راستی تنفس هم یک نوع انعکاسه مثل زردپی زیر زانو هم ارادی داره هم غیر ارادی
REZA.79
دیدگاهها
-
زیست دهم -
زیست دهم@ali_soltani در زیست دهم گفته است:
mobin esmailpour
ببین از نظر علمی میگن،ی عمل غیر ارادیه اما مدت کوتاهی میتونه ارادی شه!(مثلا تو الان میتونی نفستو چندثانیه نگه داری،با عمیق بکشی(ارادی)،ولی کمی ک بگذره و حتی خیلی تحمل کنی بی حال میشی و برمیگرده به حالت قبل(غیرارادی)اما از نظر کنکور چون دیافراگم و... مخطط میگیریم اگ مستقیم سوال دادن میگیم ارادی
دقیقا نمیدونم بخش کنکورشو چقدر درست میگم و نظام قدیم و جدیدش چطوره کاش بقیه هم نظر بدن
Virus
وبقیه ک الان یادم نیارادی که نیست چون دیافراگم به صورت غیر ارادی منقبض میشه
ولی برا کتاب نظام جدید یک توضیحی داده به اسم ساز و کار تهویه ایی که چون فشار منفی تو شش ایجاد میشه هوا مکش میشه میشه میاد تو شش -
زیست دهمهیپوتالاموس و بصل النخاع برای تنظیم تنفس روی ماهیچه دیافراگم اثر میگذارند
دیافراگم یک عظله مخططی است که به صورت غیر ارادی منقبض میشود البته میتوان به صورت ارادی هم منقبض شود
این متن کتاب فاگوزیست نظام قدیم بود -
زیست دهمهمین الان بخای تنظیمشو به هم میزنی
-
زیست دهمmobin esmailpour ن بابا مگه عینکه ک بعد یه مدت عادی بشه
-
تابع گویاhttps://alaatv.com/c/8087
کل نمودارا اینجاست .. -
نحوه مطالعه و دیدن فیلمهافیلمای الا برای ما ک نظام قدیم بودیم خوبه ک معلمی نداشتیم کتابای نظام جدید و برامون تدریس کنه اگه شما دبیراتون خوب درس میدن نیازی نیست اخه واقعا وقت گیره
-
زیست پیش/ مرحله ترجمهMahhh اگه واقعا میخای مفهوم بفهمی خیلی سبز و بگیر تا بتونی تستای الگو رو بزنی
-
زیست پیش/ مرحله ترجمهMahhh خیلی سبز و داری کتابشو؟
-
زیست پیش/ مرحله ترجمهنظام قدیمم اقای رحیمی هستن ببین اگه ایشون دارن ک فیلماشونو ببین
-
زیست پیش/ مرحله ترجمهچیزایی ک مشکل داری یه دیقه بزن صفحه اقای موقاری ببین قشنگ متوجه میشی
-
فیزیک نظام قدیماسم تاپیک ببین:cat_face_with_tears_of_joy:
-
سوالات زیستMahdiNOVE اوه اوه چ اشتباهی زدم من:dizzy_face: :expressionless:
اسم ساختار اولیه و نهایی اورده بود فک کردم پروتئینیه از صبحه مخمو خورد
مرسی واقعا:cat_face_with_tears_of_joy: -
فیلم های عربی اقای ناصح زاده سال93_94Hossein Ghasempoor چ نظام جدید چ نظام قدیم استاد دوره صفر تا صد گذاشتن که کلا 14 ساعته ک بنظرم وقت زیادی نمیگیره من خودم هر قسمتو پونصد بار نگاه کردم کلا همه حرفاشونو حفظم
خواستین همایشو بگیرید ک چ بهتر 200 تا سوال حل میکنن ولی بنظرم خودتون تست بزنید چون 200 تا تست خیلی کمه البته اگه شیوه تست زنی میخاید یاد بگیرید همایشو از دست ندید من خریده بودم -
فوری ***ممنون
-
فوری ***@حسین-بهارلو مثل الا رایگانه؟
-
فوری ***@حسین-بهارلو برا فیزیک حرکت و نیرو ها خیلی مهمه این دوتارو دارن اونجا؟
-
فوری ***ولی خدایی اقای کازرانی همه نکات و میگه من دبیر خصوصی دارم کلی براش پول میدم بعدش میام کلپ اقای کارزانیو میبینم ک بفهمم درس چی بوده و همه نکات ایشون میگن
-
فوری ***@حسین-بهارلو از یکی شنیدم مبتکران خوبه اخه منم فیزیکم ضعیفه هنوز ندیدم چطوره شما اگه میتونی تهیه کن