Fateme S 0 واکنش دهنده هشتا بار منفی برای یون سیانید یه بار منفی،
اون طرفم چهارتا برای یون هیدروکسید و چهار تابرای نقره سیانید
دوطرف هشتا دوازده از کجا اومد؟
ببینید یک بار منفی برای کل یون چنداتمی نقره سیانید هست فقط برای سیانید نیست ،اگه اونجوری فرض کنید غلط میشه سوالش نقره یکبار مثبت، دوتا یون سیانید که میشه دوبار منفی، در نهایت یک بار منفی برای کل یون چند اتمی میمونه
کوثر هسدم
دیدگاهها
-
موازنهی واکنش:) -
موازنهی واکنش:)zoohre hocini یکم نامفهوم باشه فک کنم 4Ag +8CN +2H2O +O2 ------- 4AgCN2 +4OH
بارهاشم موازنس -
موازنهی واکنش:)482144
-
تبادلات گازیz Gheibi بله مچکر
-
تبادلات گازیz Gheibi کلی ماااااچ ممنونم
-
تبادلات گازیسلام بچه ها
میشه گف هوای مرده در دقیقه با تعداد تنفس در دقیقه رابطه مستقیم داره؟ با توجه به اینکه همیشه تقریبا 150 میلی لیتر از هوای جاری هر تنفس بود؟
ممنون میشم اگه جزوه کاملی از هوای مرده دارید برام بارگزاری کنید چون واقعا توش قاطیم :/:/:/ -
فصل 4 دوازدهمz Gheibi سوالش همین بود گفته بود نادرستا
احتمالا پس تستش غلطه -
فصل 4 دوازدهمسلام بچه ها
این دوتا جمله چرا غلطن؟
_در زن مبتلا به کم خونی داسی شکل ژنگان با افراد عادی متفاوت است.
_خزانه ی ژنی یک جمعیت درحال تعادل در برگیرنده ی همه ی اطلاعات ژنوم آن جمعیت است.
تجربیا -
اولویت عمومی یا اختصاصیmj323 سلام. ببین عزیز برای تجربی جماعت و رتبه خوبو رشته خوب تخصصی و عمومی نداره هر دو باید بالا باشن و اگر عمومی خیلی خوبه باید بایک روند مطالعاتی درست حفظش کرد و این تایم قابل توجهی هم که در پیش رو هست رو بطوری فورس قطعا بیشتر رو تخصصیا باشه تنظیم کرد. اخه برای رتبه های تاپ درصورتی که تخصصیا بالا باشه شما وارد رقابت سر عمومی ها میشی.
برای آزمون جامع عمومی زدن هم خوب یکسری مباحث هست که بچه های محصل تا عید تموم نمیکنن دیگه جامع زدن زیاد معنای خودشو نمیده و اینکه اون نکاتی که شما بعد عید میتونی از یک جامع دربیاری هم قطعا با الان متفاوته و باعث میشه یجوری آزمونارو بسوزونی.
با آرزوی موفقیت -
جریان اطلاعاتتغییر رنای ناقل کجا صورت میگیره؟
-
پتانسیل عملReyhan Hmi سلام، در کتاب یازدهم فصل اول برای معرفی پمپ گفته سه یون سدیم خارج و دو یون پتاسیم وارد میکنه نگفته الزاما بر خلاف شیب غلظت عمل میکنه. فعالیت پمپ هم اختصاصی هست یعنی همیشه یک کارو انجام میده بسته به شرایط فعالیتشو تغییر نمیده.
-
یه سوال از زیست2zoohre hocini ن ببخشید اونم داره راسی
-
یه سوال از زیست2مجرای مرکزی که وسط استخوانه ن تو سامانه های هاورس
-
ی سوال از زیست دوازدهمmmd mmdi 0 آخه تو کتاب منتشران نوشته بود
پس غلطع
اوکی ممنون -
ی سوال از زیست دوازدهمآیا توالی پایان رونویسی جزء توالی های تنظیمی محسوب میشه؟
یا قفط راه انداز و بسته به پروکاریوت بودن یا یوکاریوت بودن توالی افزاینده و اپراتور رو جایگاه اتصال پروتئین فعال کننده؟