهومی خونده باشی و تست کار کرده باشی بعدش میتونی شروع کنی.
درمورد درس هاهم باید بگم که درس های حفظی مثل لغات زبان و ادبیات وعربی فقط چشمی ببینی چون فرار هستن درمورد دروس حلیاتی هم بهتره پیش خوانی باشه به شیوه ای که تدریس اون درس رو ببینید(تو آلا معلم های معرکه ای هست😉) و بعدش سوال تشریحی و درنهایت تست کار کنید تا موقع مدرسه بتونید سریع تر برید جلو و درس ها براتون راحتتر بشه. -
☘🧍♀️🧍♂️جزوه زیست دهم موقاری👇👇👇دانش-آموزان-آلاء
تجربیا @دهمیا -
☘🧍♀️🧍♂️جزوه زیست دهم موقاری👇👇👇سلام سلام
امروز میخوام جزوه های دست نویس خودم📝رو با شما هم به اشتراک بزارم امیدوارم مفید باشن🌼🌼🌼https://www.uplooder.net/files/2b987a5755a203ddc2166ab68d6fd247/۲۰۲۱۰۵۱۱-۱۴۰۹۲۷.pdf.html
اینم لینکش👆👆
-
سوال درس سوم دینی دهمNarin Hashempour نمیدونم چرا ولی احساس میکنم گزینه ۳ هست🤔🧐
-
تابستون ۱۴۰۰ برای دهم تجربیا_برنامه ریزیمصطفی عباسیان اگه مباحث رو در طول سال خوب یادگرفته باشید دیگه مرور خیلی سریع تر میشه و دیگه وارد فاز تست زنی میشید ولی اگه بعضی درس هارو مشکل دارید شاید یکم بیشتر ،نه خیلی طول بکشه ولی در کل مرور بهتر چون درسای دیگه مثل جغرافیا وتفکرو..نیستن و راحت تره.
-
تابستون ۱۴۰۰ برای دهم تجربیا_برنامه ریزیمصطفی عباسیان بله دهمم
-
تابستون ۱۴۰۰ برای دهم تجربیا_برنامه ریزیسلام الان نظراتتون رو خوندم و واقعا خوب بودن تقریبا دستم اومد چجوری برنامه بریزم فقط میمونه که باهم به اشتراک بزاریم بعد از تایم امتحانات هر کدوم جدولی درست کنیم و اگه دوست داشتیم برنامه مون رو باهم به اشتراک بزاریم .
-
تابستون ۱۴۰۰ برای دهم تجربیا_برنامه ریزیدعوت میکنم از@سارا-M-0
-
تابستون ۱۴۰۰ برای دهم تجربیا_برنامه ریزیSajedeh Ghavi 0 خیلی عالی میشه اگه باهم همکاری داشته باشیم💪
-
تابستون ۱۴۰۰ برای دهم تجربیا_برنامه ریزیسلام به همه آلایی های گل
راستش دلیل ایجاد تاپیکم این هست که میخوام تابستون رو (امسال:)) مرور دهم داشته باشم وبرای اینکار ممنون میشم کمکم کنید و حتی کسایی که همسن من هستن اینجا نظراتشون رو بگن و حدالامکان یه برنامه خوب میخواستم.و اینکه مشاور لازم هست یانه؟
دانش-آموزان-آلاء -
فلان درس رو دوس ندارم📒به دلیل........سلام بچه ها نمیدونم چرا کلا از انجمن بییرون شده بودم😞
-
محل اعرابیMr B
https://s19.picofile.com/file/8432691318/۲۰۲۱۰۵۰۴_۲۳۱۷۱۳.jpghttps://s18.picofile.com/file/8432691468/۲۰۲۱۰۵۰۴_۲۳۱۷۳۸.jpg
https://s18.picofile.com/file/8432691592/۲۰۲۱۰۵۰۴_۲۳۱۷۴۴.jpg
https://s19.picofile.com/file/8432691684/۲۰۲۱۰۵۰۴_۲۳۱۷۵۴.jpg
سلام این جزوه های معلمم هست که گفتند خیلی عالین من که خیلی خوب یادگرفتم شماهم بخونید ببینید نتیجه میگیرید موفق باشید
-
فلان درس رو دوس ندارم📒به دلیل........Abolfazl Sattari دقیقا منظور منم همین هست
-
بررسی هفتگی گزارش هاromisa
خیلی ممنون 🌼🌼 -
بررسی هفتگی گزارش هاسلام به همه منم میتونم اینجا گزارش داشته باشم آیا؟!
-
فلان درس رو دوس ندارم📒به دلیل........سلام سلام
این متن به نظرم جالب بود گفتم با شماهم در میون بزارم بخونید و لذت ببرید:👇👇👇👇👇👇آیا خوندن جملات انگیزشی به من کمکی می کنه؟ آیا جملات انگیزشی به من تو درس خوندن برای کنکور کمکی می کنه؟
آیا با خوندن این جملات انگیزشی نیرویی اجتناب ناپذیر در وجودم پیدا می کنم و مثل فیلم های ابرقهرمانی با قدرتی عجیب به سراغ انجام کار ها و درس خوندنم می روم؟
آیا با خوندن این جملات دیگه خسته نمی شم؟جواب تمامی سوالات بالا منفی است. جملات انگیزشی مثل چوب جادو نیستن که با یه حرکت همه مشکلات ما رو حل کنن و یا کاری کنن که روزی 13 ساعت بدون خستگی درس بخونیم. پس اگه کمک نمی کنن چرا باید بخونیمشون؟ مسئله اینه که این جملات خیلی هم کمک کننده ان و بهتره که روزانه یا هر از گاهی اون هارو بخونیم چون به صورت مقطعی کمک مون می کنه که اگر در طول روز خسته شدیم یا گاهی برامون تلاش هامون بی نتیجه به نظر رسید به کمک این جمله های انگیزشی از جامون بلند شیم و دست به کار بشیم، اما نباید توقع معجزه یا یه اتفاق عجیب رو داشته باشیم.
بله دوستان این حرف حرف های یک مشاور هست که میگه جملات انگیزشی بد نیستن ولی مثل قرص مسکن میموند که تا یه تایم مشخصی آدم رو سرپا نگاه میدارندحالا چند تاشو براتون میزارم که واقع بینانه هستند یعنی بهتر میتونید درکشون کنید و چهره واقعی از زندگی خر کدوممون هست:متن ایتالیک ( کج )
-
**[تو انقدر شجاع بودی که شروع کردی . اونقدر قوی بودی که ادامه دادی، پس اونقدر لیاقت داری که بهش برسی
-
**آدم های موفق شرایط تغییر نکردنی زندگی شون رو می پذیرند. و به جای نق زدن بابت چیزهایی که دوست ندارن ، در برهوت زندگی شان دنبال چیزهایی میگردن که دوسش دارن.
**در لحظاتی که از دست خودمان ناراحت هستیم، برای تغییر شرایط ، به جای نق و ناله کردن و سرکوفت زدن ، نقاط قوت درونتان را به خاطر آورید. یعنی برای تغییر به جای خود تحقیری خود تبلیغی می کنید

نوشته شده توسط هاشم پور🦋
-
-
زیست دهم فصل ۲Helen Alinia 2 ببینید دقت کنید که ماده زمینه ای رو نمیشه تو همه سلول ها پیدا کرد بلکه در بعضی سلول ها و البته بافت ها یافت میشه مثلا تو بافت پیوندی میتونیم ماده زمینه ای رو ببینیم

-
فلان درس رو دوس ندارم📒به دلیل........سارا M آره 👍👍