Skip to content

شیمی

مرتبط با درس شیمی - دوره های مختلف

5.0k موضوع ها 53.4k دیدگاه‌ها
  • شیمی ۱

    5
    2
    0 رای ها
    5 دیدگاه‌ها
    113 بازدیدها
    Saba YousefiS
    @mlika-hoveida پیش میاد😄 خواهش میکنم
  • شیمی

    6
    1 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    64 بازدیدها
    mlika hoveidaM
    @آدمک ن کلا گفتم:😁
  • نافلز ها

    حل شده
    25
    4 رای ها
    25 دیدگاه‌ها
    253 بازدیدها
    Hhh HhH
    @Asma_mh اگه سوال جزئی دربارش دارید. ی تاپیک جدا دربارش بزنید و گروه ها رو تگ کنید. و من هم تا جایی که بتونم و بدونم کمکتون میکنم😊👌🏻 اینجا (تو این تاپیک) نمیشه. چون اسپم(صحبت کردن خارج از موضوع عنوان تاپیک) محسوب میشه✅️
  • شیمی دوازدهم

    4
    1
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    55 بازدیدها
    آدمکآ
    @mlika-hoveida خواهش میکنم
  • شیمی دهم

    حل شده
    10
    1
    0 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    124 بازدیدها
    آدمکآ
    @علی-f بخاطر اعتباره
  • دوازدهم فصل یک

    حل شده
    8
    1
    0 رای ها
    8 دیدگاه‌ها
    188 بازدیدها
    آدمکآ
    @zuzi ببینید صابون وقتی حل میشه کاتیونش (+Na) از بخش آنیونیش جدا میشه و هردو آب پوشیده میشن پس بخش قطبی صابون همون بخش آنیونیش هستش نه Na که جدا شده
  • دهم

    حل شده
    8
    1
    2 رای ها
    8 دیدگاه‌ها
    99 بازدیدها
    آدمکآ
    @N-Sz خواهش میکنم
  • کلوئید و سوسپانسیون های مهم

    حل شده
    6
    4 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    187 بازدیدها
    آدمکآ
    @Subrina خواهش میکنم
  • Chem3

    حل شده
    4
    1
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    58 بازدیدها
    .
    @آدمک در Chem3 گفته است: @Subrina بله واسه اسید های سیر شده درسته چون هر کربنی که اون وسطا هستش بهش ۲ هیدروژن وصله پس میشه 2n ولی چون کربن اخر یه هیدروژنم به تهش وصله ۱ اضافه میشه پس نهایت میشه 2n+1 @mr-vinyzo در Chem3 گفته است: @Subrina اره درسته باید ببینی هیدرونیم میده یا نه که میده .... متوجه شدم ممنونم 🌸
  • نیرو های بین ملکولی و پیوند هیدروژنی

    3
    3 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    227 بازدیدها
    زَرز
    @Ali-Ezzati نه فقط اونایی که توی ساختارشون F O N دارن
  • شیمی

    حل شده
    4
    1
    0 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    49 بازدیدها
    آدمکآ
    @N-Sz خواهش میکنم
  • فصل اول دوازدهم

    6
    1 رای ها
    6 دیدگاه‌ها
    211 بازدیدها
    .
    @تجربیا @رتبه-های-انجمن-آلاء @دوازدهم @بچه-های-تجربی-کنکور-1402 @بچه-های-تجربی-کنکور-1403
  • شیمی

    حل شده
    9
    1
    0 رای ها
    9 دیدگاه‌ها
    116 بازدیدها
    آدمکآ
    @N-Sz خواهش میکنم
  • موضوع حذف شده است!

    حل نشده
    2
    1
    1 رای ها
    2 دیدگاه‌ها
    18 بازدیدها
  • این سوال رو میشه توضیح بدین

    10
    1
    0 رای ها
    10 دیدگاه‌ها
    207 بازدیدها
    آدمکآ
    @N-Sz خواهش میکنم
  • قسمت درمیلیون

    4
    1
    2 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    44 بازدیدها
    آدمکآ
    @Aynaz-Karamali خواهش میکنم
  • شیمی

    حل شده
    3
    1
    1 رای ها
    3 دیدگاه‌ها
    43 بازدیدها
    Z.nsZ
    @Amirhosein-Abed ممنون
  • Shimi10

    حل شده
    4
    1
    1 رای ها
    4 دیدگاه‌ها
    39 بازدیدها
    آدمکآ
    @N-Sz خواهش میکنم
  • کجای این تستو اشتباه میرم که جوابم مثل گزینه در نمیاد؟!

    8
    2
    4 رای ها
    8 دیدگاه‌ها
    243 بازدیدها
    زَرز
    @آدمک 🌹🙌
  • Shimi

    حل شده
    9
    1
    2 رای ها
    9 دیدگاه‌ها
    68 بازدیدها
    Z.nsZ
    @آدمک آهان منظورش اینجوری بوده خیلی ممنونم