خیلی سبز با همکاری ماز
Rare_1
دیدگاهها
-
زیست یازدهم چی بگیریم؟ -
فووریFCB61 استاد پویان نظر خوب تدریس میکنن یا استاد صنیعی؟
-
کمککک!!!!!@Z-H-Z مرسی ازینکه پاسخ دادین
-
کمککک!!!!!
%(#ff0000)[این صفحه مربوط به فصل هشتم(تولید مثل نهاندانگان)زیست یازدهمه]
چند تا سوال دارم...
۱_هر کدوم از سلول های داخل کیسه ی رویانی مضاعفن یا غیر مضاعف و هاپلوئید و یا دیپلوئید؟
۲_دانه های گرده رسیده هاپلوئید،، مضاعفن یا غیر مضاعف؟و اینکه اسپرم ها (در نهاندانگان )هم هاپلوئیدی و غیر هاپلوئیدی و مضاعف و غیر مضاعفیشو برام مشخص کنیید
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
فووری@M-an مرسی ازتون❤
-
فووری@Amin-th مرسی ازتون ک جواب دادین😊
-
فووری@Amin-th پس چرا برا فصل سوم یازدهم نوشته قسمت هفت؟هشت و نه ولی قسمت اول و دوم و.... نداره
-
فووری -
فووریسلام کنکور نظام جدید فیلم های شیمی استاد صنیعی برای یازدهم چرا ناقصه یعنی فصل دو فقط شیش فیلمه و فصل دوم فقط قسمت ۷و ۸و ۹ و ۱۰ هستش ؟و استاد حامد پویان نذر هم فصی سوم شیمی یازدهمو تدریس نکرده من چطوری میتونم فیلم های شیمی یازدهم رو به طور کامل دانلود کنم؟
-
ریاضی یازدهم فوووررری!حافظ قربانی شیراز ممنون
-
ریاضی یازدهم فوووررری! -
ریاضی یازدهم فوووررری!این سوالارو برام حل کنید لطفا

-
کد تخفیف@M-an مرسی❤
-
کد تخفیفاصلا کادر واسه کد تخفیف نبود😐
-
زیست۲MahdiNOVE مرسی ازتون💙
-
زیست۲MahdiNOVE شماره یک رو برام بگید بعد بقیه شون درستن؟
-
زیست۲نوشتم ولی احساس میکنم اشتباه نوشتم تازه شماره ۱ رو ننوشتم😐
-
زیست۲
این شکله مال تقسیم میوزه تو هر قسمت که با ۱و۲و۳و۴ مشخص کردم هرکدوم از سلولا چند کرومزوم دارن؟ لطفا یکی راهنمایی کنه
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
دانش-آموزان-آلاء -
تعطیلم چجور درس بخونممن انسانی نیستم ولی برای شما ک درساتون اکثرا حفظیه بستگی به حافظه خودتون داره
من یه درس حفظی مث زیست اینجور میخونم ک اولش یه رو خوانی تند میکنم ک ببینم چی گفته بعدش میرم کتاب کمک درسیو (زیست خیلی سبز)رو میارم و با دقت از روش میخونم و نکاتشو تو کتاب درسیم تو حاشیه ها مینویسم و در آخرم کتاب درسیو با نکاتی ک نوشتم میخونم بعد میرم تست میزنم خیل روش خوبیه و تو امتحانتم کمکم کرده من کمترین نمره زیستم ۱۹.۲۵ بوده با وجود اینکه تو مدرسه نمونم و معمولا امتحانامون یه ذره سخته👊
در خصوص اینکه شما کنکوری هستین و اینکه ساعت مطالعتون باید بالا باشه شما ۱۰تا ۱۳ساعت تو روز تعطیل باید بخونین اما همراه کمیت کیفیت هم تو روند پیشرفت خیلی تاثیر داره
امیدوارم موفق باشین❤
-
فیزیک و نحوه خوندنش😐@Amin-th ولی درسنامه هم مهمه
مرسی از نظر✌