جناب امینی راد و هر استاد دیگری ممکنه حین درس دادن اشتباه بکنن و لزومی به بزرگ جلوه دادن این موضوع نیست. من با نوع بیان و درس دادن جناب امینی خیلی مفاهیمی که برام قابل درک نبود رو به راحتی متوجه میشدم. البته از فیلم های اساتید دیگه مثل جناب پازوکی و جناب رحیمی هم استفاده میکنم.
دوست عزیز سعی کنین برنامه ریزی برای آزمون ها رو خودتون انجام بدین و انتظار از آلا و همکارانشون نداشته باشین.
کسی موفق هست که مدیریت کنکوری روی همه مباحث درسی داشته باشه و هم منتظر نمونه فیلم جدید کی لوود میشه!!!! فیلم های سا لهای پیش هم عالین.
موفق باشین.
somayeh pghz
@somayeh pghz
دیدگاهها
-
زیست شناسی محمد علی امینی راد صفر تا صد سوم دبیرستان (96-95) -
ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)تدریس ایشون خیلی فوق العاده است. معلم ریاضی به ایشون میگن.
ممنون از تمامی دست اندرکاران این مجموعه ی بی نظیر.