@Ali-Valicheki :()
𝐏𝐮𝐧𝐢𝐬𝐡𝐞𝐫
دیدگاهها
-
فشار -
انتالپی فروپاشیای وای بیخشید:((
فک کردم دومی رو گفتم
الان دوباره نگا میکنم بلد بودم مینویسم -
ویروس=/@Ali-Valicheki خواهش فراوان والا من که کاری نکردم
-
فشار@soniaaa اره ولی روشش با روش جفر فرق میکنه
-
انتالپی فروپاشیالان که دارم به این نتیجه میرسم خودمم مشکوکم به دو
چون همونطور که مثال زدم برای اولیش میتونم برای دومی هم همون رو بیارم و نقضش کنم که کوچیک نیست
یکی یه منم توضیح بده اینو چون مخم کار نمیکنه الان:(( -
مادر خاطره و پلاسوسیت=))مادر خاطره که قطعا نمیتونه
ولی پلاسموسیت بنظرم میتونه -
فشار@Ali-Valicheki استاد فیزیک
-
انتالپی فروپاشیSara_R اره چطور میتونه کمتر باشه وقتی گفته نافلزه؟
من گوگرد انتخاب کردم یا مثلا اکسیژن بالاخره نقضه دیگه -
مادر خاطره و پلاسوسیت=))@Ali-Valicheki چون پادتنی که روی اونه از نوع غیر ترشحیه
نقش گیرنده داره -
فشار@Ali-Valicheki الحمدلله بالاخره متوجهش شدی:)))
-
انتالپی فروپاشیSara_R اوکی من قانع شدم.
ممنونم ازتون
ثواب کردین:)) -
مادر خاطره و پلاسوسیت=))@Ali-Valicheki مگه اون کسی شناسایی نمیکنه که بخواد مبارزه کنه؟
-
فشار@soniaaa بالاخره نیازه یکی عهده تنبیه بقیه رو بر عهده بگیره
میخواستم لوسیفر بذارم:))) -
تست@soniaaa خیر
-
مادر خاطره و پلاسوسیت=))@Ali-Valicheki مبارزه نمیکنه بصورت مستقیم ولی میره پلاسموسیت میسازه که اوناهم پادتن بسازن تا مبارزه کنه
-
فشار
-
تست@مریم-گنج-بخش بله میشه توضیح بدین
-
مادر خاطره و پلاسوسیت=))@Ali-Valicheki مادر پلاسموسیت کیه
-
فشار@Ali-Valicheki ایشالا بعدیش:)))))))))))))
-
مادر خاطره و پلاسوسیت=))@Ali-Valicheki خب سلول مادر پلاسموسیت متوجه نمیشم که کدومه منظورتون!
فقط میدونم که لنفوسیت بی تقسیم میشه و پلاسموسیت و بی خاطره درست میکنه