شیمی 2
-
تست 2 چجوریه؟ -
تست 2 چجوریه؟
-

-
تست 2 چجوریه؟@Zahra-gh20 لطفا یکی توضیح بده اینجور سوالارو
-
-
تست 2 چجوریه؟ -
@Zahra-gh20 سلام.
سوال4) گزینه ی 1 نمیتونه چون اون کربن دومیه از سمت راست 5 تا خط (پیوند) بهش وصله و هشتایی نیست پس اصلا نمیتونه اساسا او پیوند دوگانه وجودداشته باشه! چون الان ی شاخه ی ایزو پروپیل بهش که وصله ی هیدروژنم که داره بعدش باید یگانه میزید نه دوگانه!
ولی بقیه ی گزینه ها می تونن مونومر بشن الان شکل آسون شده شونو واست می فرستم
سوال5) میشه گزینه ی 4 الا شکلشرو واست میفرستم -


-
@Zahra-gh20 ایم فک کنم پروپن بشه!
چون من جرم مولی مونومر رو درآوردم 42 که با پروپن یکیه(پروپن:C3H6)
اومدم گفتم اون 25200 گرم چون جرم کل پلیمر بوده و از طرفی گفته 600 تا پیوند دوگانه تبدیل کردیم ب یگانه پس تعداد مونومرهاش 600 تا بوده! پس 25200 گرم رو تقسیم بر 600 کردم جرم ی مونومرش دراومد42 -
سلام به همه اقا میخوام بدونم که تو N2O4 که ما شکست پیوند داریم وهم چنین فرایندمونم گرماگیره میتونیم اینو انتالپی پیوند بگیریم؟
من یکم تناقض دارم با این ماجرا چون انتالپی پیوند اولا محصولاتش اتمی میشن ولی این ملکولی در اومده ذوشنم کنید لطفا@دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
سلام به همه اقا میخوام بدونم که تو N2O4 که ما شکست پیوند داریم وهم چنین فرایندمونم گرماگیره میتونیم اینو انتالپی پیوند بگیریم؟
من یکم تناقض دارم با این ماجرا چون انتالپی پیوند اولا محصولاتش اتمی میشن ولی این ملکولی در اومده ذوشنم کنید لطفا@دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا@Rakhshandeh-m در شیمی 2 گفته است:
سلام به همه اقا میخوام بدونم که تو N2O4 که ما شکست پیوند داریم وهم چنین فرایندمونم گرماگیره میتونیم اینو انتالپی پیوند بگیریم؟
من یکم تناقض دارم با این ماجرا چون انتالپی پیوند اولا محصولاتش اتمی میشن ولی این ملکولی در اومده روشنم کنید لطفا@دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا -
@Rakhshandeh-m در شیمی 2 گفته است:
سلام به همه اقا میخوام بدونم که تو N2O4 که ما شکست پیوند داریم وهم چنین فرایندمونم گرماگیره میتونیم اینو انتالپی پیوند بگیریم؟
من یکم تناقض دارم با این ماجرا چون انتالپی پیوند اولا محصولاتش اتمی میشن ولی این ملکولی در اومده روشنم کنید لطفا@دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا@Rakhshandeh کسی اطلاع نداشت؟@samann


