Skip to content

شیمی

مرتبط با درس شیمی - دوره های مختلف

5.0k موضوع ها 53.4k دیدگاه‌ها
  • ✅جمع بندی لوییس ✅

    8
    8
    24 رای ها
    8 دیدگاه‌ها
    489 بازدیدها
    Z
    @uu فاستبقوالخیرات دمتون گرم:)
  • آقای صنیعی

    منتقل شده
    3
    0 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    108 بازدیدها
    elham malekiE
    @MAHAk آقای صنیعی روش تدریسشون خیلی نا معلومه.
  • درخواست جزوه شیمی

    منتقل شده
    1
    2 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    98 بازدیدها
    tataloo تتلوT
    جزوه شیمی طلایی صنیعی لطفا بفرستین:folded_hands: @تجربیا @ریاضیا @دانش-آموزان-آلاء
  • شیمی ۱۰/ محلول

    منتقل شده
    8
    1
    1 رای ها
    8 دیدگاه‌ها
    56 بازدیدها
    H
    @Mahhh خواهش ما تو کتاب در کل دو مبنا رو یاد گرفتیم جرم مولی و نوع پیوند پس حتما تو اینجور موقعیت ها از این دو مبنا باید استفاده کنی
  • شیمی دهم-جدول تناوبی

    4
    1
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    60 بازدیدها
    f.noori7979F
    @پری-ناز زیر لایه هاشو بنویس گفته زیرلایهd یعنی یدونه فقط زیرلایهd داره پس زیرلایه هاشو تا اولین زیرلایهd بنویس بعد بشمار زیرلایه هایp چند تا الکترون دارن برا d نصفشو بزار میشه 26 عدد اتمیش
  • سوال شیمی

    33
    1
    2 رای ها
    33 دیدگاه‌ها
    398 بازدیدها
    NarimanNaN
    @MΛӾƇΛ ممنون
  • شیمی دهم

    4
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    98 بازدیدها
    دریا دریایید
    تا اونجایی که من میدونم تشکیل پیوند هیدروژنی ارتباطی با قطبیت نداره برای تشکیل پیوند هیدروژنی نیاز به عنصر های N,O,F دارید که با H پیوند رو تشکیل بدن [image: 1589460611693-p_-_-resized.jpg]
  • حل نشده های شیمی

    1k
    8 رای ها
    1k دیدگاه‌ها
    37k بازدیدها
    ب
    @Amin-Mehraji در حل نشده های شیمی گفته است: دوستان سلام! ببخشید واکنش دهنده محدودکننده و اضافی تو نظام جدید حذفه بله؟ بله مسائل محدود کننده و اضافی حذف شده
  • موضوع حذف شده است!

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    3 بازدیدها
  • شروع شیمی با کدوم استاد؟

    4
    2 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    138 بازدیدها
    elham malekiE
    @M-bahrami1378 برای از اول اول خوندن احسان گودرزی خوبه.
  • سوختن منیزیم

    9
    2
    1 رای ها
    9 دیدگاه‌ها
    212 بازدیدها
    Dr.agonD
    @Flight در سوختن منیزیم گفته است: چراگزینه ی 1 غلطه؟؟؟ [image: 1589004493618-_-resized.jpg] [image: 1589004545084-1589004490597-626527876-resized.jpg] @تجربیا @ریاضیا @دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا سلام. چون منیزیم فلز قلیایی خاکیه و تک ظرفیتی . پس نمی تونه با اعداد رومی نام گذاری بشه و براش منیزیم اکسید کفایت میکنه.
  • نظرسنجی

    2
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    45 بازدیدها
    Sh.ES
    @دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
  • شیمی

    2
    1
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    59 بازدیدها
    ZaraaZ
    تاجایی ک یادمه شیمی مال ریاضیام هستاا!!!! @ریاضیا
  • تحلیل تست آنتالپی

    2
    2
    1 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    75 بازدیدها
    M
    نه درست نوشته! چون مجموع قدرمطلق بارهاشون برابره(3) بنابراین هرکدوم که شعاع یونی کوچکتری داشته باشه چگالی سطحی بارش بیشتره و انرژی شبکه ش بیشتره. حالا گروه 2 رو حفظیم از بالا ب پایین میشه: بریلیم/منیزیم/کلسیم/استرانسیم/باریم/رادیم و می دونیم در یک گروه از بالا ب پایین شعاع زیاد میشه(چون تعداد لایه زیاد میشه) پس چونMg بالاتره نسبت به Ca بنابراین شعاعش کوچکتره و..
  • موضوع حذف شده است!

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    1 بازدیدها
  • موضوع حذف شده است!

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    3 بازدیدها
  • شیمی

    15
    1 رای ها
    15 دیدگاه‌ها
    105 بازدیدها
    Soleyman.h_o_S
    @Zahra-gh20 بلد نیستم اینارو شرمنده همون دوتای اولی رو میدونستم
  • شیمی گروه۳

    59
    1 رای ها
    59 دیدگاه‌ها
    918 بازدیدها
    FragileF
    @fatemeh-ganjkhanloo خواهش میکنم. ب سلامت
  • یه سوال!

    منتقل شده
    8
    0 رای ها
    8 دیدگاه‌ها
    136 بازدیدها
    مریم محمدی 0م
    آقای پویان نظر.. البته توباید ببینی با کدومشون بهتر یادمیگیری
  • فوری

    18
    1
    0 رای ها
    18 دیدگاه‌ها
    302 بازدیدها
    f.noori7979F
    @Amir-Bernousi حواسم نبود انحلال پذیری میشه44.7باید با100 جمع بشه