Nazanin Mirzaei
خداروشکر
قابلی نداشت متوجه شدید؟ حس میکنم خ خلاصه نوشتم
کوثر هسدم
دیدگاهها
-
شیمی ،عامل اکسنده و عدد اکسایش -
🌀مشتق 🌀Mohammad Afrashteh کوثر هستم😅
پس دوتا میفرسم( وی یکم پرروئه)

تواین سوال من فقط آخرشو نمی فهمم چرا مینویسیم صفر بیشتر، بعد هم مشتق چپ دو
تو این سوال از تعریف مشتق رفته ۳ بدست آورده،
من از مشتق کسری میرم در نمیاد، چرا؟ -
سطوح گستره حیات@sara-haghighatrad سلام ب نظر من چون برای تولید مثل جنسی در پیشرفته ترین حالتش(صرف نظر از بکرزایی) نیاز ب دو جنس از یک گونه اس جمعیتو در نظر گرفته
-
گرماده یا گرماگیر؟@kosar-mottaghi امکانش هست یکم بیشتر توضیح بدی؟
یعنی چون تعادلیه سمت گرماگیر واکنش باعث میشه یخ آب بشه؟ -
🌀مشتق 🌀Mohammad Afrashteh

آهان 💞مچکرم متوجه شدم
خوب بریم سر سوال بعدی🙃 -
لایه های لوله گوارش@sara-haghighatrad تحلیل شما راجبش درسته اما کلا به نظر من زیاد گیر ندید بهش چون انواع مختلف دیدگاه طراح دیدم به این قسمت که شبکه رو درنظر گرفته یا نگرفته
-
یک شکل و 100 نکته-دستگاه تولید مثلی زنانmehranmirzaei سلام وقت بخیر
ببخشید واژن رو باید انتهایی ترین بخش بگیریم یا گردن رحم؟ چون کتاب گفته بخش پایین رحم باریک تر شده که به آن گردن رحم میگویند،
در یک تست هم گردن رو پایین ترین بخش گرفته بود -
🌀مشتق 🌀 -
لایه های لوله گوارش@sara-haghighatrad 🖐🙍♀️
-
منبع فیزیک😢@n-n-good سلام دوست عزیز وقتت بخیر
تو درس تکنیکالی مث فیزیک بنظرم از کتابی که ازش درسنامه میخونی تست نزن چون مثال ها و روش هایی که یک کتاب میگه باعث میشه یه جور طوطی وار بقیه روهم باهاش حل کنی بدون اینکه عمیقا بفهمی چیکار میکنی. بیشتر سعی کن از فیلم و معلم برای یادگیری مفهومی کمک بگیری که نخوندن درسنامه کتاب اینجوری پایین نکشدت ولی بعد ازیادگیری مفهومی واقعا تست خییییلی مهمه که میکرو گاج کتاب خوبیه بنظرم و بعدش سه سطحی کانون -
🌀مشتق 🌀Mohammad Afrashteh
رمان تشریف دارن جناب کنکور
پاسخش خودشو میفرسم، شاید من بد نوشتم متوجه نشدید
-
لایه های لوله گوارش@sara-haghighatrad

البته این شکل کتاب که برای تنظیم فرآیندهای گوارش اومده راجب شبکه های یاخته های عصبی صحبت کرده فقط این دو لایه رو درنظر گرفته که میشه به اجماع رسید که فقط این دو لایه را باید در نظر گرفت -
منبع فیزیک😢@n-n-good خواهش میکنم (:
-
🌀مشتق 🌀Mohammad Afrashteh ممنونم
لطف کردی💛💛 -
فیزیک یازدهم مرورIlya Mansouri سلام ببینید ما دوتا موضوع داریم
قرار دادن جسم رسنای خنثی درون میدان خارجی (دقت کنید خنثی) یعنی بار از خارج به جسم داده نشده، و دوم اینکه میدان حاصل از بار داده شده به جسم رسانا
درحالت اول با توجه به القا میدان خارجی خنثی شده و نحوه ی توضیع بار جوری میشه که میدان درون رسانارو صفر میکنه
در حالت دوم بار در سطح پخش میشه و داخل بار نداره با توجه به اینکه بعد از لحظاتی بار به تعادل رسیده و به الکترون های آزاد درون رسانا نیرویی وارد نمیشه میدان داخل رسانا صفر میشه -
سوال203کتاب آبیسروش قادری

سلام، شاید با توجه به این جمله درست گرفته -
🌀مشتق 🌀Mohammad Afrashteh
exactly 😑 -
نوسانmajhool برا قدیم بوده احتمالا چون کتاب ما همه حرکتا از +Aهست
خواهش می کنم -
گیاهان آبزی@sara-haghighatrad سلام وقتتون بخیر
اگر شکل بالای شکل فعالیت که مال یاخته های نرم آکنه کنار هم هست رو نگا کنید کاملا واضحه که فضای بین یاخته ای کم و سلول های بهم چسبیده با دیواره نازک داره، پس اینکه یک فضایی بین پارانشیما به وجود بیاد و بعد اون از هوا پر بشه در گیاه آبزی فقط دیده میشه
این برداشت من هست البته -
🌀مشتق 🌀