سلام وقتتون بخیر باشه میخواستم بدونم برای دبیری زیست منطقه ۲ چه رتبه و درصد هایی لازمه
درصدام الان حدود ده هست و همه تو یه رنجن
Sepideh Khajeh
@Sepideh Khajeh
دیدگاهها
-
جمعبندی تفتان
سلام وقتتون بخیر باشه میخواستم بدونم برای دبیری زیست منطقه ۲ چه رتبه و درصد هایی لازمه
درصدام الان حدود ده هست و همه تو یه رنجن