من دهم هستم تا الان مطالعه ای نداشتم و سردرگمم و فصل امتحانات نزدیک و حجم مطالب نخونده زیاد و از اون طرف حجم مطالب یاد نگرفته شده برای کنکور و امتخان زیاده نمی دونم چیکار کنم و نیاز به کمک و راهنمایی دارم خیلی تنبلی می کنم و پایبند به برنامه نیستم و فرار می کنم از درس
Shiva Borhan
@Shiva Borhan