reyhane karimi 0 من یه سایت دیگه این مشکل برام پیش اومد که ثبت نشد پول برگشت به حسابم دوباره
samira pournazar
دیدگاهها
-
ثبت نشدن پرداخت -
ارور@m-an دقیقا همین نیم ساعت پیش از خودم پرسیدم چطوری قبلا اونطوری دانلود میشد با اینکه بلد نیستم ولی میپرسمش خیلی ممنونم که جواب دادین واقعا ممنون🌹
-
ارور@m-an وای هیچ راهی نداره با آی دی ام؟ میخواستم یکجا دانلود کنم:(
-
تا ۱۴۰۰ باهمیم🤝💪z Gheibi ممنونم تگم کردین😃 آره من با کنکوریوم آزمون میدم 😎
-
ارور -
بیخیال کنکور 1400 /برای کنکور 1401 شروع کنم؟س ز من یه دوست دارم انسانی میخونه اونم کلی عقبه ولی داره تلاش میکنه برسه. آخرای فروردین جدی شد واسه خوندن. خودشم میگه طلایی ترین زمان واسه خوندن انسانی همین ماهای آخره. واقعا انسانی باشینو الان نخونین بعدا پشیمون میشین تو همین چند روز زیر و رو شد دوستم. میتونین :)
-
بیخیال کنکور 1400 /برای کنکور 1401 شروع کنم؟z Gheibi بله شما اولین نفری بودین که اینو گفتین💛البته مامانم چند ماه پیش میگفت اگه نمیرسی از الان واسه سال بعد بخون یه ماه که خوب خوندم نظرش برگشت گفتن تو خودت نمیخوای بخونی 😂 برام دعا کنین 🌹
-
شمارش بدون شمردناحمد قادری آره درسته من اصلا حواسم به 7تایی بودنش نبود
-
درک مطلب عربی سراسری زبان 98سروش قادری تگ کنین ببینم خب😁 بله من دو تا موضوعو با هم اشتباه گرفتم حق با شماست.
-
ویرایش پروفایلAsiyeh Mallahi kongi اسمو گفتن به امتیاز ربطی نداره همینطوری شانسی یه روز میگن میتونن همه عوض کنن که اطلاع رسانی میشه
-
بیخیال کنکور 1400 /برای کنکور 1401 شروع کنم؟Saleh Esmaily این از خواب و خوراک زدنو مردنو اینا رو نگین لطفا. آدم میاد جوگیر میشه خوابشو کم میکنه از همون درس عادی هم میفته. دوازده ساعت اوجشه دیگه. قطعا باید ظرف چند روز برسه بالای ده ولی مردن لازم نیست دیگه.
-
بیخیال کنکور 1400 /برای کنکور 1401 شروع کنم؟س ز منم سحر اومدم همچین تاپیکی بزنم دیدم وقت بقیه رو ممکنه بگیره انصرافو زدم امروز منم تو همین مودم مامانم میگه سال دیگه از پول خبری نیست بشین بخون😂
-
تفاوت دانلود و پخش آنلاین@m-an خیلی ممنونم از جوابتون
-
سوال ریاضی ایکسسارا M 0 من همینو نوشتم حس کردم مسخره بود جوابم پاکش کردم چقدر بیخود بودن سوالای تشریحی چه وضعشه😂
-
تفاوت دانلود و پخش آنلاینآنلاین تماشا کردن فیلم های آلا نیم بهاست یا فرقی نداره با دانلود کردنشون؟
(در مورد آپارات هم مطمئن نیستم میشه بگین نیم بها حساب میشه ترافیکش یا نه؟)
ادمین
دانش-آموزان-آلاء -
سوال ریاضی ایکسسارا M 0 ایکس به توان 4 رو ببر اونطرف. توانها یکی باید باشن دیگه یعنی ایکس به توان 2 سمت چپ با 4 سمت راست. پس ایکس میشه مثبت منفی 2
-
سوال زبان....فرق این دوتا لغت؟!سارا M 0 احساس میکنم متوجه شدم کامل آخرشو نمیگفتی من هی توضیح میدادم😂
-
سوال زبان....فرق این دوتا لغت؟!Zeinab Siri تو محدوده کنکور مهمه آخه وگرنه مثلا یه جاهایی معنیش میشه فلان چیز خاموشم کرد که ما تو فارسی اینو نمیگیم مثلا میگیم علاقمو از دست دادم یه همچین چیزی
-
سوال زبان....فرق این دوتا لغت؟!سارا M 0 من تو محدوده ی کتاب فکر میکنم آتیش و سیگار و این چیزا رو بدن و Put out رو به عنوان جواب بخوان
من یادمه یه جا خوندم واسه لامپ و اینام میشه از put out استفاده کرد ولی فکر نمیکنم تو محدوده کنکور باشه
ولی turn off رو در مورد آتیش ندیدم هیچ جا
