@هوویج در شهر در کنکور گفته است:
@shiima حالا چه عجله ایه باشه واسه سال بعد ثبت نام کن:joy:
هر چی رقیب کم تر بهتر:joy:
حتماااااا:face_with_stuck-out_tongue_winking_eye:
@هوویج در شهر در کنکور گفته است:
@shiima حالا چه عجله ایه باشه واسه سال بعد ثبت نام کن:joy:
هر چی رقیب کم تر بهتر:joy:
حتماااااا:face_with_stuck-out_tongue_winking_eye:
جا داره اعلام کنم من هنوز ثبت نام نکردم:weary_face: :worried_face:
بچه ها من هنو ثبت نام نکردم:smiling_face_with_open_mouth_cold_sweat:
dlrm در آزمون یا نَ آزمون مسئله این است گفته است:
@shiima در آزمون یا نَ آزمون مسئله این است گفته است:
dlrm در آزمون یا نَ آزمون مسئله این است گفته است:
@shiima در آزمون یا نَ آزمون مسئله این است گفته است:
dlrm در آزمون یا نَ آزمون مسئله این است گفته است:
@shiima
توت فرنگی :joy:
زرد😐
گرز:))سالاد
یُد
شکل
dlrm در آزمون یا نَ آزمون مسئله این است گفته است:
@shiima در آزمون یا نَ آزمون مسئله این است گفته است:
dlrm در آزمون یا نَ آزمون مسئله این است گفته است:
@shiima
توت فرنگی :joy:
زرد😐
گرز:))
سالاد
dlrm در آزمون یا نَ آزمون مسئله این است گفته است:
@shiima
توت فرنگی :joy:
زرد😐
dlrm در آزمون یا نَ آزمون مسئله این است گفته است:
گیج شدم خودم
میگم قبل عید ازمون های گزینه 2 پارسالو بگیرم از خودم
از بعد عید ثبت نام کنم ازمون جامع هارو برم بدم
چون نمیرسم الله وکیلی به بودجه بندی
romisa
گیج بودی همیشه😡😐
dlrm در انتخاب منابع یازدهم: زوده؟! گفته است:
@shiima
اسپم ندهیم :|
توی اون حس عالیت اونی که واست نامه نوشته بود گفته بود خواهرت شیوا :joy:
ببخشید واسه اسپمم ehsankarami
ببخشید واسه اسپمم✋🏻
ehsankarami
dlrm شیوا رو از کجا میشناسی؟؟؟😂🤔
اره اون خودش چیزی نمیخواد... خونه نیس که بخواد
همش کار میکنه
dlrm اره خداییش خیلیا با کمترین تواناییشون کلی درآمد زایی میکنن...
یه چی دیگم بگم که تازه من خیاطی هم بلدم
چرم دوزی هم نیز...
ولی فقط واسه خودم انجام میدم و مامانم😐
dlrm در انتخاب منابع یازدهم: زوده؟! گفته است:
Ghaffari نابودم کردین :joy:
یادبگیر چغندر @shiima :joy:
چی شده سالاد؟؟؟ 😂
dlrm نمیدونستم...🤔
dlrm نه جدی دارم میگم
ماله کشی ماله نقاشاس..
dlrm ولی من کلی پرسیدم😐
dlrm خانوم محترم نقاش
منظورم قلم چی
یا گزینه دو
یا...
این هست!!
نه روزهای آزمون😐
dlrm زنده ای هنوز؟؟
کدومش بهتره از آزموناااا نقاش خانوووووم؟؟؟
بچه ها راستی آزمون های جامع از کی شروع میشه؟؟
چون من میخوام اونا رو شرکت کنم...
کدوم بهتره؟؟
dlrm خداوکیلی با رسم شکل نشون بده ببینم میخوای چه جوری نشون بدی...
اصلا کنجکاو شدم...