حالا دوبار از همون فرمول قطر مربع استفاده میکنیم ولی این بار باید توجه کنیم که هر کدام از ضلع ها برابر است با یک دوم F .
پس برایند آنها برابر میشه با یک دوم F ضرب در رادیکال 2
SsSsS
دیدگاهها
-
بار الکتریکی😐 -
بار الکتریکی😐حالا که فاصله جدید رو داریم بردار های جدید رسم میکنم.
توی این سوال چون بار ها و فاصله ها برابر اند. دوباره بردار ها تشکیل دو ضلع از مربع رو میدهند و برایندشون بازم میشه قطر مربع -
بار الکتریکی😐@دوست-بد در بار الکتریکی😐 گفته است:
10 سانت فاصله آنها از هم دیگه در ابتدا است . سپس 10 سانت میره بالا
پس حالا فاصله بین آنها میشه قطر یه مربع چون این دو باهم برابر بودنقطر مربع هم رابطه اش میشه ضلع ضرب در رادیکال 2
-
بار الکتریکی😐10 سانت فاصله آنها از هم دیگه در ابتدا است . سپس 10 سانت میره بالا
پس حالا فاصله بین آنها میشه قطر یه مربع چون این دو باهم برابر بودن -
بار الکتریکی😐@n-n-good توضیحات میخواهید؟؟
-
بار الکتریکی😐@n-n-good

-
بار الکتریکی😐@n-n-good نه حل کردم خودم . الان جواب رو براتون میفرستم
-
بار الکتریکی😐@دوست-بد در بار الکتریکی😐 گفته است:
@n-n-good شما فقط جمع این دو تا بردار رو بهم بگین . خودم بقیه اش رو توضیح میدم!

-
بار الکتریکی😐@n-n-good شما فقط جمع این دو تا بردار رو بهم بگین . خودم بقیه اش رو توضیح میدم!
-
بار الکتریکی😐@n-n-good جمع برداری رو من یادم نیست زیاد! شما بلدین؟؟
-
نقاط قوت و ضعف سه آ@m-an سلام. ببخشین من هنگام من گزینه پایان رو نتونستم بزنم، الان هم وقتی گزینه ثبت پاسخ نامه رو میزنم. مینویسه ثبت نشد!
الان مشکلی وجود نداره!؟ -
نقاط قوت و ضعف سه آParia Jafarizadeh 0 فکر کنم مدیر گفتن که ثبت شده و جای نگرانی ای نیست!
-
نقاط قوت و ضعف سه آParia Jafarizadeh 0 برا منم همین طوره!
-
سه آmohadeseh rajabzadeh تاریخش عوض شد!!
-
سه آ@m-hmt ممنون :rose:
-
سه آببخشید من ندیدم مدیر پستی بزاره که گفته باشن آزمون رو عقب انداختن! کجا این خبر رو دادن؟
-
سه آسلام بچه ها برای شما هم آزمون نمیره داخل یا فقط برای من اینجوریه؟؟
-
عقب افتادن از دروس@bahar-khanoom سلام شما فقط این طوری نیستید خیلی ها هستند که این مشکل رو دارند.
فقط این رو بدونین که الان 6 ماه وقت دارین و میتونین برسین.
تازه اون به اون تلاش هایی که کردین برای رسیدن به بقیه کردین رو بیهوده حساب نکنین. چون الان اون درس هایی رو که اون موقع خوندین و الان حس میکنین که فراموشش کردین رو اگر الان مجددا بخواهید بخونین متوجه میشود که چقدر راحت تر و سریع تر مفاهیم رو میگیرید. -
بچه های پایه همه بیان!!!!zeinab dehghani اینم میشه 4
منفی 4 ضرب در منفی میشه میشه 4 لگاریتم 10 بر 10 هم که میشه 1 پس جواب میشه. 4 ضرب در 1 میشه همون 4 -
بچه های پایه همه بیان!!!!ata mohseni پانکراس