Nazanin Alipour 0 کدوم گذاشته بود؟
نمیدونم سینوس ندیدم گذاشته باشن
Nazanin Alipour 0 کدوم گذاشته بود؟
نمیدونم سینوس ندیدم گذاشته باشن
نگا کار به این نداشته باش مثبت میشه یا منفی
ببین نیرو و جابهجایی هم جهت هستن یا نه
که اینجا جابهجایی رو به پایینه.نیروی وزن هم که رو به پایینه
پس کلا کار مثبت میشه
الان فقط mgh رو میخواد حساب کنی
بدون هیچ علامتی
آخرش یه مثبت میذاری کنار جواب
Parsa Nm البته این که گفتم کم کنیم از هم برای دلتا یو هست
اگه یو ها رو جدا بخوایم دیگه نیاز به کم کردن نیس
هر کدومو جدا به دست میاریم.خودش هم حل کرده
Nazanin Alipour 0
ببین اون مقداری که جابجا شده مهمه
چطور به دستش بیاریم؟
دو تا ارتفاع رو از هم کم کنیم به دست میاد
اچ هم آره ارتفاع هس.جابجایی هم هست
یکی هستن
Nazanin Alipour 0
جابجایی همون اچ هست دیگه
Nazanin Alipour 0 حتما نیاز نیست ضرب دو کنیم
برای راحتیه
Nazanin Alipour 0 نمیدونم منظورت چیه دقیقا
Nazanin Alipour 0
پیشنهادم اینه مقدار رو با فرمول به دست بیار
علامت رو با مفهوم مشخص کن
یعنی اگه نیرو و جابه جایی هم جهت باشن،کار مثبته
تغییر انرژی پتانسیل هم که قرینش میشه
اگه خلاف جهت باشن برعکس اینه
اینطور علامت ها رو مشخص کن
Nazanin Alipour 0 آره همیشه همینه
ممنون از نظراتتون 🌹🙏
سلام دوستان
محاسبات شیمی معضل شده 🤦♂️🤦♂️
نه فقط ضرب و تقسیم ها
من تا بخوام سوال رو بفهمم.بعدش هم فکر کنم که باید از چه راهی سوالو حل کنم کلی ذهنمو درگیر میکنه و وقت میگیره
خصوصا سوالای ترکیبی محاسبات.هر چی میرم حل کنم بیشتر نمیفهمم انگاری 😂😂
چطور باید سریع سوال رو بفهمم
حالا بعدشم که درجریانید.اصل دردسر شروع میشه.اعداد عجیب غریب 😐😐😐
همشو باید درعرض یه دقه انجام داد!!!
سلام بچه ها
یازدهم ریاضی هستم.تا این چند روز عید رو فصل دوم حسابان رو خوندم (تابع)
تست زدم ازش.ولی زیاد نه
از طرفی فصل سوم (تابع نمایی و لگاریتم) رو هم باید بخونم که بعد عید برای دو فصل آخر وقت کم نیارم
که بتونم یه جمع بندی خوب داشته باشم
حالا بنظرتون این سه روز رو چکار کنم.فصل سه رو بخونم یا تست فصل دوم رو بزنم؟
Ali Fazli
منم منبع میارم 😁
فصل اول زمین شناسی یازدهم
درسته سرعت زمین کمتره تابستون.ولی دلیل تابستون بودن این نیس
یه سرچ هم کنید میاد 😉
Gharibe Gomnam سلام
نظرم رو میگم
درمورد سوال سوم به نظرم غلطه.چون خواص فیریکی مربوط به جرم تغییر میکنه
مثلا رسانایی احتمالا یکی از خواصی باشه که تغییر نکنه
سوال اول و دوم رو بلد نبودم.سوال آخر هم متوجه نشدم منظور رو
امیرحسین حاجی پور سلام
دو تا راه داره.اگه نمودار رو بخوای رسم کنی
اول باید( f(x+1 رو رسم کنی بعد یه واحد ببریش سمت راست
اگه ضابطه بخوای به دست بیاری هم x-1 رو بذار به جای ایکس
داخل اون ضابطه ای که داده
ML h 0 🌹🖐️
Ali Fazli سلام
متوجه نمیشم
مشکل چیه؟
Fat Heydar
سلام.ربط به سرعت نداره.به خاطر زاویه تابش خورشیده
داخل تابستون زاویه تابش مستقیم تره
برای نیم کره شمالی البته
ML h 0
نفت که با گاز یکی نیس