Hesam Mohammadi 💜🌹🌹🌹
Rare_1
دیدگاهها
-
جزوه زبان -
جزوه زبان@Emmett مرسی از اینترنت گرفتم
-
جزوه زبانسلام
لطفا یه جزوه از زمان افعال انگلیسی( کلی)
هرکی داره بفرسته؟
تجربیا
انسانیا
ریاضیا
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
ب شدت نیاز دارم -
راهنمای درس خوندن و جمع بندی برای کنکور 1400دوست عزیز
من برنامه خودم ۱۲ساعتست البته چهارساعتشو فیلم آموزشی میبینم
روزی ۳ درس تخصصی و ۲ تا عمومی زیادی هم روی عمومیا کلیک نمیکنم اونارو عید بیشتر میخونم
برنامم ۶ بازه ی دو ساعتست و هر دو ساعت ۱۵دقیقه استراحت( البته دو تا نیم ساعته هم برا ناهار و شام)
پنج روز هم گذاشتم برا تفریح تو تابستون
امیدوارم موفق باشی❤ -
بهترین زمان برای شروع مطالعه تابستانه؟fatemeh8181 مرسی ب هر حال❤
-
بهترین زمان برای شروع مطالعه تابستانه؟fatemeh8181 بله با نکته برداری
-
بهترین زمان برای شروع مطالعه تابستانه؟fatemeh8181 فیزیک شیمی زیست و زبان و ریاضی
اینارو فیلم میبینم
برنامم ۱۲:۳۰ساعته س روزانه
وکلا ۱۵۰تست -
بهترین زمان برای شروع مطالعه تابستانه؟fatemeh8181 آره خب تستای همون مباحثو میزنم اما باز روزانه بیشتر از ۱۵۰تا تست نمیتونم بزنم
-
زیست ایروانیArian Mp پک فیزیک ونوس استاد یحیوی خ خوبه
زیست جاست موقاری -
بهترین زمان برای شروع مطالعه تابستانه؟my name مرسی از راهنماییتون ب نظرتون روزی چند تا تست بزنم
من چون یه ذره پایه م خوب نیست فیلمای آموزشی میبینم ک بیشتر وقتمو میگیرن و زیاد نمیرسم تست بزنم و این مسئله باعث شده استرس بگیرم
من حداقل روزی چهار الی پنج ساعت فیلم میبینم -
برنامه کنکور ۱۴۰۰ -
بهترین زمان برای شروع مطالعه تابستانه؟my name سلام نه تابستون پارسال نخوندم
تو مدرسه پنج الی ۶ ساعت
و روزای تعطیل ۹ ساعت یا ۱۰ -
بهترین زمان برای شروع مطالعه تابستانه؟سلام
من پایه یازدهمم و دارم جمع بندی میکنم
برنامه م این بود ک روزانه ۱۴ساعت بخونم اما واقعا توانایی ندارم
ب نظرتون روزانه۱۲ساعت خوبه؟
یا همون ۱۴
تجربیا
ریاضیا
انسانیا
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
کمک فوری!
سوال ۳ و ۴ موندم
تجربیا
ریاضیا
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
بچه های پایه همه بیان!!!! -
بچه های پایه همه بیان!!!! -
بچه های پایه همه بیان!!!!AMH یازدهم
-
بچه های پایه همه بیان!!!!@Dr-Rashidi ۱۱
-
بچه های پایه همه بیان!!!!بچه هاااا نیم ساعت دیگه امتحان شیمی دارم
کی کمک میکنه؟
تجربیا
ریاضیا
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
بچه های پایه همه بیان!!!!سوال پنج حداقل💔💔
