minoo p21 منم پارسال که سال اولم بود خیلی تو برنامه ریرب مشکل داشتم از مشاور بگیر تا هرکی که میشناختم کمک گرفتم نتیجش هم تو یکی از پست هام گفتم... من با آزمون و خطا به این جدول رسیدم و ازش راضی ام... شما میتونین از این دفترچه های برنامه ریزی بگیرین... هر کار میکنی بکن اما از این شاخه به اون شاخه نپر فرضا شیمی رو شروع کن امروز بخون فردا تست بزن تا آخر وقتی هم فصل تموم شد یا یه مدت زمان گذشت (مثلا دو هفته) برگرد تست های ستاره دارت رو بزن... بعدم نگران فراموشی نباش وقتی یه بار خوندی نافلز ها الکترون به اشتراک میزارن فلز ها از دست میدن تا همیشه یادته فقط یاد آوری میخوای که اگر دوست داری خلاصه بنویس نمیخوای با همون تست مرور کن
Sahar Rabiee
@Sahar Rabiee
دیدگاهها
-
مشکل در برنامه ریزی -
مشکل در برنامه ریزیhttps://forum.alaatv.com/topic/41386/برنامه-ریزی/2?_=1640637565100
لینک پستی که گفتم امیدوارم به ذهنت نظم بدهدرضمن یه کار جالب دیگه این که بنویسی مثلا شیمی یک سه فصل شیمی دو سه فصل شیمی سه چهار فصل... این ها رو دونه دونه بنویس وقتی تمومش کردی یه تیک بزن جلوش مثل یه نقشه راه میمونه
-
انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلیدقیق نمیدونم اما تو دفترچه شماره دو که انشالله فردا میاد بعضی رشته ها رو نوشته بر اساس سوابق تحصیلی یعنی کاری با آزمونت ندارن به معدلت و اینا نگاه میکنن بعد میگن قبولی یا نه