دینامیک به ازمون بعدی کانون میرسه؟ یا بازم مث موج این هفته یا نوسان ازمون قبلی نمیرسه؟
yema
دیدگاهها
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)حل کردم میخوام ببینم درسته یا نه
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)جواب تکلیفی که استاد گفت کجاس؟؟؟!
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)من از اخر نفهمیدم بالاخره قسمت اخر نوسان بالاخره کی میاد!!!! فک کنم تا الان استاد دوبار دیگه گفتن قسمت اخره باز اضافه شده
شاید این جمعه بیاید شاید........:)))))) -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)سلام
اونگ مخروطی جزء حذفیاته کنکور امساله اونگ الکتریکی هم پس حذفه یا نه؟ -
شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)afshin tnt در شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
با عرض سلام خدمت تمام دوستان واستاد آقاجانی عزیز
ببخشید استاد سال دوم دیگه تدریس نمی کنند؟wصفرتاصده پس حتما تدریس میکنن
-
شیمی محمد رضا آقاجانی صفر تا صد کنکور (96-95)جلسه 38 کیفیت متوسط نداره!!!!!!!!!! لطفا بذارید
-
همایش زیست شناسی پوریا رحیمی اردوی مطالعاتی آموزشی فرات ( 94-95) | آلاءسلام به همه دوستان آلایی دنبال یه آدم زیست بلد میگردم که سوالامو ازش بپرسم چون تغییر رشته ای هستم هنوز ان چنان تسلطی ندارم
اگه دوستان وقت و حوصله این کارو دارن بگن خوشحال میشم:))))))) -
ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)فااطمه در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
yema در ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
جلسه 27
دقیقه 6 تا 10درسته به اندازه چندثانیه است فک نکنم نیاز به تدوین دوباره باشه اگر نیاز باشه مدیراین کارو انجام میدهند.
ممنون ازتوجهتون .
اگه دقت کنید یه سوالو هم دوبار حل کردنh
-
ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)جلسه 27
دقیقه 6 تا 10 -
ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)کارش از ویرایش گذشته یه تدوین کامل لازم داره کلا فک کنم باید بچسبونید به فیلم بعدی یه سوال دوبار ضبط شده در ضمن اون وسط حرفای بین فیلم بردار و استاد هم هست!
ممنون از زحماتتون سرعت الان خوب شده خدا کنه همین طور پیش بره -
ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)اون فیلم اخری قسمتای حذفی رو حذف نکردید دوستان الاء ویرایشش کنین
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)@parastu23
من معذرت میخوام اینطور با شما حرف زدم من اشتباه کردم شما به بزرگی خودت ببخش اصلا جواب دادم
از اولم اشتباه بود کارم دهن به دهن گذاشتن با امثال تو چیزی جزء وقت تلف کردن نیس بازم عذر میخوام بهت و به بقیه توهین کردم!!!!!!!
تو خوبی تو راس میگی........ -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)بابا خوبه آلاء مال تو نیست و حامی مالیش تو نیستی و گرنه سر تک تک بچه ها رو میزدی چیه اومدی این وسط کاسه از اش داغ تر شدی
جوری که بوش میاد الاء نفسای اخرشو داره میکشه هیچ گونه خبری نیس فیلم جدید که نمیگیرن قبلیا هم که روزی 3 ، 4 تا میاد رو سایت -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)برا بعضی هم ادب خوب چیزیه
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)منم با xaniar و مارال موافقممممممممممممممممم
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)سرعت کم کمک داشت بالا میرفت که متاسفانه مادرزن فیلم بردار عزیز فوت شدن شاید برا همین سرعت پایین اومده!
-
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)خیلی عالی میشه
منظورم دینامیک بود که به ازمون نمیرسه و گرنه نوسان کمتر از نصفش تو ازمون میاد -
فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95)اگه بشه استاد این هفته نوسانو تموم کنه عالی میشه هفته دیگه هم دینامیکو شروع میکنن البته به ازمون قلم چی که نمیرسه ولی بازم مهم اینه به کنکور برسه
-
ریاضی تجربی مهدی امینی راد صفر تا صد کنکور (96-95)نه بابا دیشبم خبری نشد! پس کی قسمتای بعدی میاد