alireza_j در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
جااااااااااااان هر کی دوست دارین به فیلمبردارتون بگین اینقدر بیش از اندازه رو تخته زوم نکنه چون واقعا اعصاب خورد کنه و حواس آدم پرت میشه اگه مقدار زوم کمتر باشه خیلی بهتر میشه موافقا کامنت بزارن من الان دارم فصل صوت رو میبینم واقعا فیلمبرداریش بده
فیلمبرداری عالیه هیچ مشکلی نداره!!!