Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
R

Rare_1

@Rare_1
دانش آموزان آلاء تجربی
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
210
موضوع ها
38
Shares
0
گروه‌ها
4
دنبال‌کننده‌ها
9
دنبال‌شونده‌ها
9

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • زیست یازدهم چی بگیریم؟
    R Rare_1

    خیلی سبز با همکاری ماز

    انتخاب منابع

  • فووری
    R Rare_1

    FCB61 استاد پویان نظر خوب تدریس میکنن یا استاد صنیعی؟

    شیمی

  • کمککک!!!!!
    R Rare_1

    @Z-H-Z مرسی ازینکه پاسخ دادین

    زیست شناسی

  • کمککک!!!!!
    R Rare_1

    IMG_20200427_115435.jpg
    %(#ff0000)[این صفحه مربوط به فصل هشتم(تولید مثل نهاندانگان)زیست یازدهمه]
    چند تا سوال دارم...
    ۱_هر کدوم از سلول های داخل کیسه ی رویانی مضاعفن یا غیر مضاعف و هاپلوئید و یا دیپلوئید؟
    ۲_دانه های گرده رسیده هاپلوئید،، مضاعفن یا غیر مضاعف؟و اینکه اسپرم ها (در نهاندانگان )هم هاپلوئیدی و غیر هاپلوئیدی و مضاعف و غیر مضاعفیشو برام مشخص کنیید
    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا

    زیست شناسی

  • فووری
    R Rare_1

    @M-an مرسی ازتون❤

    شیمی

  • فووری
    R Rare_1

    @Amin-th مرسی ازتون ک جواب دادین😊

    شیمی

  • فووری
    R Rare_1

    @Amin-th پس چرا برا فصل سوم یازدهم نوشته قسمت هفت؟هشت و نه ولی قسمت اول و دوم و.... نداره

    شیمی

  • فووری
    R Rare_1

    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
    فنی-آلاء
    همیار
    ناظم

    شیمی

  • فووری
    R Rare_1

    سلام کنکور نظام جدید فیلم های شیمی استاد صنیعی برای یازدهم چرا ناقصه یعنی فصل دو فقط شیش فیلمه و فصل دوم فقط قسمت ۷و ۸و ۹ و ۱۰ هستش ؟و استاد حامد پویان نذر هم فصی سوم شیمی یازدهمو تدریس نکرده من چطوری میتونم فیلم های شیمی یازدهم رو به طور کامل دانلود کنم؟

    شیمی

  • ریاضی یازدهم فوووررری!
    R Rare_1

    حافظ قربانی شیراز ممنون

    ریاضی تجربی

  • ریاضی یازدهم فوووررری!
    R Rare_1

    @Shima_j دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا بچه-های-همخوانی دانش-آموزان-آلاء

    ریاضی تجربی

  • ریاضی یازدهم فوووررری!
    R Rare_1

    این سوالارو برام حل کنید لطفا
    IMG_20200419_183635_544.jpg

    ریاضی تجربی

  • کد تخفیف
    R Rare_1

    @M-an مرسی❤

    اطلاعیه ها تخفیف همایش

  • کد تخفیف
    R Rare_1

    اصلا کادر واسه کد تخفیف نبود😐

    اطلاعیه ها تخفیف همایش

  • زیست۲
    R Rare_1

    MahdiNOVE مرسی ازتون💙

    زیست شناسی

  • زیست۲
    R Rare_1

    MahdiNOVE شماره یک رو برام بگید بعد بقیه شون درستن؟

    زیست شناسی

  • زیست۲
    R Rare_1

    نوشتم ولی احساس میکنم اشتباه نوشتم تازه شماره ۱ رو ننوشتم😐

    زیست شناسی

  • زیست۲
    R Rare_1

    IMG_20200307_181456.jpg

    این شکله مال تقسیم میوزه تو هر قسمت که با ۱و۲و۳و۴ مشخص کردم هرکدوم از سلولا چند کرومزوم دارن؟ لطفا یکی راهنمایی کنه
    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
    دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
    دانش-آموزان-آلاء

    زیست شناسی

  • تعطیلم چجور درس بخونم
    R Rare_1

    من انسانی نیستم ولی برای شما ک درساتون اکثرا حفظیه بستگی به حافظه خودتون داره

    من یه درس حفظی مث زیست اینجور میخونم ک اولش یه رو خوانی تند میکنم ک ببینم چی گفته بعدش میرم کتاب کمک درسیو (زیست خیلی سبز)رو میارم و با دقت از روش میخونم و نکاتشو تو کتاب درسیم تو حاشیه ها مینویسم و در آخرم کتاب درسیو با نکاتی ک نوشتم میخونم بعد میرم تست میزنم خیل روش خوبیه و تو امتحانتم کمکم کرده من کمترین نمره زیستم ۱۹.۲۵ بوده با وجود اینکه تو مدرسه نمونم و معمولا امتحانامون یه ذره سخته👊

    در خصوص اینکه شما کنکوری هستین و اینکه ساعت مطالعتون باید بالا باشه شما ۱۰تا ۱۳ساعت تو روز تعطیل باید بخونین اما همراه کمیت کیفیت هم تو روند پیشرفت خیلی تاثیر داره

    امیدوارم موفق باشین❤

    سوال مشاوره ای

  • فیزیک و نحوه خوندنش😐
    R Rare_1

    @Amin-th ولی درسنامه هم مهمه
    مرسی از نظر✌

    سوال مشاوره ای
  • 1 / 1
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع