@ali_ash در مشاوره خوب؟ گفته است:
من خودم دوازدهم تجربیم پیش مشاور خیلی رفتم ولی نتیجه گرفتم همشون بدرد نمیخورن هیچ کسی توی دنیا نمی تونه بهتر از خودت برای خودت برنامه بریزه این فایل رو دانلود کن به من که خیلی کمک کرد امیدوارم برای توهم اینطور باشهدفتر برنامه ریزی.pdf
@0-0ftm