Skip to content

شیمی

مرتبط با درس شیمی - دوره های مختلف

5.0k موضوع ها 53.4k دیدگاه‌ها
  • دهم

    حل شده
    9
    1
    3 رای ها
    9 دیدگاه‌ها
    81 بازدیدها
    آدمکآ
    @N-Sz خواهش میکنم
  • شیمی دهم فصل دو

    حل شده
    4
    3 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    203 بازدیدها
    Z.nsZ
    @Comrade_Bayat خیلی ممنونم
  • شیمی فصل دو دهم

    حل شده رفع اشکال
    4
    2
    2 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    266 بازدیدها
    آدمکآ
    @N-Sz خواهش میکنم
  • تست از هیدروکربن ها:/

    10
    1
    4 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    258 بازدیدها
    زَرز
    @Amirhosein-Abed 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ مرسی🌹
  • شیمی

    حل شده
    9
    1
    3 رای ها
    9 دیدگاه‌ها
    83 بازدیدها
    آدمکآ
    @N-Sz خواهش میکنم
  • شیمی۳

    1
    0 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    88 بازدیدها
    علی موسی زادهع
    اقا کسی فیلم های شیمی دوازدهم اقای پویان نظر رو نداره؟؟
  • شیمی دهم

    حل نشده
    10
    1
    2 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    103 بازدیدها
    آدمکآ
    @Ainoor نه اخه تغییرات نخواسته گفته دما چند کلوینه بعد تازه اگر تغییرات هم میخواس تغییرات میشد 72-
  • رسوب های شیمی کنکور

    1
    1
    13 رای ها
    1 دیدگاه‌ها
    493 بازدیدها
    f.nalistF
    سلام بچه ها امیدوارم حالتون خوب باشه یه جدول کوچیک😀 ولی پربار😍 که پای ثابت سوالات کنکور هستش بفرمایید [image: 1695539471697-14000318p36l887413.jpg] @دانش-آموزان-آلاء @دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا @تجربیا @ریاضیا @دهم @یازدهم @دوازدهم @بچه-های-تجربی-کنکور-1403
  • استو

    حل شده
    4
    1
    4 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    62 بازدیدها
    آدمکآ
    @Subrina خواهش میکنم
  • نام گذاری

    حل شده
    6
    1
    4 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    51 بازدیدها
    A
    @Subrina خواهش میکنم👍
  • این صورت کسر رو نگرفتم...

    حل شده
    9
    1
    3 رای ها
    9 دیدگاه‌ها
    149 بازدیدها
    f.nalistF
    @Younes-D-IUT ممنون همچنین من🌹
  • محلول

    5
    1
    2 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    129 بازدیدها
    H.O.S.S.E.I.NH
    @0yasin-sh0 خیلی ممنون
  • سوالات تکلیف 6و5

    2
    2
    1 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    151 بازدیدها
    آدمکآ
    سوال 6 گزینه 1 غلطه چون کربن مونوکسید سبک تر از کربن دی اکسیده البته بگم عبارت دوم نور سفید خیره کننده واسه نوار منیزیم استفاده شده بود تو کتاب نمیدونم این عبارت صد در صدی درسته یا ن سوال 33 هم گزینه های غلطش اینان: کربن دی اکسید روی اکسید ، چون روی فقط میتونه 2+ بده پس نیازی نیس عدد 2 یونانی رو براش بذاریم جیوه(I)کلرید رو باید بصورت HgCl مینوشت
  • هندسه فصل3دوازدهم

    حل نشده
    2
    1
    0 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    47 بازدیدها
    T
    سلام. از دو ویژگی زیر برای ضرب داخلی بردارها استفاده کنید. [image: 1695048125115-2023_09_18-6_11-pm-office-lens-resized.jpg] درضمن این سوال رو باید توی بخش هندسه میپرسیدید.
  • حجم گاز ها؟

    4
    1
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    201 بازدیدها
    آدمکآ
    @Nahal-0 خواهش میکنم
  • جرم اتمی

    16
    1
    2 رای ها
    16 دیدگاه‌ها
    167 بازدیدها
    آدمکآ
    @Saudade-19-0 خواهش میکنم
  • نوشتن فرمول

    3
    3 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    121 بازدیدها
    زَرز
    @taemin-kim فرمول شیمیایی؟! آلکان ها میشه: CnH2n+2 آلکن ها میشه: CnH2n آلکین ها میشه: CnH2n_۲ طریقه‌ی خوندنش هم خب آلکان ها یه پسوند "ان" اضافه میشه به اسم عدد کربنش، آلکن ها یه پسوند "ِ ن" و آلکین ها‌ یع پسوند "ین"
  • شیمی دهم

    2
    2 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    895 بازدیدها
    E
    --------------O3= -112 --------------O2=-118 اینا مرز نقطه جوش های اکسیژن و اوزون هستن به ترتیب ،وقتی بالای نقطه جوش یه ماده هستیم تبدیل میشه گاز و زیرش حالت مایع خوب حالا اگه از بالا بیایم پایین_روی این محور بالا_(سرد کنیم) اول اوزون مایع و جدا میشه اگه از پایین بریم بالا(افزایش دما ) اول اکسیژن گاز و جدا میشه
  • سوال از تکلیف

    4
    1
    2 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    214 بازدیدها
    ComradeC
    آ درسته، چون تنها اتمی که یک پروتون داره و نوترون نداره فرآوان ترین ایزوتوپ هیدروژن هست. ب کاملا مشخصه غلطه. تقریبا 40 برابرش هست. پ غلطه، چون الکترون هم جزء ذرات زیر اتمی هست در حالی که جرم الکترون خیلی خیلی کمتر از یک پروتون و یک نوترون هست!(حدودا 2000 برابر کمتر جرم داره) ت غلطه. ذره روی ترازو میتونه فرآوان ترین ایزوتوپ هیدروژن باشه که یک الکترون و یک پروتون و صفر نوترون داره.
  • موازنه خستم کرده

    حل شده
    19
    2 رای ها
    19 دیدگاه‌ها
    842 بازدیدها
    Alireza MousaviA
    @f-nalist والا من سر هر تست اول موازنه میکنم اونم ب روش وارسی خود کتاب و ی سری راه های سریع تر با تمرین فقط سرعتت زیاد میشه راه های سریع و تکنیک مکنیک رو بنداز دور