iman ghazi 0 آخه این ها 2 تا چیز جدا هستند؟؟
واحد یکی مول بر لیتر
واحد یکی دیگه هم گرم هست
نمیدونم من تا حالا با همچین چیزی برخورد نکردم.
ببخشید که نتونستم کمکی کنم :)
SsSsS
دیدگاهها
-
سوال خیلی مهم -
نرون هاسلام احسان اگه توی تستی به این رسیدی که بر اساس این مورد دو جواب وجود داره به کتاب خودت مراجعه کن
ولی بیشتر تست ها روی جای نرون رابط میباشد و با توجه به متن کتاب در بخش خاکستریه!!! -
برنامهKonkory Konkori در برنامه گفته است:
سلام
کسی برنامه برای این 3 ماه نداره؟
من خودم توی برنامه ریزی شدیدا مشکل دارم
حداقل راهنمایی کنیداین رو دیدید؟؟ https://alaatv.com/c/6319
-
فیزیک رو 100 بزن@miss-besharati

ببخشید که بد خطه!!! :)(: -
شیمییازدهم ص ۲۲ تا ۳۹Maedeh Hdti سلام چقدر وقت داری؟؟
-
پرسش پاسخ زیستHesam Mohammadi ممنون
-
مهم های پزشکیRoqayeh Moosavi توی عمومی ها هم فارسی از همه مهم تره
-
سوال از فیزیک یازدهم..فصل اول -
شیمییازدهم ص ۲۲ تا ۳۹
سوال 2 -
زیست خواری@N-n-good در زیست خواری گفته است:
@مرصاد
من فک میکنم که ما منظور اقای موقاری رو درست نفهمیدیم شاید منظورشون چیز دیگه ای بوده من باید دوباره اون کلیپو ببینم
ولی من این نکته رو توی کتاب دیدم و از دبیرمونم پرسیدمok منم دیدم. و طبق تعریفات کتاب حرف شما درسته. کس هایی که شک هم دارند این رو ببینند.

-
مهم های پزشکیRoqayeh Moosavi
برای تخصصی ها فک کنم ضریب ها اینا باشن و تعداد سوال ها توی آزمون ها و کنکور.
شما باید طبق اینا بخونید. و طبق این زیست مهم ترین است و بعد شیمی مهم هست.
زیست با ضریب 12 و 50 تا سوال
شیمی با ضریب 9 و 30 سوال
ریاضی با ضریب 6 و 30 سوال
فیزیک با ضریب 6 و 30 سوال -
فیزیک / سیم / مقاومتShadow Runner zeinabmaghsoudi Amin Mojarradi ممنونم ازتون:red_heart: :rose:
-
شیمییازدهم ص ۲۲ تا ۳۹chichak am آها باشه پس من میرم برای سوال 3 شما برین برای سوال های بعدیش
-
زیست خواری@N-n-good
غ . ( فک کنم عنبیه است پس ربطی به جسم مژگانی ندارد(یه چیز جداست)
غ
غ (من این رو در نظر گرفتم که محل تحدب جلو ،قرنیه است، و محل تحدب عقبی عدسی)
ص (کاملترین (از نظر پوشاندن) صلبیه است که دارای مویرگ است،و تغذیه خود را بر عهده دارد)بچه اگه اشتباه بود مسخره نکنید!!!!!:beaming_face_with_smiling_eyes: :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow:
-
زبان -
question fizikسلام یکی بی زحمت این دو تا سوال رو توضیح تشریحی کامل بده:folded_hands: :folded_hands:


و


-
شیمییازدهم ص ۲۲ تا ۳۹Maedeh Hdti
1 رو هم از روی کتاب بزنین. کتاب یازدهمم نیست!! 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ -
زیست خواری@narges-sardar گفتم بچه خسته اند . بین این همه سوالات حالا چند تا هم سوال راحت حل کنند😅 😅 😅 😅
-
ازمون سه روز در میونFragile شما چه پایه ای هستید؟؟
-
question fizikamirh_hmyf
سلام
توی سوال اول میدونم روابط مثلثاتیه ، میشه بیشتر توضیحش بدید
و سوال دوم در مورد این سوال دارم که میگه هر دو تند شونده اند پس باید هر دو همجهت باشند ولی سرعت یکی مثبت در نظر میگیره و سرعت یکی رو منفی بعد میگه قراره این دو متحرک قراره x یکسانی داشته باشن،پس
به نظرتون نباید یکی به محور زمان نزدیک بشه و یکی فاصله بگیره؟؟
کلا گیج شدم اگه میشه کل سوال رو بخونید و بعد توضیح بدید
به قول آقای موقاری این متن رو بنگلادشی نوشتن!!:beaming_face_with_smiling_eyes: :beaming_face_with_smiling_eyes: بیزحمت شما فارسی شدشو بگید!!
