@Amin-th
هعی خداااااااااااااااااا
بیا بغلم گریه کنیم :disappointed_face: :disappointed_face:
RAMIN1380
دیدگاهها
-
مآجرآهآی من و نهآیی -
مآجرآهآی من و نهآیی@Amin-th
فارسی بحرف برادر 😐 -
مآجرآهآی من و نهآیی@Amin-th
نه دیگ اونروز از زبان متنفر شدم معنی کن بفرس😂 -
مآجرآهآی من و نهآیی@Amin-th
داداش هنوز میخای بخونی😂😂
وایسا امتحان تموم شه بعد بخون 😐 -
مآجرآهآی من و نهآییmaryam111
کجاست خدا خیرتون بدین ببینم
فوقش میریم جاده شهریور |: -
مشکل@m-an
منم نه میتونم تودلی پست بزارم نه چت روم 😐🤷♂️ -
تست برای همه درساکنکوری ام
خیلی ممنون 🙌 -
شیمی@Amin-th
بله جوابتون درسته هر چقدر ag+ به قاشق ابکاری میشه همون قدرم میاد جاش قرار میگیره -
فارغ التحصیلم بعد از ۸ سال میخواهم کنکور تجربی بدم@SADAF_KONKUR98 سلام ببخشید نمی خوام در حرف شما دو تا دخالتی داشته باشم اما میتریکیدم حرف نزنم
ببین منم منطقه سه هستم همه ی این مشکلات دو برار کن
یه دوازدهمی اینقد بدبخته که نتونست کتاباشو پیش خوانی کنه نمی دونه کنکور چطوریه واسش نمی دونه انتخاب رشته ش چطوری چووووون اولین سال کنور نظام جدید
اگه تو این مشکلاتو داری یه دوازدهمی تو منطقه یک حتی مشکلات بیشتری داره فقط به فکر خودت نباش:unamused_face: :unamused_face: :disappointed_face: -
بچه های پایه همه بیان!!!!RAMIN1380
سوال 2 -
شیمی@سما-نویدفر
:astonished_face: :astonished_face: :astonished_face: :astonished_face: :astonished_face: :astonished_face: :astonished_face: :astonished_face: :astonished_face:
ابکاری نقره با مس :astonished_face: :astonished_face: :astonished_face: :astonished_face:
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ -
روش خواندن ریاضی یازدهم تجربی(مممممهمممم)سلام و خسته نباشید دوستان
اول از هر چیزی می خوام بگم که یک دانش اموز یازدهم تجربی هستم در منطقه 3
راستشو بخوایین از همون 2+2 تا الان با ریاضی مشکل داشتم و خواهم داشت :pensive_face: :pensive_face: و از اون جایی که لازمش دارم برا کنکور میخوام این کودورتو ازدلش در بیارم:slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:
به قول یکی از معلمامون ریاضی رو هر جا برین با هاتونه (اگه بخوایین ادامه تحصیل بدین) ریاضی-تجربی-کار دانش- انسانی-فن وحرفه ای و.... اگه برین تو قبرم قبرتون مکعبیست:grinning_face: :grinning_face:
حالا میخوام بگم اگه یه روش خاص داری نظر بده لطفا (طوری باشه که به درم بخوره)و اگه نداری به قول خودمونی راه بادو باز بزار :smiling_face: :smiling_face:خلاصه بگم دو چیز میخوام ازتون:
1 روش خواندن ریاضی در مدرسه
2 روش خواندن برای ازمون و کنکور -
بچه های پایه همه بیان!!!!گوشیم خاموش شده تف
سوال یکم حل کردم -
شیمی@سما-نویدفر
نه اصلا یعنی چی
ابکاری مس بانقره میشه برای بالا بردن ارزش
اما برعکسش چه صیغه ایه -
روش خواندن ریاضی یازدهم تجربی(مممممهمممم)@sarab داداش من میگم نره تو میگی بدوش
مشکل دارم نمی فهممش نمی تونم بدون هیچ روش خاصی تمرین ناتشو حل کنم
-
بچه های پایه همه بیان!!!!اقا 5 با من
-
شیمی@Rakhshandeh-Sh
1-پروپن هم میشه گفت اما تو پروپن از هر طرفی بزاری همون میشه چه چپ چه راستش 1-پروپن هست -
روش خواندن ریاضی یازدهم تجربی(مممممهمممم)@sarab نوشتم که راه بادو باز بزار
-
بچه های پایه همه بیان!!!!@Ellery
:confused_face: :confused_face: :confused_face: :confused_face: :confused_face: -
گویچه قرمز؟؟؟؟؟@M-bahrami1378
خیلی ممنون:face_blowing_a_kiss: :face_blowing_a_kiss: