سلام بچه ها
یازدهم ریاضی هستم.تا این چند روز عید رو فصل دوم حسابان رو خوندم (تابع)
تست زدم ازش.ولی زیاد نه
از طرفی فصل سوم (تابع نمایی و لگاریتم) رو هم باید بخونم که بعد عید برای دو فصل آخر وقت کم نیارم
که بتونم یه جمع بندی خوب داشته باشم
حالا بنظرتون این سه روز رو چکار کنم.فصل سه رو بخونم یا تست فصل دوم رو بزنم؟
@دانش-آموزان-آلاء