سلام ، سلام به همگی
من امروز پرقدرت برگشتم 😅
شیمی :۳:۰۰
فیزیک :۲:۰۰
زیست : :۲:۰۰
مجموع مطالعات ؛ ۷:۰۰
کل تست ها =۱۰۰تا
🥰🤩😍
Yasaman Eshaghi
دیدگاهها
-
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400 -
چگونه به سوالات آزمون جواب بدهیم؟ممنونم 🙏🙏به خاطر پیشنهادات جالبتون
واینکه میخواستم بگم ، چون من نمیتونم دوتا درسی که محاسبات هستند رو پشت سر هم بزنم به نظرتون ای ترتیب خوبهزیست
ریاضی
شیمی
فیزیک -
چگونه به سوالات آزمون جواب بدهیم؟سلام من هفته ی بعد آزمون قلم چی دارم ، به نظر شما آزمونو از چه درس هایی شروع به زدن کنم که هم سر درس های اختصاصی خسته نشم دهم سر وقت تموم کنم😅
-
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400سلام منم فردا شروعی عالی خواهم داشت 🥰🥰🤪🤪😅
-
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400سلام به همگی
منم فردا انشالله میترکونم🤑🤑🥳🥳🥳😅 -
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400سلام به همگی 💓😊
اینم از گزارش من
شیمی:6:00
ریاضی:1:00
فیزیک:2:00
جمع کل = 9:00
-
چگونه برای جمع بندی سال دهم باید برنامه ریزی کرد؟سلام ، من سال دهم تجربی هستم که دارم میرم یازدهم
میخواستم بدونم چطوری یک برنامه بریزم که هم تست زدن و شامل بشه هم خوندن درسنامه و اینکه آدم دلسرد نشه از عمل کردن به اون .👉🙏 -
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400سلام به همگی 💓
کل ساعت مطالعه ی من ; 8:00
🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
-
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400 -
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400سلام به همگی 🌈🌈
بیداری 7:30 صبح❣️💋
ساعات مطالعه امروز : 9 ساعت 💮
-
گزارش کار و باهم درسخوندن بچه های کنکور1400سلام به همگی
بیداری 7:30 صبح😌
ساعات مطالعه امروزم : 9:00👍~~~~***
-
تحلیل ساعت مطالعه ✺ ویژه ی کنکور 99 ✺Zahra 2 در گزارش ساعت مطالعه ✺ ویژه ی کنکور 99 ✺ گفته است:
Zahra 2 در گزارش ساعت مطالعه ✺ ویژه ی کنکور 99 ✺ گفته است:
Blue Uranus در گزارش ساعت مطالعه ✺ ویژه ی کنکور 99 ✺ گفته است:
Blue Uranus در گزارش ساعت مطالعه ✺ ویژه ی کنکور 99 ✺ گفته است:
بسم رب الشهدا
شروع ۵:۳۰
انشاالله همگی روز خوبی داشته باشیم✨پایان ۲۱:۳۰
ساعت مطالعه ۷به خاطر امشب که شب قدره برنامه رو زودتر تموم کردم
دوستان امشب درکنار دعاهای قشنگتون، کنکوریا رو فراموش نکنید🙏...محتاجیم به دعاتون❤اقا منم کنکوریم منم دعا کنینا😁😍
ناظم جان عفو کن🙃 dlrm
رفع اسپم،ساعت مطالعه ۸و نیم ساعت
ایشالله دوباره عین قبلا بشم😔
یع چند روزه انرژیم کم شده
به دعاتون نیاز دارم شدید🙏🙏🙏❤❤ -
یه خبر خوب برای دهمیا، یازدهمیا و کنکوریاواقعاً متشکرم از این همه حمایت های خوب و عالی🙏🙏
-
کارگاه تست آقای امینی رادبرای دهم تجربی ویدیو های آقای ثابتی نداریم؟؟؟