Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. جزوه
  3. ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده جزوه
459 دیدگاه‌ها 55 کاربران 48.9k بازدیدها 60 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • Dr.SaraaaD آفلاین
    Dr.SaraaaD آفلاین
    Dr.Saraaa
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #169

    نوسان - موج و زیست سوم رو هر کی داشت بذاره :neutral_face: با تشکـر -__-

    _MILAD__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
    1
    • Dr.SaraaaD Dr.Saraaa

      نوسان - موج و زیست سوم رو هر کی داشت بذاره :neutral_face: با تشکـر -__-

      _MILAD__ آفلاین
      _MILAD__ آفلاین
      _MILAD_
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #170

      Dr.Saraaa
      سلام شما یجوری تمیز نوشتی انگار میخوانت جایزه بدن
      منم اصلا حسود نیستم :joy: یعنی من نهایت تمیز نوشتنم برای مدت کوتاهیی حدود 50 ثانیه بوده که دو رنگ نوشتم اونم خودکار ابیم وسطش گم شده بود وسطاش که مینوشتم پیدا شد :joy: میشه جزوه های منم بنویسید ممنون :joy:

      من تهی پیمانه بودم، سر کشیدم خویش را

      Dr.SaraaaD sahbaS 2 پاسخ آخرین پاسخ
      3
      • _MILAD__ _MILAD_

        Dr.Saraaa
        سلام شما یجوری تمیز نوشتی انگار میخوانت جایزه بدن
        منم اصلا حسود نیستم :joy: یعنی من نهایت تمیز نوشتنم برای مدت کوتاهیی حدود 50 ثانیه بوده که دو رنگ نوشتم اونم خودکار ابیم وسطش گم شده بود وسطاش که مینوشتم پیدا شد :joy: میشه جزوه های منم بنویسید ممنون :joy:

        Dr.SaraaaD آفلاین
        Dr.SaraaaD آفلاین
        Dr.Saraaa
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #171

        @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

        Dr.Saraaa
        سلام شما یجوری تمیز نوشتی انگار میخوانت جایزه بدن
        منم اصلا حسود نیستم :joy: یعنی من نهایت تمیز نوشتنم برای مدت کوتاهیی حدود 50 ثانیه بوده که دو رنگ نوشتم اونم خودکار ابیم وسطش گم شده بود وسطاش که مینوشتم پیدا شد :joy: میشه جزوه های منم بنویسید ممنون :joy:

        جایزه :joy:

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        2
        • _MILAD__ _MILAD_

          Dr.Saraaa
          سلام شما یجوری تمیز نوشتی انگار میخوانت جایزه بدن
          منم اصلا حسود نیستم :joy: یعنی من نهایت تمیز نوشتنم برای مدت کوتاهیی حدود 50 ثانیه بوده که دو رنگ نوشتم اونم خودکار ابیم وسطش گم شده بود وسطاش که مینوشتم پیدا شد :joy: میشه جزوه های منم بنویسید ممنون :joy:

          sahbaS آفلاین
          sahbaS آفلاین
          sahba
          فارغ التحصیلان آلاء
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #172

          @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

          Dr.Saraaa
          سلام شما یجوری تمیز نوشتی انگار میخوانت جایزه بدن
          منم اصلا حسود نیستم :joy: یعنی من نهایت تمیز نوشتنم برای مدت کوتاهیی حدود 50 ثانیه بوده که دو رنگ نوشتم اونم خودکار ابیم وسطش گم شده بود وسطاش که مینوشتم پیدا شد :joy: میشه جزوه های منم بنویسید ممنون :joy:

          دقیقا
          خیلی تمیز مینویسه
          من جزوه هام کاملن ولی اینقد داغونن روم نمیشه بفرستم :laughing:

          وقتی تویی و بغض طنز و طنز بغض آلود...

          Dr.SaraaaD 1 پاسخ آخرین پاسخ
          2
          • sahbaS sahba

            @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

            Dr.Saraaa
            سلام شما یجوری تمیز نوشتی انگار میخوانت جایزه بدن
            منم اصلا حسود نیستم :joy: یعنی من نهایت تمیز نوشتنم برای مدت کوتاهیی حدود 50 ثانیه بوده که دو رنگ نوشتم اونم خودکار ابیم وسطش گم شده بود وسطاش که مینوشتم پیدا شد :joy: میشه جزوه های منم بنویسید ممنون :joy:

            دقیقا
            خیلی تمیز مینویسه
            من جزوه هام کاملن ولی اینقد داغونن روم نمیشه بفرستم :laughing:

            Dr.SaraaaD آفلاین
            Dr.SaraaaD آفلاین
            Dr.Saraaa
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #173

            sahba در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

            @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

            Dr.Saraaa
            سلام شما یجوری تمیز نوشتی انگار میخوانت جایزه بدن
            منم اصلا حسود نیستم :joy: یعنی من نهایت تمیز نوشتنم برای مدت کوتاهیی حدود 50 ثانیه بوده که دو رنگ نوشتم اونم خودکار ابیم وسطش گم شده بود وسطاش که مینوشتم پیدا شد :joy: میشه جزوه های منم بنویسید ممنون :joy:

            دقیقا
            خیلی تمیز مینویسه
            من جزوه هام کاملن ولی اینقد داغونن روم نمیشه بفرستم :laughing:

            مچکر =))
            خب بذار دیگه اگ کاملن :/

            sahbaS 1 پاسخ آخرین پاسخ
            2
            • _MILAD__ آفلاین
              _MILAD__ آفلاین
              _MILAD_
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #174

              دیده شده وقتی من داشتم مینوشتیم جوهر خودکار نمیومده میگفته تو رو خدا بذار خودم مینویسم ولی تو دست نزن به کاغذ یعنی اینقدر مزخرف نوشتم :joy:
              الان 10 تا باستان شناس رو دستخط من کار کردن میگن یه زبون دیگه کشف شده :joy:

              من تهی پیمانه بودم، سر کشیدم خویش را

              Dr.SaraaaD 1 پاسخ آخرین پاسخ
              5
              • Dr.SaraaaD Dr.Saraaa

                sahba در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                Dr.Saraaa
                سلام شما یجوری تمیز نوشتی انگار میخوانت جایزه بدن
                منم اصلا حسود نیستم :joy: یعنی من نهایت تمیز نوشتنم برای مدت کوتاهیی حدود 50 ثانیه بوده که دو رنگ نوشتم اونم خودکار ابیم وسطش گم شده بود وسطاش که مینوشتم پیدا شد :joy: میشه جزوه های منم بنویسید ممنون :joy:

                دقیقا
                خیلی تمیز مینویسه
                من جزوه هام کاملن ولی اینقد داغونن روم نمیشه بفرستم :laughing:

                مچکر =))
                خب بذار دیگه اگ کاملن :/

                sahbaS آفلاین
                sahbaS آفلاین
                sahba
                فارغ التحصیلان آلاء
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #175

                Dr.Saraaa در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                sahba در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                Dr.Saraaa
                سلام شما یجوری تمیز نوشتی انگار میخوانت جایزه بدن
                منم اصلا حسود نیستم :joy: یعنی من نهایت تمیز نوشتنم برای مدت کوتاهیی حدود 50 ثانیه بوده که دو رنگ نوشتم اونم خودکار ابیم وسطش گم شده بود وسطاش که مینوشتم پیدا شد :joy: میشه جزوه های منم بنویسید ممنون :joy:

                دقیقا
                خیلی تمیز مینویسه
                من جزوه هام کاملن ولی اینقد داغونن روم نمیشه بفرستم :laughing:

                مچکر =))
                خب بذار دیگه اگ کاملن :/

                اخه خودمم باید بیام بخونم :)
                یا یه فایل صوتی خوندنشو ضمیمه کنم!!

                وقتی تویی و بغض طنز و طنز بغض آلود...

                _MILAD__ Dr.SaraaaD 2 پاسخ آخرین پاسخ
                2
                • _MILAD__ _MILAD_

                  دیده شده وقتی من داشتم مینوشتیم جوهر خودکار نمیومده میگفته تو رو خدا بذار خودم مینویسم ولی تو دست نزن به کاغذ یعنی اینقدر مزخرف نوشتم :joy:
                  الان 10 تا باستان شناس رو دستخط من کار کردن میگن یه زبون دیگه کشف شده :joy:

                  Dr.SaraaaD آفلاین
                  Dr.SaraaaD آفلاین
                  Dr.Saraaa
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #176

                  @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                  دیده شده وقتی من داشتم مینوشتیم جوهر خودکار نمیومده میگفته تو رو خدا بذار خودم مینویسم ولی تو دست نزن به کاغذ یعنی اینقدر مزخرف نوشتم :joy:
                  الان 10 تا باستان شناس رو دستخط من کار کردن میگن یه زبون دیگه کشف شده :joy:

                  من 4 تا دست خط دارم :| :| :| :|
                  اینی که باهاش جزوه هارو مینویسم درجه دومیه :joy: یه دست خطیم دارم اونو گذاشتم برا نوشتن نسخه ها بعدا لازم میشه :neutral_face:

                  _MILAD__ sahbaS 2 پاسخ آخرین پاسخ
                  3
                  • sahbaS sahba

                    Dr.Saraaa در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                    sahba در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                    @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                    Dr.Saraaa
                    سلام شما یجوری تمیز نوشتی انگار میخوانت جایزه بدن
                    منم اصلا حسود نیستم :joy: یعنی من نهایت تمیز نوشتنم برای مدت کوتاهیی حدود 50 ثانیه بوده که دو رنگ نوشتم اونم خودکار ابیم وسطش گم شده بود وسطاش که مینوشتم پیدا شد :joy: میشه جزوه های منم بنویسید ممنون :joy:

                    دقیقا
                    خیلی تمیز مینویسه
                    من جزوه هام کاملن ولی اینقد داغونن روم نمیشه بفرستم :laughing:

                    مچکر =))
                    خب بذار دیگه اگ کاملن :/

                    اخه خودمم باید بیام بخونم :)
                    یا یه فایل صوتی خوندنشو ضمیمه کنم!!

                    _MILAD__ آفلاین
                    _MILAD__ آفلاین
                    _MILAD_
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #177

                    sahba :joy:

                    من تهی پیمانه بودم، سر کشیدم خویش را

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    3
                    • sahbaS sahba

                      Dr.Saraaa در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                      sahba در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                      @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                      Dr.Saraaa
                      سلام شما یجوری تمیز نوشتی انگار میخوانت جایزه بدن
                      منم اصلا حسود نیستم :joy: یعنی من نهایت تمیز نوشتنم برای مدت کوتاهیی حدود 50 ثانیه بوده که دو رنگ نوشتم اونم خودکار ابیم وسطش گم شده بود وسطاش که مینوشتم پیدا شد :joy: میشه جزوه های منم بنویسید ممنون :joy:

                      دقیقا
                      خیلی تمیز مینویسه
                      من جزوه هام کاملن ولی اینقد داغونن روم نمیشه بفرستم :laughing:

                      مچکر =))
                      خب بذار دیگه اگ کاملن :/

                      اخه خودمم باید بیام بخونم :)
                      یا یه فایل صوتی خوندنشو ضمیمه کنم!!

                      Dr.SaraaaD آفلاین
                      Dr.SaraaaD آفلاین
                      Dr.Saraaa
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #178

                      sahba در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                      Dr.Saraaa در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                      sahba در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                      @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                      Dr.Saraaa
                      سلام شما یجوری تمیز نوشتی انگار میخوانت جایزه بدن
                      منم اصلا حسود نیستم :joy: یعنی من نهایت تمیز نوشتنم برای مدت کوتاهیی حدود 50 ثانیه بوده که دو رنگ نوشتم اونم خودکار ابیم وسطش گم شده بود وسطاش که مینوشتم پیدا شد :joy: میشه جزوه های منم بنویسید ممنون :joy:

                      دقیقا
                      خیلی تمیز مینویسه
                      من جزوه هام کاملن ولی اینقد داغونن روم نمیشه بفرستم :laughing:

                      مچکر =))
                      خب بذار دیگه اگ کاملن :/

                      اخه خودمم باید بیام بخونم :)
                      یا یه فایل صوتی خوندنشو ضمیمه کنم!!

                      :joy: چ بهتررررر! صداتم بفرست .. البته فقط برا خودم :no_mouth:

                      sahbaS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                      1
                      • Dr.SaraaaD Dr.Saraaa

                        @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                        دیده شده وقتی من داشتم مینوشتیم جوهر خودکار نمیومده میگفته تو رو خدا بذار خودم مینویسم ولی تو دست نزن به کاغذ یعنی اینقدر مزخرف نوشتم :joy:
                        الان 10 تا باستان شناس رو دستخط من کار کردن میگن یه زبون دیگه کشف شده :joy:

                        من 4 تا دست خط دارم :| :| :| :|
                        اینی که باهاش جزوه هارو مینویسم درجه دومیه :joy: یه دست خطیم دارم اونو گذاشتم برا نوشتن نسخه ها بعدا لازم میشه :neutral_face:

                        _MILAD__ آفلاین
                        _MILAD__ آفلاین
                        _MILAD_
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #179

                        Dr.Saraaa :joy:
                        من یه دستخط که چه عرض کنم یه نقاشی زهرا سه ساله دارم :joy:
                        یعنی دستخط منو حساب کن اینجوریه :joy:
                        من به تعداد دستخط شما امضا دارم :joy:

                        من تهی پیمانه بودم، سر کشیدم خویش را

                        Dr.SaraaaD 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        3
                        • VezraV آفلاین
                          VezraV آفلاین
                          Vezra
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Vezra انجام شده
                          #180

                          شیطونه میگه جزوه هامو بذارم بفهمین دست خط یعنی چی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:neutral_face:
                          .
                          .
                          .
                          .
                          .
                          ..
                          .
                          همش تایپیه!اینقد خوش خطه!!!!:blush: مال آلا هم هس!!!لازم داشتین بذارم؟!:blush: تعارفم نباشه ها

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          2
                          • _MILAD__ _MILAD_

                            Dr.Saraaa :joy:
                            من یه دستخط که چه عرض کنم یه نقاشی زهرا سه ساله دارم :joy:
                            یعنی دستخط منو حساب کن اینجوریه :joy:
                            من به تعداد دستخط شما امضا دارم :joy:

                            Dr.SaraaaD آفلاین
                            Dr.SaraaaD آفلاین
                            Dr.Saraaa
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #181

                            @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                            Dr.Saraaa :joy:
                            من یه دستخط که چه عرض کنم یه نقاشی زهرا سه ساله دارم :joy:
                            یعنی دستخط منو حساب کن اینجوریه :joy:
                            من به تعداد دستخط شما امضا دارم :joy:

                            حالا بذارین ببینیم :smile:

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • _MILAD__ آفلاین
                              _MILAD__ آفلاین
                              _MILAD_
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #182

                              : :joy:
                              من امضا نمیدم :joy:
                              حالا دستخط هم وایسا برم خط کش بیارم صاف بنویسم بفرستم :joy:

                              من تهی پیمانه بودم، سر کشیدم خویش را

                              Dr.SaraaaD 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              5
                              • _MILAD__ _MILAD_

                                : :joy:
                                من امضا نمیدم :joy:
                                حالا دستخط هم وایسا برم خط کش بیارم صاف بنویسم بفرستم :joy:

                                Dr.SaraaaD آفلاین
                                Dr.SaraaaD آفلاین
                                Dr.Saraaa
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #183

                                @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                : :joy:
                                من امضا نمیدم :joy:
                                حالا دستخط هم وایسا برم خط کش بیارم صاف بنویسم بفرستم :joy:

                                ن تو رو خدا امضا بدین :) تو رو خدا :)

                                _MILAD__ 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                3
                                • Dr.SaraaaD Dr.Saraaa

                                  @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                  : :joy:
                                  من امضا نمیدم :joy:
                                  حالا دستخط هم وایسا برم خط کش بیارم صاف بنویسم بفرستم :joy:

                                  ن تو رو خدا امضا بدین :) تو رو خدا :)

                                  _MILAD__ آفلاین
                                  _MILAD__ آفلاین
                                  _MILAD_
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #184

                                  Dr.Saraaa :joy: امان از دست این طرفدارا
                                  لطفا خواهش نکنید نمیتونم :joy:

                                  من تهی پیمانه بودم، سر کشیدم خویش را

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  3
                                  • Dr.SaraaaD Dr.Saraaa

                                    @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                    دیده شده وقتی من داشتم مینوشتیم جوهر خودکار نمیومده میگفته تو رو خدا بذار خودم مینویسم ولی تو دست نزن به کاغذ یعنی اینقدر مزخرف نوشتم :joy:
                                    الان 10 تا باستان شناس رو دستخط من کار کردن میگن یه زبون دیگه کشف شده :joy:

                                    من 4 تا دست خط دارم :| :| :| :|
                                    اینی که باهاش جزوه هارو مینویسم درجه دومیه :joy: یه دست خطیم دارم اونو گذاشتم برا نوشتن نسخه ها بعدا لازم میشه :neutral_face:

                                    sahbaS آفلاین
                                    sahbaS آفلاین
                                    sahba
                                    فارغ التحصیلان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #185

                                    Dr.Saraaa در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                    @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                    دیده شده وقتی من داشتم مینوشتیم جوهر خودکار نمیومده میگفته تو رو خدا بذار خودم مینویسم ولی تو دست نزن به کاغذ یعنی اینقدر مزخرف نوشتم :joy:
                                    الان 10 تا باستان شناس رو دستخط من کار کردن میگن یه زبون دیگه کشف شده :joy:

                                    من 4 تا دست خط دارم :| :| :| :|
                                    اینی که باهاش جزوه هارو مینویسم درجه دومیه :joy: یه دست خطیم دارم اونو گذاشتم برا نوشتن نسخه ها بعدا لازم میشه :neutral_face:

                                    ریا نکن یه وقت دیدی خدا خواست تنبیهت کنه صب پا شدی دیدی دست خطت شبیه من شده ها :)

                                    وقتی تویی و بغض طنز و طنز بغض آلود...

                                    Dr.SaraaaD 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    2
                                    • Dr.SaraaaD Dr.Saraaa

                                      sahba در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                      Dr.Saraaa در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                      sahba در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                      @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                      Dr.Saraaa
                                      سلام شما یجوری تمیز نوشتی انگار میخوانت جایزه بدن
                                      منم اصلا حسود نیستم :joy: یعنی من نهایت تمیز نوشتنم برای مدت کوتاهیی حدود 50 ثانیه بوده که دو رنگ نوشتم اونم خودکار ابیم وسطش گم شده بود وسطاش که مینوشتم پیدا شد :joy: میشه جزوه های منم بنویسید ممنون :joy:

                                      دقیقا
                                      خیلی تمیز مینویسه
                                      من جزوه هام کاملن ولی اینقد داغونن روم نمیشه بفرستم :laughing:

                                      مچکر =))
                                      خب بذار دیگه اگ کاملن :/

                                      اخه خودمم باید بیام بخونم :)
                                      یا یه فایل صوتی خوندنشو ضمیمه کنم!!

                                      :joy: چ بهتررررر! صداتم بفرست .. البته فقط برا خودم :no_mouth:

                                      sahbaS آفلاین
                                      sahbaS آفلاین
                                      sahba
                                      فارغ التحصیلان آلاء
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #186

                                      Dr.Saraaa در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                      sahba در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                      Dr.Saraaa در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                      sahba در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                      @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                      Dr.Saraaa
                                      سلام شما یجوری تمیز نوشتی انگار میخوانت جایزه بدن
                                      منم اصلا حسود نیستم :joy: یعنی من نهایت تمیز نوشتنم برای مدت کوتاهیی حدود 50 ثانیه بوده که دو رنگ نوشتم اونم خودکار ابیم وسطش گم شده بود وسطاش که مینوشتم پیدا شد :joy: میشه جزوه های منم بنویسید ممنون :joy:

                                      دقیقا
                                      خیلی تمیز مینویسه
                                      من جزوه هام کاملن ولی اینقد داغونن روم نمیشه بفرستم :laughing:

                                      مچکر =))
                                      خب بذار دیگه اگ کاملن :/

                                      اخه خودمم باید بیام بخونم :)
                                      یا یه فایل صوتی خوندنشو ضمیمه کنم!!

                                      :joy: چ بهتررررر! صداتم بفرست .. البته فقط برا خودم :no_mouth:

                                      :see_no_evil:

                                      وقتی تویی و بغض طنز و طنز بغض آلود...

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      1
                                      • sahbaS sahba

                                        Dr.Saraaa در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                        @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                        دیده شده وقتی من داشتم مینوشتیم جوهر خودکار نمیومده میگفته تو رو خدا بذار خودم مینویسم ولی تو دست نزن به کاغذ یعنی اینقدر مزخرف نوشتم :joy:
                                        الان 10 تا باستان شناس رو دستخط من کار کردن میگن یه زبون دیگه کشف شده :joy:

                                        من 4 تا دست خط دارم :| :| :| :|
                                        اینی که باهاش جزوه هارو مینویسم درجه دومیه :joy: یه دست خطیم دارم اونو گذاشتم برا نوشتن نسخه ها بعدا لازم میشه :neutral_face:

                                        ریا نکن یه وقت دیدی خدا خواست تنبیهت کنه صب پا شدی دیدی دست خطت شبیه من شده ها :)

                                        Dr.SaraaaD آفلاین
                                        Dr.SaraaaD آفلاین
                                        Dr.Saraaa
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #187

                                        sahba در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                        Dr.Saraaa در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                        @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                        دیده شده وقتی من داشتم مینوشتیم جوهر خودکار نمیومده میگفته تو رو خدا بذار خودم مینویسم ولی تو دست نزن به کاغذ یعنی اینقدر مزخرف نوشتم :joy:
                                        الان 10 تا باستان شناس رو دستخط من کار کردن میگن یه زبون دیگه کشف شده :joy:

                                        من 4 تا دست خط دارم :| :| :| :|
                                        اینی که باهاش جزوه هارو مینویسم درجه دومیه :joy: یه دست خطیم دارم اونو گذاشتم برا نوشتن نسخه ها بعدا لازم میشه :neutral_face:

                                        ریا نکن یه وقت دیدی خدا خواست تنبیهت کنه صب پا شدی دیدی دست خطت شبیه من شده ها :)

                                        راضیم :joy:
                                        دیدم دست خط تو رو خیلی خوووووب بود که!

                                        sahbaS 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        3
                                        • Dr.SaraaaD Dr.Saraaa

                                          sahba در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                          Dr.Saraaa در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                          @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                          دیده شده وقتی من داشتم مینوشتیم جوهر خودکار نمیومده میگفته تو رو خدا بذار خودم مینویسم ولی تو دست نزن به کاغذ یعنی اینقدر مزخرف نوشتم :joy:
                                          الان 10 تا باستان شناس رو دستخط من کار کردن میگن یه زبون دیگه کشف شده :joy:

                                          من 4 تا دست خط دارم :| :| :| :|
                                          اینی که باهاش جزوه هارو مینویسم درجه دومیه :joy: یه دست خطیم دارم اونو گذاشتم برا نوشتن نسخه ها بعدا لازم میشه :neutral_face:

                                          ریا نکن یه وقت دیدی خدا خواست تنبیهت کنه صب پا شدی دیدی دست خطت شبیه من شده ها :)

                                          راضیم :joy:
                                          دیدم دست خط تو رو خیلی خوووووب بود که!

                                          sahbaS آفلاین
                                          sahbaS آفلاین
                                          sahba
                                          فارغ التحصیلان آلاء
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #188

                                          Dr.Saraaa در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                          sahba در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                          Dr.Saraaa در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                          @avayekhak در ❀اشتراک گذاری جزوات آلایی ها(دروس اختصاصی)❀ گفته است:

                                          دیده شده وقتی من داشتم مینوشتیم جوهر خودکار نمیومده میگفته تو رو خدا بذار خودم مینویسم ولی تو دست نزن به کاغذ یعنی اینقدر مزخرف نوشتم :joy:
                                          الان 10 تا باستان شناس رو دستخط من کار کردن میگن یه زبون دیگه کشف شده :joy:

                                          من 4 تا دست خط دارم :| :| :| :|
                                          اینی که باهاش جزوه هارو مینویسم درجه دومیه :joy: یه دست خطیم دارم اونو گذاشتم برا نوشتن نسخه ها بعدا لازم میشه :neutral_face:

                                          ریا نکن یه وقت دیدی خدا خواست تنبیهت کنه صب پا شدی دیدی دست خطت شبیه من شده ها :)

                                          راضیم :joy:
                                          دیدم دست خط تو رو خیلی خوووووب بود که!

                                          اونجا سرحال بودم اولای سال بود خخخ
                                          الان از در و دیوار میرن بالا
                                          یه بار دوستم دفتر تمرین منو برد پای تخته مثلا دفتر خودشه ک نمره ازش کم نشه.چون ننوشته بود
                                          وسط حل کردن دیگه نتونست بخونه.عصبانی شد از پای تخته گف:بمیری با دست خطت.خخخخخخ

                                          وقتی تویی و بغض طنز و طنز بغض آلود...

                                          Dr.SaraaaD 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          4
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 7
                                          • 8
                                          • 9
                                          • 10
                                          • 11
                                          • 22
                                          • 23
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع