سارا M 0 سلام.یازدهمی دیگه؟
اگه دقت کنی هر درسی یه قلقی داره.باید سعی کنی قلقش دستت بیاد
من اول سال تازه رسیده بودیم به میدان که سر کلاس هیچی نمیفهمیدم.معلممون هم گفته بود همه کتاب موضوعات به هم ربط دارن
میگفتم فیزیک یازدهم سخت ترین کتابه 🤦♂️
ولی خب میدونی دیگه مفهوم داخل فیزیک خیلی مهمه وگرنه حایگذاری رو همه بلدن
منم هر مبحثی که میرسیم سعی میکنم مفهومشو تا میتونم عمیق بشم
مشکل شما هم فکر کنم همین باشه.روی مفاهیم مسلط بشین بعد تیپ تست های مختلف رو حل کنید
با این کار دیگه شاخش شکسته.فقط نیاز به تمرین برای تسلطه
فصل سوم هم پیش نیاز آنچنانی نیاز نداره.مفاهیم خیلی ساده از فصلای قبل رو بلد باشی حله
Parsa Nm
دیدگاهها
-
از فیزیک یازدهم متنفرم:)))))) -
مدار (مقامت معادل)Farhan Honar سلام بله
شکلش دقیقا شکل یکی از پرسش های کتابه -
حذف مبحث ریاضیdani danii نوشته حذف مباحث
-
فیزیک ۲ اقای طلوعی@M-R-AFSHARI سلام راه ابریشم منظورتونه؟
ضبط شده که -
توزیع بارMr Unknown XD تشکر 🙏
با این که نمیفهممش ولی مجبورم بپذیرم خیلیم مهم نیست 😅 -
یه سوال از بهم بستناMr Unknown XD درسته آره 👌
-
یه سوال از بهم بستناMr Unknown XD سلام
این همه کارای عجیب چرا 😐
خب یه عدد بده به مولد یه دقه حل میشه -
توزیع بارParsa Nm این توضیح اولی با شکل
-
توزیع بارParsa Nm اینا 🤦♂️😂
-
توزیع بارSara_R اینم هست 😂
-
تستGharibe Gomnam سلام گزینه سه؟
-
توزیع بارSara_R دقیقا سوال همینه
چرا داخل فلز نیستن؟
طبق عکسی که فرستادم نمیتونن همو خنثی کنن -
سلام ریاضی سخته برامalireza samizadeh سلام.خب آره
مشکل چیه؟ -
توزیع بارSara_R نه نمیشه که میدان نداشته باشیم
برآیندش صفره.که البته مشکل همینه 😅مثلا یه تک بار رو در نظر بگیرین.اطرافش میدان هست.روی خودش که نیست
داخل رسانا هم میدان هست.چون اطراف باره.(بار هایی که روی سطح خارجی پخش شدن) -
توزیع بارParsa Nm این مثلا یه نقطه غیر مرکز
اینجا که میدان برآیند صفر نیست دیگه

-
توزیع بارSara_R سلام چند تا سوال دارم منم.چون مربوط به همینه اینجا میپرسم
چرا میدان داخل رسانا صفره؟(مرکز جسم رو قبول دارم ولی بقیه جاها نه😅)
یه عکس هم از این میفرستم الانچرا میدان خارجی بر سطح رسانا عموده؟
-
یونSara_R آره دیگه
دهم برای عنصر های دسته d گفته بود -
استوکیومتریMr Unknown XD سلام ممنون متوجه شدم
همون راه استاد بود😅 -
یونSara_R دیگه ۱۳ تا الکترون که نمیده 😅
دسته d خیلی حسابش نکنیم بهتره 😁