نکته مهم: تو تا وقتی که سوال رو درک نکنی اگه به کل کتابم تسلط کامل داشته باشی بازم نمره کامل نمیگیری تو اگه ۲ دیقه برا هر سوال وقت داری اول یه دور خوب سوالو بخون بعد یکم فکر کن کلماتش رو برسی کن مثلا برای زیست کلمات همه و اکثر و اینجور قیدا خیلی مهمن و در قدم بعد هر وقت آزمونت تموم شد یبار آخر چکش کن برای برگه دادن عجله نکن اگر واقعا دیگه مطمئن شدی برات رو بده
Reza Liryaee
دیدگاهها
-
توی آزمون غلط زیاد میزنم -
کسی جزوه زبان صفر تا صد دهم رو داره؟؟!؟؟
-
کسی جزوه زبان صفر تا صد دهم رو داره؟؟؟؟
-
کسی جزوه زبان صفر تا صد دهم رو دارهسلام اگر کسی این جزوه رو داره اگه تونست توی شاد برام ارسال کنه آیدی رو میدم بهتون
Rezaliryaee_2007
👆👆👆
این آیدیمه -
کسی میاد باهم درس بخونیم از اول بهمن شروع میکنیمنه گروهی خوب نی دو نفره گروهی زیاد شلوغ میشه تو شادم باهم چت میکنی رایگان هم هست همه هم دارن دو نفره هم ازهم آزمون می،یکیم هم باهم برنامه میریزیم اینطور یه انگیزه برامون ایجاد میشه
-
کسی میاد باهم درس بخونیم از اول بهمن شروع میکنیم؟؟؟؟
-
سلام علیکمMohammad Lotfi 0
خب همینجا آدرس رو میدم -
سلام علیکمDr Aryan 0
به چی دسترسی نداره؟ -
سلام علیکممیخواستم یه کلاس نهمی(مذکر) که درسش خوب باشه یعنی ریاضی و علومش ۲۰ باشه بیاد باهم درس بخونیم
توی شاد باهم درس میخونیم اگر گسی بود بیاد پی وی من تا آدرس شادم رو بهش بدم تا باهم درس بخونیم -
من میخوام فیزیک راه ابریشم تهیه کنم ؟Ya ali Mola از کی تا حالا منافع دیگران برات اینقد مهمه؟
به همین دلیل اسرار های تو پس این پک بهترینه
-
سلام کسایی که راه ابریشم دارن جواب بدنHhh Hh آها تشکر
-
سلام کسایی که راه ابریشم دارن جواب بدنHhh Hh
چرا داخل همه پست ها یه پیام خالی میفرستید؟ -
سلام کسایی که راه ابریشم دارن جواب بدنHhh Hh
یه سوال از شما دوست عزیز دارم -
راه ابریشم برای من هم خوبه؟من کلاس یازدهم هستم و هیچی از کلاس دهم یادم نی یعنی مثله یه ورق سفید میخواستم بدونم راه ابریشم برای خوندن کامل دهم کافیه؟ بیشتر تخصصی ها
فرض کنید که من اصلا کتاب دهم رو باز نکردم از یازدهم هیچی بلد نیستم و همش تژدیدی
میخواستم بدونم که راه ابریشم برای من عالیه یعنی میخوام درحدی بخ نم که درصد بالای ۹۰ بیاد
راه ابریشم خوبه برای این امر؟میخوام نکته به نکته درس رو یاد بگیرم لطفا کمک کنید و در حد المپیاد بخونم راهنمایی کنید
فرض بر اینکه من اصلا وارد متوسطه دوم نشدم
-
سلام کسایی که راه ابریشم دارن جواب بدنسلام
یه سوال از راه ابریشمیای گل دارم
میخواستم بدونم کل فیلمای زیست ، فیزیک و شیمی (تمام فرسنگ ها ) برای هر درس جداگانه چندتا هستن
مثلا آقای موقاری زیست راه ابریشم رو در چند جلسه تدریس کردن تمام فرسنگ ها منظورمه
یا آقای طلوعی کل فرسنگ های فیزیک راه ابریشم رو داخل چند ویدئو تدریس کردن
اگر تونستید این رو هم بگید که مثلا آقای موقاری زیست دهم رو توی ۱۰۰ جلسه درس دادن و ....
ممنون میشم بهم بگید
با تشکر از آلایی های عزیز
-
لطفا جواب بدین/مقایسه ی خودم با دوستامسلام
مقایسه اتفاقا خیلی خوبه به شرطی که تلاش کنی خودتو از اونا بزنی بالا
منظورم اینه تو به جای مقایسه باشون رقابت کن ولی یه جور باشه که نخوای اونارو بکشی پایین بلکه خودتو بکشی بالا اینطور اتفاقا باعث میشه که خیلی زیاد پیشرفت کنی
همین که الان خودتو با اینا مقایسه میکنی یعنی آدمی هستی که میخوای پیشرفت کنیپس نا امید نشو کاری کن که هر وقت بهش فکر میکنی باعث شه مثله شیر زخمی بشی و برای رقابت با اونا بری سر درس حتی اگه خسته باشی
اونوقت این مقایسه نه تنها بد نمیشه بلکه باعث پیشرفتت میشه
ولی اگر بخوای بیخیال شی از نظر من فایده نداره بلکه ثابت میمونی ولی با این رقابت خودتو بالا میکشی و بعدا قدر این رقابت رو میدونی
ولی رقابت دوستانه نه اینکه باعث شه به اونا لطمه وارد شه
خودتو بکش بالا