محمد فواد ببین داداش خواص شیمیایی کلااا به ذره های باردار مربوطه یعنی هم پروتون و هم الکترون پس این حرفتون فقط برای عناصر خنثی صدق میکنه درنتیجه صرفا نمیشه گفت فقط عدد اتمی
برای همین از نظر من هم به تعداد الکترون و هم عدد اتمی (یعنی تعداد پروتون )مربوطه
بچه ها می شه بگیم انرژی پتانسیل همیشه هم علامت با انرژی دست یانه ؟ اگه نه می شه لطفا بگید چطور علامت کار دست رو تشخیص بدیم ؟