zahra zhalehpour فردا ظهر منتظرم ساعت 2 نهایت تا 2:30
هر کس دوست داشت باکسی که پیگیری بیشتر بشه
zahra zhalehpour
دیدگاهها
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/ -
ددلاین /گزارش نیمروزی/مجتبی ازاد :smiling_face: :smiling_face: کنکوری ریاضی هستی؟
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/مجتبی ازاد ناراحتم شدی حالا خوبه به دونفر گفتیا تو هم ایشالا خوب شی
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/مجتبی ازاد زعفرون نه
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/@zahra-zahraii درسته:squinting_face_with_tongue:
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/@zahra-zahraii فک کنم اشتباه شد ی بار یکی گفت تو خونه رکسانا صدام میزنن حس کردم تو بودی:smiling_face:
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/@zahra-zahraii زهراجان شما هم بیای بهتره
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/Marzieh Abouei اینجا گزارش نیمروزی یا باکسی یعنی هر 3ساعت ی بار میدیم تادرس بخونیم مرضیه جان شما هم بهتر شدی خوشحال میشیم بیای :victory_hand_light_skin_tone: :smiling_face_with_heart-eyes:
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/مجتبی ازاد کنکوری هستی؟سعی کن خوابت تنظیم شه دوستان زرنگ هستن و سخت مشغول درس
تنبل خان::oncoming_fist_light_skin_tone: :smiling_face: -
ددلاین /گزارش نیمروزی/Gharibe Gomnam انشالا بهتر میشی خیلی قوی ادامه بده
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/Mohammad Gh 1 خسته نباشی تحلیل یادت نره
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/Marzieh Abouei ایشالا بهتر بشی منتظرت هستیم روزای اینده
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/@سمیه-صادقلو بسیار هم خوب
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/Hhh Hh سلام از 10:40 تا 2 /2ساعت و 50 دقیقه مطالعه و 40 تست
-
فایل های شروع از نوبهار O_o خب دیگه نهایت 45 دقیقه مطالعه کن تو هر باکس 45 دقیقه هم تست بزن
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/علی تقوی ممنوعه
-
فایل های شروع از نوبهار O_o هر پارت چند دقیقه؟
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/Gharibe Gomnam چقدر خط زدی الان من فقط زیر اونا خیلی برام مهم شده:smiling_face_with_smiling_eyes: :smiling_face_with_heart-eyes: ولی مرسی موفقباشی
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/Gharibe Gomnam بفرمایید
-
ددلاین /گزارش نیمروزی/Hhh Hh احتمالا منم حالا همین 3 ساعتمون تلف نشه تا بعدش