
سلام بچه ها وقتتون بخیر
این سوال می شه گزینه ۳، میشه یکی توضیح بده، ممنون
تجربیا همیار دانش-آموزان-آلاء
کوثر هسدم
دیدگاهها
-
شناوری -
درسته بنظرتون؟🧐@نگار-0 در درسته بنظرتون؟🧐 گفته است:
سلام رفیق...روز و شبت بخیر....بله کاملا درسته همواره ما هم ورود سدیم به یاخته و هم خروجش رو داریم ...
مرسی ولی سوال من بطور دقیق تر اینه آیا همیشه غلظت سدیم بیرون بیشتره؟ حتی در +۳۰
-
فشار🧐@danial-hosseiny خیلیم خوب موفق باشید🖐😁
-
بافت استخوان@sara-haghighatrad خوب بخش یک منظور فقط بافت اسفنجی و یاخته های اسفنجی نیست تو این سوال کلا هرچی که اونجا یافت بشه که رگ خونی یافت میشه و در رگ خونی هم داخلی ترین لایه بافت یاخته های بافت پوششی در تماس با غشای پایه ان
-
سخت نیست 🙃AliReza_007 آهان متوجه شدم خیلی ممنون
ی سوال دیگه اگه مثلا میله مثبت باشه و فقط یک کره داشته باشیم و سیم در سمت مقابل میله به کره متصل باشه شارش از زمین صورت میگیره؟
اینجوری میتونیم بگیم کره منفی میشه؟ -
سخنی از کتاب درسی🤦♀️Amir Kazemi 0 بله؟
ینی چی ما به اسپرم هم نمیگیم اسپرم؟ -
سخت نیست 🙃AliReza_007 مچکرم
لطف کردید💛 -
سخنی از کتاب درسی🤦♀️سلام بچه ها، روزتون خوش
فصل ایمنی کتاب میگه همه گویچه های سفید توانایی خروج از رگ رو دارن!
خوب ماکروفاژ رو گویچه سفید نباید در نظر بگیریم یا بگیم این جمله غلطه؟
مثلا الان فصل آزمون این جمله رو درست گرفته" هر گویچه سفیدی که توانایی بیگانه خواری دارد می تواند دیاپدز کند"
شما چجوری درنظر میگیرید؟ چجوری در نظر باید بگیرم؟
🤷♀️🤷♀️
تجربیا همیار -
سخت نیست (:zeinab dehghani مرسی عزیزم لطف کردید :hibiscus: :hibiscus:
-
اینترفرون نوع 2Mohammad Afrashteh سلام ببینید من کلا این جوری خوندم لنفوسیت Tهم در دفاع اختصاصی هم غیر اختصاصی شرکت داره در غیراختصاصی با ترشح اینترفرون دو در اختصاصی هم با پرفورین
-
سخت نیست (:
سلام دوستان وقتتون بخیر
تو این سوال مگر میدان داخل سیموله از "اس " به "ان "نیست؟
چرا میشه 4 یه توضیح میدید پلیز؟
مرسی :beating_heart: -
سخنی از کتاب درسی🔍 -
الکتریسته@ariana-ariana

-
سوال 171 خارج 98Mohammad Afrashteh سلام بیشترین میزان غلط هم تو همین ۹۹ اتفاق افتاد فکر میکنم، چند سوال با دید نظام قدیم چند تا سوال هم دو تا گزینه جواب بود، اسکار مسخره ترین صورت سوال هم می رسه به " با توجه به بیماریهای فصل ۴ کتاب دوازدهم" طراحا کلا رد داده بودن... اینهمه سوال قشنگ و مفهومی🤦♀️🤦♀️
-
سوال مهم مغناطیس -
سوال 171 خارج 98Mohammad Afrashteh
Keep calm 😅🖐 -
سوال چالشی مغناطیسmohammad kebryia سلام
ببینید اینجا شما از سیم تا نقطه یک خط بکشید، بعدش به خط، یک خط عمود در نقطه رسم کنید حالا نقطه افتاده روی خط عمود، دستتون رو بزارید روی نقطه مثل جهت جریان در سیم حالا میدان رو روی خط عمود به دست بیارید که به کدوم جهته حالا برای سیم دیگه هم اینکارو بکنید، بعدش هم به راحتی میدان برآیند به دست میاد،
اگر مشکلی بود اطلاع بدید براتون مرحله مرحله رسم کنم🙃 -
تولید مثلz Gheibi پس الان این جمله کتاب منتشران غلط میشه؟"لقاح داخلی نیازمند دستگاه های تولید مثلی با اندام های تخصص یافته است که برای کرم پهن کبد صادق نیست"
-
سوال مهم مغناطیس -
قندکافت ۲@sara-haghighatrad سلام، بله تولیدATPرو باید درنظر گرفت
و اینکهNADH FADHهم دو فسفاتس
