mohammadhosein Bahadori اگر کنکوری هستی در کل در یک روز باید حداقل ۱۰۰ تا رو بزنی
ترتیبش ۷۰ ۳۰ کن یعنی ۷۰ درصد وقتت رو بذار برای تخصصی و ۳۰ درصد برای عمومی
mohammadhosein Bahadori اگر کنکوری هستی در کل در یک روز باید حداقل ۱۰۰ تا رو بزنی
ترتیبش ۷۰ ۳۰ کن یعنی ۷۰ درصد وقتت رو بذار برای تخصصی و ۳۰ درصد برای عمومی
Mehrsa 14
اگر نوازش رو پیدا کردی لطفا بکنم یه تایپیک که منم با خبر شم
تشکر فراوان
Mehrsa 14
نگاه کن
اتم ها با هم واکنش میدن حالا بعضیا مولکولی و بعضیا یونی
ترکیب های یونی وقتی محلول شن قابلیت انتقال پیام الکتریکی رو پیدا میکنن یا اینکه رسانا میشن
داخل سلول ها هم همین هست چون کا همونطور که خبر داری سدیم و یک نافلز دیگه وجود داره کی توی آب محلول هستن و باعث جریان الکتریکی در یاخته میشه
من یه کد هایی بت دادم ولی خودمم زیاد خبر ندارم در همین حد میدونم برای اطلاع بیشتر به سایت های معتبر برو
ولی کلیتش همینه فکر کنم
اونارو من زیاد اطلاع ندارم شادی بقیه دوستان بتونن بهتر راهنماییتون کنن
بهار O_o در بنظرتون خوبه تا ۵ ماه؟ گفته است:
هر سه پایه رو خوندم و میدونم تقریبا چی به چیه صفر صفر نیستم ولی خب تست صفر
خوبه پس همین برنامت رو ادامه بده
بهار O_o
خب همون چینشت رو ادامه بده که به بودجه بندی هم برسی
آها خوب اگر به دهم در حد کتاب تسلط داری همون چینش رو ادامه بده
بهار O_o
آره
Reza Liryaee
چون سال دهم اکثرا مطالب پایه هست که برای سال بعدی لازمه و اشتباه بزارمش آخر سر
به نظرم به ترتیب بخون یعنی اول دهم بعد یازدهم و بعد دوازدهم چون یکم پیوستگی دارن مطالبشون و راحت تر میتونی پیش بری و کمتر گیج میشی
kdcb slsk
ه ساعت درس خوندن معادل ۳ ساعت کوهنوردی اینو یکی از سایتا گفته پس بهتره بیشتر از غذا استفاده کنی در روز دو وعده میوه بخور
البته که به لطف و کرامت مستر روحانی این امر مقدور نیست ولی سعی کن که بخوری البته زیاد ضروری نیست فقط وعده های اصلی غذاتو خوب بخور چون درس خوندن خیلی انرژی الخصوص فسفر میبره
به قول معروف باید فسفر بسزونی خب باید فسفر داشته باشی که بسزونی دیگه😂😂😂
اگر قیر این هست دیگه مشکل تنبلی خودت هست
Trtp Mo
تشکر خیلی خوب بود
Trtp Mo
سلام
من درس هارو رو کلا خیلی ضعیف شدم(البته در حد مدرسه نفر اول هستم منظورم برای رتبه های خیلی خوب هست) و میخواستم از شنبه شروع کنم یعنی از بهمن و تا قبل عید سال رو ببندم و میتونستمم چون ساعت مطالعه ی بالایی دارم ولی به خاطر حضوری شدن مدرسه کلا برنامه هام بهم خورد و بعد مدرسه هم باید خسته و کوفته بیام و حتما باید نیم ساعت بخوابم و مدرسه هم اگر به صورت کامل دایر شه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ هست دو روز در هفته و بقیه روز ها ۸ تا ۱۲ کلا گیج شدم اگه راه کاری چیزی دارید بدید ولی میخوام خیلی بلدوزر وار ۲۰۰۰ تست ریاضی که باقی مونده برام رو و حدود ۱۰۰۰ تا علوم با درسنامه و حدود ۱۰۰۰ تاهم تست متفرقه بزنم فقط ریاضی برام یکم سخته ولی بقیه راحتن چون تست های ریاضی واقعا سختن و هر سوال در حداقل ترین حالت ممکن ۵ دیقه وقت میخواد چون بعدش باید اون تست رو هم که بلد نبودم تحلیل کنم.
و اینکه این چالش برای من سر نوشت سازه و من دارم با خودم میجنگم و باید باید بتونم امسال ریاضی و علوم ( زیست و فیزیک و شیمی) و به علاوه دو درس عمومی رو کاملا مسلط بشم در روزم میتونم ۱۰ ساعت مطالعه داشته باشم البته اگر مدارس مجازی شه ولی اگر حضوری باشه روزی ۷ تا ۸ ساعت میتونم بخونم
ممنون میشم کمک کنید
و اینکه یک رفیق خوب و درس خون میخوام که با هم پیش بریم آیدی شادم اینجاست لطفا به اینجا پیام بدید ماله شاد هست:
Rezaliryaee
YA Mandi من شنیدم گفته بودن که با انجام زیاد داخل نورون های عصبی یه ناقل عصبی که باعث لذت میشه ترشح میشه و باعث میشه که کم کم اون قسمت گه برای انتقال پیام هست گشاد بشه و هر وقت که ناراحت یا عصبی و ... بشی بری سمت اون و به تدریج بعد مثلا ۱۰ سال باعث ظعف شدید حافظه میشه
سس شره محض هست هیچ کس حتی سوالات فارسی کلاس اول رو هم اونم ۴۰۰ تا رو تو ۳ ساعت نمیتونه بزنه هر سوال حداقل اگر جوابش بدونی تقریبا یه دیقه نوشتن جواب و خوندن سوال طول میکشه که میشه ۴۰۰ دیقه که میشه بیشتر از ۶ ساعت
سلام
من داشتم یه مقاله در رابطه با خود ارضایی تهیه میکردم که به یه وال رسیدم و در سایت های مختلف تحقیق کردم ولی هیچکدوم به طور واضح جواب نداده بود
سوالم اینه که آیا ترک خودارضایی باعث بازگردانی قدرت حافظه مغزی(در افرادی که بالای دو ساله خود ارضایی دارند و در هروز یک مرتبه وین کار را میکنند) میشه اگر کسی میدونه به طور کامل توضیح بده با تشکر
@f-seif-0
خواهش میکنم
@f-seif-0
داخل ریاضی میگن ۵۰ درصد حل مسئله به فهمیدن سوال مربوطه اگر برای یه سوال ۲ دیقه وقت داری ۱ دیقه و نیمش رو به سوال و راه حل فکر کن و خوب تجزیه تحلیل کن بعد که به یه نتیجه رسیدی تو اون ۳۰ ثانیه شروع کن به نوشتن جواب
یکی از ریاضی دانا میگه باید ۷۰ درصد وقت مسئله ات رو باید به فکر درباره مسئله بگذرونی
و ۳۰ درصد وقتت رو به نوشتن اختصاص بدی