Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. ™فدوستان خواهــــــش میکنم به من کمک کنـــــید♥
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

™فدوستان خواهــــــش میکنم به من کمک کنـــــید♥

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
18 دیدگاه‌ها 9 کاربران 3.0k بازدیدها 1 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • reza_sadegh14yahoo.comR آفلاین
    reza_sadegh14yahoo.comR آفلاین
    reza_sadegh14yahoo.com
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #2

    سلام دوست عزیز من فقط نظرخودمو میگم امیدوارم به دردت بخوره همه چی بستگی به خودت وهدفت داره یکی هست الان میره یه دانشگاه سطح پایین بعد برای ارشد ومدارک بالاتر با برنامه ریزی ودرست درس خوندن میره یه دانشگاه بهتر مثله شهیدبهشتی وتهران خواجه نصیرو...(که من نمونه شو دیدم که توپیام نور لیسانس گرفته وهمین پارسال مدرک ارشد معماری شو از شهیدبهشتی گرفت) یکی دیگه ام هست 1سال صبرمیکنه وزحمت میکشه و یه رتبه میاره که بره یکی ازدانشگاه های خوب تهران حالا نه فقط تهران دانشگاه صنعتی اصفهان و.... اگه انقد انگیزه ی کارکردن داری برو دانشگاه ولی سعی کن توارشد و...یه دانشگاه خوب بری سعی کن علم تو ببری بالا.میگی به کامپیوتر علاقه داری وزبان خوبی داری پس این 2تا کنارهم خیلی خوبن سعی کن رو زبان وکامپیوترسرمایه گذاری کنی مخصوصا اطلاعاتت رو توقسمت نرم افزار افزایش بدی که واقعا یه رشته ی فوق العادس واینده داره. توهرکشوری که باشی نرم افزار شغل اینده داریه. بعدشم محیط هردانشگاهی متفاوته هرکسی یه تیپی میزنه ودوست داره یه جوری باشه دیگه این چیزا اهمیت نداره قیافه وتیپ مهم نیس مهم دل ادماس .تودانشگاه تهرانم همچین همه باحجاب واتوکرده نیستن بین دوستای خودمم هستن یکی هست خیلی به خودش میرسه ورادیولوژی دانشگاه تهران میخونه یکی دیگه ام هست پرستاری ازاد تهران میخونه وچادر میپوشه پس این جور چیزا ربط به خود ادم داره نمیشه همه تویه جامعه اون طور که ما دوست داریم باشن وفکرکنن چه دانشگاه ازاد چه دولتی همه جور تیپ وقیافه هستش خودتو درگیر این چیزا نکن.

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • MehdiM آفلاین
      MehdiM آفلاین
      Mehdi
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #3

      این سوال منم بود از یکی از دوستام که نرم افزار میخونه پرسیدم
      گفت واقعا هیچی لازم نیست .

      1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • m.jafari9877M آفلاین
        m.jafari9877M آفلاین
        m.jafari9877
        دانش آموزان آلاء
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #4

        اولا : کامپیوتر باتون مثل یک دوسته، این به این معنی نیست که شما کار با کامپیوتر رو کامل بلدید، منظورم این نیست که نتونید لیمتون رو از آب بکشید بیرونا! منظورم اینه که محیط ویندوز خیلی پیچیده تر از اونیه که شما فکر میکنید
        دوما : برنامه نویسی نیازمند تلاش خیلی خیلی خیلی فراوونی هست، شما ابتدا باید انتخاب کنید میخایید تحت ویندوز یاد بگیرید یا تحت وب، تحت ویندوز باید زبان های تخصصی و سخت زبان های c مثل [#c][0] رو یاد بگیرید
        در صورتی که به برنامه نویسی تحت وب علاقه دارید ابتدا باید از html و css شروع کنید و بعد سراغ فیلد های مختلف برنامه نویسی اعم از php برید در این راستا باید java script و jquery هم یاد بگیرید
        سوما : بنده طراح گرافیک هستم، و 2 ساله که به صورت حرفه ای طراحی میکنم از 10 سالگی هم با انواع برنامه های طراحی گرافیک آشنا بودم... طراحی گرافیک نیازمند یادگیری برنامه های coreldraw و illustrator و flash proffessional هست که خیلی مهم تر از photoshop هستن
        در واقع photoshop نرم افزاری برای "ویرایش" تصویر ها هست، نه تولید... البته باید بگم در این سالها فتوشاپ اونقدری قدرتمند شده که به راحتی میتونید باهاش لوگو ها و بنر ها و ... فوق العاده حرفه ای بزنید، راستشو بخوایید من خودم بیشتر با ترکیب corel-photoshop کار میکنم

        در نهایت باید خدمتتون عرض کنم که به نظرم کنکور از همه چیز مهمتره!

        تمام صحبت هام نظر های شخص شخیص من (محمد 16 ساله) بود!
        با تشکر و التماس دعا

        [0]: [[http://sanatisharif.ir/sanatisharif-forum-ala/usertag.php?do=list&action=hash&hash=c][0]][0]

        [0]: [http://sanatisharif.ir/sanatisharif-forum-ala/usertag.php?do=list&action=hash&hash=c][0]

        [0]: http://sanatisharif.ir/sanatisharif-forum-ala/usertag.php?do=list&action=hash&hash=c

        در پاسخ به این لطف بزرگ، کمک کوچیک شما خیلی تاثیرگذار خواهد بود
        http://sanatisharif.ir/donate.php

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • reza_sadegh14yahoo.comR آفلاین
          reza_sadegh14yahoo.comR آفلاین
          reza_sadegh14yahoo.com
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #5

          درجواب مهدی بگم که برادر من نرم افزار خونده واقعا درس هاش سخته باید تلاش کنی یادم میاد سر پروژه هاش 4تا5ماه وقت صرف میکرد تا تحویل بده واقعا تلاش کرد البته ازبعضی درس هاش زد ونخوند. دوستمون m.jafariدرست توضیح داد برنامه نویسی نیازمند تلاش فراوانه واقع زحمت میخواد یادگرفتنش. تنها چیزی که مهم توبرنامه نویسی تلاش مستمر واین که اگه کسی باشه ازدوست هات یا اشناها به برنامه نویسی واین چیزا مسلط باشن خیلی خوب میشه چون تو درس خوندن به مشکل برمیخوری این جوری میتونی ازشون کمک بگیری . درکل نرم افزار رشته ی اسونی نیس ونیاز به تلاش داره هرچی بخونی ویادبگیری بازم یه چیزی هست که یادنگرفته باشی

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • MehdiM آفلاین
            MehdiM آفلاین
            Mehdi
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #6

            Dr said:

            > درجواب مهدی بگم که برادر من نرم افزار خونده واقعا درس هاش سخته باید تلاش کنی یادم میاد سر پروژه هاش 4تا5ماه وقت صرف میکرد تا تحویل بده واقعا تلاش کرد البته ازبعضی درس هاش زد ونخوند. دوستمون m.jafariدرست توضیح داد برنامه نویسی نیازمند تلاش فراوانه واقع زحمت میخواد یادگرفتنش. تنها چیزی که مهم توبرنامه نویسی تلاش مستمر واین که اگه کسی باشه ازدوست هات یا اشناها به برنامه نویسی واین چیزا مسلط باشن خیلی خوب میشه چون تو درس خوندن به مشکل برمیخوری این جوری میتونی ازشون کمک بگیری . درکل نرم افزار رشته ی اسونی نیس ونیاز به تلاش داره هرچی بخونی ویادبگیری بازم یه چیزی هست که یادنگرفته باشی

            سلام

            من واسه تابستون گفتم که چه کارا کنیم.چ کتابی بخونیم. دوستمم گفت هیچ*.. حالا شما هم از برادرت بپرس.شاید پیشنهادی داشت.

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • reza_sadegh14yahoo.comR آفلاین
              reza_sadegh14yahoo.comR آفلاین
              reza_sadegh14yahoo.com
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #7

              @**mehdi**;13998 said:

              > سلام
              >
              > من واسه تابستون گفتم که چه کارا کنیم.چ کتابی بخونیم. دوستمم گفت هیچ*.. حالا شما هم از برادرت بپرس.شاید پیشنهادی داشت.

              سلام برادر من قبل دانشگاه رفتن مثله دوستمون m.jafariبه برنامه نویسی وفوتوشاپ واین چیزا تقریبا مسلط بود تودانشگاهم که استادها کتاب معرفی میکردن تمام کتاب هایی که داشت مربوط به دانشگاه بود. هیچ کتابی قبل ازدانشگاه نخونده بود که نام ببرم همه چیزهارو تجربی یادگرفته بود و2ترم کلاس رفت بقیه ی چیزهاروهم تودانشگاه یادگرفت .اصلا کامپیوترو نمیشه از روی کتاب یادگرفت باید خودت کارکنی تا راه بیوفتی

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • mary2mihanmail.irM آفلاین
                mary2mihanmail.irM آفلاین
                mary2mihanmail.ir
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #8

                مـــــــــــــــــــــــــــــــرسی
                همتون لطف کردین باهام حرف زدین....
                آخه ناراحتم حالا کامپیوتر از ی نظر...
                یکی اینکه شاید این همه تلاشم تو ی سال اونطور که باید نتیجه نداد....باید درصدام بهتر می بود....
                بهتر از اینا فکرشو میکردم...
                دلم پر از غمه..
                اما چیکار کنم
                قسمته!
                من که اصلا پشیمون نیستم که بگم کاش بیشتر خونده بودم چون این نهایت تلاشم بود!
                حداقل اونیکه خوب نخونده میتونه به خودش امید بده و ی سال دیگه بخونه
                ولی من که این همه خوندمو درصدام این باشه با هیچ امیدی نمیتونم واسه سال دیگه بخونم!!

                دوستان میشه این راهنمایی رو هم بکنید که در بدترین شرایط ممکن!دانشگاه غیر انتفاعی بهتره یا آزاد؟
                ممــــــــــــــــــــــــــــــــــنون
                حداقل شما هوامو دارین!-

                    • updated - - -

                Dr said:

                > سلام دوست عزیز من فقط نظرخودمو میگم امیدوارم به دردت بخوره همه چی بستگی به خودت وهدفت داره یکی هست الان میره یه دانشگاه سطح پایین بعد برای ارشد ومدارک بالاتر با برنامه ریزی ودرست درس خوندن میره یه دانشگاه بهتر مثله شهیدبهشتی وتهران خواجه نصیرو...(که من نمونه شو دیدم که توپیام نور لیسانس گرفته وهمین پارسال مدرک ارشد معماری شو از شهیدبهشتی گرفت) یکی دیگه ام هست 1سال صبرمیکنه وزحمت میکشه و یه رتبه میاره که بره یکی ازدانشگاه های خوب تهران حالا نه فقط تهران دانشگاه صنعتی اصفهان و.... اگه انقد انگیزه ی کارکردن داری برو دانشگاه ولی سعی کن توارشد و...یه دانشگاه خوب بری سعی کن علم تو ببری بالا.میگی به کامپیوتر علاقه داری وزبان خوبی داری پس این 2تا کنارهم خیلی خوبن سعی کن رو زبان وکامپیوترسرمایه گذاری کنی مخصوصا اطلاعاتت رو توقسمت نرم افزار افزایش بدی که واقعا یه رشته ی فوق العادس واینده داره. توهرکشوری که باشی نرم افزار شغل اینده داریه. بعدشم محیط هردانشگاهی متفاوته هرکسی یه تیپی میزنه ودوست داره یه جوری باشه دیگه این چیزا اهمیت نداره قیافه وتیپ مهم نیس مهم دل ادماس .تودانشگاه تهرانم همچین همه باحجاب واتوکرده نیستن بین دوستای خودمم هستن یکی هست خیلی به خودش میرسه ورادیولوژی دانشگاه تهران میخونه یکی دیگه ام هست پرستاری ازاد تهران میخونه وچادر میپوشه پس این جور چیزا ربط به خود ادم داره نمیشه همه تویه جامعه اون طور که ما دوست داریم باشن وفکرکنن چه دانشگاه ازاد چه دولتی همه جور تیپ وقیافه هستش خودتو درگیر این چیزا نکن.

                آفرین شما درست میگی!
                بابای من همش ازاین حرفا میزنه!
                خب نگرانه ولی بیشتر منو میترسونه از همه چی!

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • reza_sadegh14yahoo.comR آفلاین
                  reza_sadegh14yahoo.comR آفلاین
                  reza_sadegh14yahoo.com
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #9

                  اگه بخوای توتهران بین ازاد وغیرانتفاعی یکی رو انتخاب کنی 100درصد بهت میگم برو ازاد چون ازاد تهران ( مخصوصا واحد جنوب)ازهمه ی دانشگاه های غیرانتفاعی وپیام نور بهتره. اگه شهرستانی که فرق زیادی نمیکنن فقط حتما قبل از انتخاب دانشگاه ورشته درباره ی اون دانشگاه ورشته خوب تحقیق کن چون بعضی ازدانشگاه ها برای تحصیل مناسب نیستن واساتید خوبی ندارن. ولی بنظرمن اگه بتونی2باره کنکور بدی بهتره درباره ی این قضیه فکرکن یهو10سال دیگه پشیمون نشی که بگی ای کاش 1سال میخوندم ویه دانشگاه بهتر قبول میشدم اون موقع دیگه حسرت خوردن دردی رو دوا نمیکنه (پشت کنکور موندن انگیزه میخواد وتلاش ) امیدوارم حرفام به دردت بخوره دوست عزیز

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • hhp1393gmail.comH آفلاین
                    hhp1393gmail.comH آفلاین
                    hhp1393gmail.com
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #10

                    با سلام
                    دوست گرامی من یک پیشنهاد به شما می دم اونم اینه که شما قبل از ورود به دانشگاه برای یادگیری نرم افزار اول با چند نفر که در این رشته تحصیل کردن و تحصیل می کنند مشورت کن تا از مشکلات این رشته مطلع بشی.
                    مورد دوم و مهمتر اینه که شاید شما به کامپیوتر و برنامه نویسی و کار با نرم افزار علاقه مند باشی و در سطح یک کاربر عادی به کامپیوتر وارد باشی و زبانت هم خوب باشه اما ورود به رشته مهندسی کامپیوتر یک مقوله ی دیگه است ، اگر شما میخواهی برنامه نویس بشی باید بدانی که قبل از یادگیری هر زبان برنامه نویسی باید مهارتی به نام "الگوریتم نویسی و فلوچارت " رو بدونی این پایه کاره! تمام برنامه نویسان باید به این مهارت مسلط باشند و گرنه نمی تونن برنامه نویس بشن. خیلی از افراد به خاطر عنوان جذاب و دلفریب مهندسی کامپیوتر شاخه نرم افزار وارد یکی از ده ها دانشگاه ارائه دهنده این رشته شدن اما عملا چون الگوریتم رو متوجه نمی شدن این رشته براشون چیزی جز عذاب نبوده. ضمنا در حال حاضر بیشتر از مدرک دانشگاهی به مهارت و نمونه کار توجه میشه.
                    پس اگر می خواهید برنامه نویسی کنید اول ببنید از پس الگوریتم و فلوچارت بر میایید یا نه ، بعد برید عمرتون رو برای این رشته سرمایه گذاری کنید.
                    توی نت سایت های زیادی آموزش الگوریتم رو به صورت رایگان ارائه می دهند یکیش این سایت:[وب سایت آموزشی گروه هیلتن صفحه اصلی][0] و یکی دیگه از سایت های آموزش رایگان برنامه نویسی این سایت:[سکان آکادمی :: آموزش برنامه نویسی][1]
                    امیدوارم که این چند خطی که نوشتم کمک کننده باشه
                    برات آرزوی موفقیت می کنم.

                    [0]: [[http://www.heilton.com][0]][0]
                    [1]: [[http://www.sokanacademy.com][1]][1]

                    [0]: [http://www.heilton.com][0]
                    [1]: [http://www.sokanacademy.com][1]

                    [0]: http://www.heilton.com
                    [1]: http://www.sokanacademy.com

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • miliarderjavanM آفلاین
                      miliarderjavanM آفلاین
                      miliarderjavan
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #11

                      سلام رفیق خوبی، منم خصوصیاتم مثه توئه عاشق کامپیوتر و کدنویسی و اینا
                      ببین من خودم نظرم اینه دانشگاه های ایران الان رفتنش. به نظرمن کار جالبی نیس من خودم اگه معاف میشدم عمرا میرفتم ، حالا بازم دانشگاه های ملی یکم خوبه وگرنه همونام وقتی کسایی که میان بیرون میبینیشون بهت توصیه میکنن نری دانشگاه ولی خب جامعه الانم متاسفانه جوری شده فقط مدرکو پول حرف اول رو میزنه ، یه پسره رو میشناختم لیسانس برق بود تو کار دولتیم بود بهش گفتم با کار دولتی چقد طول یکشه به ارزوهات و هدفات برسی گفت باید حدود ۶۰ سال کار کنم تا برسم ، اما گفت از. کار دولتی استعفا دادم و زدم تو کار کشاورزی و سال اول ۴۰۰ میلیون سود کردم ، حقوق ۵ ت دولت کجا و ۴۰۰ م ت کار ازاد کجا،
                      به نظر من امسال برو دانشگاه به سال بعد نندازز که ضرر میکنی امسال رو برو برا ارشد باز میشینی حسابی میخونی برا دانشگاه بهتر، اما اگه الان برنامه نویسی و اینا بلدی میتونی از تخصصت کسب درامد کنی ، مثلا طراحی. کارت ویزیت و طراحی سایت و .... اولش یکم سخته اما اگه خوب کار کنی پول خوبی در میاری

                      اگه امروز آخرین روز زندگیت باشه اولین کاری که میکردی چی بود؟
                      اگه آخرین روز دنیا بود بازم میگفتی نمیشه؟ یا یه حرف دیگه ای میگفتی؟

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • miliarderjavanM آفلاین
                        miliarderjavanM آفلاین
                        miliarderjavan
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #12

                        دانشگاهم. که میخوای. بری از همون اول یه کار مرتبط با رشتتم پیدا کن هم درسشو بخون هم کار کن تا وقتی فارغ التحصیل شدی دیگه مثل بقیه تو سرت نمیزده باشی ک وای کار نیست و من بلد نیستم و اینا،، تا هم میتونی خودت کسب و کار ایجاد کن کار دولتی فایده ای نداره

                        اگه امروز آخرین روز زندگیت باشه اولین کاری که میکردی چی بود؟
                        اگه آخرین روز دنیا بود بازم میگفتی نمیشه؟ یا یه حرف دیگه ای میگفتی؟

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        0
                        • miliarderjavanM آفلاین
                          miliarderjavanM آفلاین
                          miliarderjavan
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #13

                          @m.jafari;13994 said:

                          > اولا : کامپیوتر باتون مثل یک دوسته، این به این معنی نیست که شما کار با کامپیوتر رو کامل بلدید، منظورم این نیست که نتونید لیمتون رو از آب بکشید بیرونا! منظورم اینه که محیط ویندوز خیلی پیچیده تر از اونیه که شما فکر میکنید
                          > دوما : برنامه نویسی نیازمند تلاش خیلی خیلی خیلی فراوونی هست، شما ابتدا باید انتخاب کنید میخایید تحت ویندوز یاد بگیرید یا تحت وب، تحت ویندوز باید زبان های تخصصی و سخت زبان های c مثل [#c][0] رو یاد بگیرید
                          > در صورتی که به برنامه نویسی تحت وب علاقه دارید ابتدا باید از html و css شروع کنید و بعد سراغ فیلد های مختلف برنامه نویسی اعم از php برید در این راستا باید java script و jquery هم یاد بگیرید
                          > سوما : بنده طراح گرافیک هستم، و 2 ساله که به صورت حرفه ای طراحی میکنم از 10 سالگی هم با انواع برنامه های طراحی گرافیک آشنا بودم... طراحی گرافیک نیازمند یادگیری برنامه های coreldraw و illustrator و flash proffessional هست که خیلی مهم تر از photoshop هستن
                          > در واقع photoshop نرم افزاری برای "ویرایش" تصویر ها هست، نه تولید... البته باید بگم در این سالها فتوشاپ اونقدری قدرتمند شده که به راحتی میتونید باهاش لوگو ها و بنر ها و ... فوق العاده حرفه ای بزنید، راستشو بخوایید من خودم بیشتر با ترکیب corel-photoshop کار میکنم
                          >
                          > در نهایت باید خدمتتون عرض کنم که به نظرم کنکور از همه چیز مهمتره!
                          >
                          > تمام صحبت هام نظر های شخص شخیص من (محمد 16 ساله) بود!
                          > با تشکر و التماس دعا

                          با حرفاتون زیاد موافق نیستم چون برنامه نویسیه وردپرس یه فتوشاپ شما بلد باش با ذهن خلاق بقیشو بری کلاس بهت یاد میدن ، گذشت زمانی کسی کل زبان های برنامه نویسی رو یاد داشته باشه ک. بتونه کار کنه
                          یادداشتنش خوبه اما به این معنی نیست که اگه یاد نداشته باشی دیگه نمیتونی خیلی افراد زبان خوندن میرن برنامه نویسی و موفقن
                          فتوشاپ فعلا حرف اول رو میزنه چون اگه کسی حرفه ای بلد باشه خیلی کارا میتونه باهاش انجام بده

                          [0]: [[http://sanatisharif.ir/sanatisharif-forum-ala/usertag.php?do=list&action=hash&hash=c][0]][0]

                          [0]: [http://sanatisharif.ir/sanatisharif-forum-ala/usertag.php?do=list&action=hash&hash=c][0]

                          [0]: http://sanatisharif.ir/sanatisharif-forum-ala/usertag.php?do=list&action=hash&hash=c

                          اگه امروز آخرین روز زندگیت باشه اولین کاری که میکردی چی بود؟
                          اگه آخرین روز دنیا بود بازم میگفتی نمیشه؟ یا یه حرف دیگه ای میگفتی؟

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • miliarderjavanM آفلاین
                            miliarderjavanM آفلاین
                            miliarderjavan
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #14

                            دانشگاه و کنکور فقط یک تکه از پازلته برای موفقیت ، خیلی کارهای دیگم باید انجام بدی تا پازل زندگیت درس شه ، پس خودتو به کنکور و دانشگاه زیاد دلخوش نکن،

                            اگه امروز آخرین روز زندگیت باشه اولین کاری که میکردی چی بود؟
                            اگه آخرین روز دنیا بود بازم میگفتی نمیشه؟ یا یه حرف دیگه ای میگفتی؟

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • aminnoroozi2014gmail.comA آفلاین
                              aminnoroozi2014gmail.comA آفلاین
                              aminnoroozi2014gmail.com
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #15

                              با سلام خدمت دوست عزیز.اولن همونطور که بقیه گفتن ابتدا با کسی که رشته ی موردنظر شمارو میخونه مشورت کن.دوم شما میدونید به هردوکار مورد نظرت برسی.در ضمن باید ببینی رشته محوری شما یا دانشگاه مد نظرته.چون تو حرفاتون گفتید کدوم دانشگاه قبلشم در مورد رشته صحبت کرده بودید.دوست عزیز اگر علاقت شرطه من بهت میگم دانشگاه با دانشگاه هیچ فرقی نداره چون کنکور ارشدم دوباره همه از اول کنکور میدن.انسانی که از ته دلش دنبال علاقش بره واقعن موفق میشه.یه درصدم موفق نشی بازم پشیمون نمیشی چون دنبال علاقت رفتی و دوسش داری.بازم میگم با یک نفر که رشته ی مدنظرت رو میخونه مشورت کن.اگر تعداد کسایی که باهاشون مشورت میکنی بیشتر شدن چه بهتر:67:

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • پ آفلاین
                                پ آفلاین
                                پارمیس
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #16

                                سلام ب منم کمک کنید دچار دوگانگی شدم دودلم سردرگمم خیلیا تشویقم کردن امسال بمونمو تجربی شرکت کنم خودمم خیلییییییییییییییییییی پزشکی دوس دارم اما میترسم دروس عمومیم خوبه ادبیات ودینی90-100 عربی50-60 اما زبان ضعیف شیمی و فیزکمم خوبه بالای 60 ریاضیم تو رشته خودم میشه گفت خوبه نمیدونم میتونم با ی سال خوندن موفق بشم یا ن امکانش هست ک پزشکی قبول بشم یا ن
                                در ضمن توانایی خوندن برای ساعات زیادم دارم البته الان در حد 12ساعت اما از مهر بالای14و15ساعت از همه چ مشاور سایت چ مدیر چ بچه های تجربی مخصوصا اونایی ک امسال پزشکی قبول میشم راهنماییم کنن

                                    • updated - - -

                                بچه ها داداش منم نرم افزار میخونه البته ارشد دانشگاه امیر کبیر اگه سوالی در مورد این رشته دارید بپرسید تا منم ازش بپرسم

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • hashemi.saghgmail.comH آفلاین
                                  hashemi.saghgmail.comH آفلاین
                                  hashemi.saghgmail.com
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #17

                                  @parmis.74;14291 said:

                                  > سلام ب منم کمک کنید دچار دوگانگی شدم دودلم سردرگمم خیلیا تشویقم کردن امسال بمونمو تجربی شرکت کنم خودمم خیلییییییییییییییییییی پزشکی دوس دارم اما میترسم دروس عمومیم خوبه ادبیات ودینی90-100 عربی50-60 اما زبان ضعیف شیمی و فیزکمم خوبه بالای 60 ریاضیم تو رشته خودم میشه گفت خوبه نمیدونم میتونم با ی سال خوندن موفق بشم یا ن امکانش هست ک پزشکی قبول بشم یا ن
                                  > در ضمن توانایی خوندن برای ساعات زیادم دارم البته الان در حد 12ساعت اما از مهر بالای14و15ساعت از همه چ مشاور سایت چ مدیر چ بچه های تجربی مخصوصا اونایی ک امسال پزشکی قبول میشم راهنماییم کنن
                                  >
                                  > - - - updated - - -
                                  >
                                  > بچه ها داداش منم نرم افزار میخونه البته ارشد دانشگاه امیر کبیر اگه سوالی در مورد این رشته دارید بپرسید تا منم ازش بپرسم

                                  سلام... اگه پزشکی رو دوس دارین نترسین...زبان رو خیلی خوب میتونین امسال پیشرفت کنین...شیمی و فیزیکتون هم خوبه...فقط امسال با تمرین بیشتر میتونین درصدتون رو بیشتر کنین...مهمترین درس تخصصیتون زیسته...* تا میتونین زیست رو مفهومی و ترکیبی کار کنین...اینکه توانایی خوندنتون بالاست یه امتیاز محسوب میشه که از بچه های دیگه جلوترین... از چیزی هم نترسین... مطمئن باشین موفق میشین انشالله

                                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • m.jafari9877M آفلاین
                                    m.jafari9877M آفلاین
                                    m.jafari9877
                                    دانش آموزان آلاء
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #18

                                    [QUOTE=Lovesick;14035]با حرفاتون زیاد موافق نیستم چون برنامه نویسیه وردپرس یه فتوشاپ شما بلد باش با ذهن خلاق بقیشو بری کلاس بهت یاد میدن ، گذشت زمانی کسی کل زبان های برنامه نویسی رو یاد داشته باشه ک. بتونه کار کنه
                                    یادداشتنش خوبه اما به این معنی نیست که اگه یاد نداشته باشی دیگه نمیتونی خیلی افراد زبان خوندن میرن برنامه نویسی و موفقن
                                    فتوشاپ فعلا حرف اول رو میزنه چون اگه کسی حرفه ای بلد باشه خیلی کارا میتونه باهاش انجام بده[/QUOTE]
                                    خیلی گذشته ولی لازم دیدم پاسخ بهتون بدم
                                    من الان که 17 سالم هست تسلط کامل به فتوشاپ دارم، انواع پروزه ها رو هم میگیرم
                                    دیدگاهتون اشتباهه
                                    فتوشاپ همه چیز نیست! فقط یه برنامه کاربری برای ویرایش (تاکید میکنم ویرایش، نه خلق!) تصاویر هست
                                    که البته دو سالی میشه شرکت ادوبی، انیمیشن های دو بعدی هم به قسمت تایپ لاین اضافه کرده و میشه بنر طراحی کرد
                                    ولی اونقدری اشباع شده که زیاد اهمیت نداشته باشه

                                    نمیگم فتوشاپ نرم افزار بدرد بخوری نیست، اتفاقا علاقه هم دارم بهش، خیلی هم نرم افزار قدرتمندیه اما نرم افزاری نیست که اونقدری کامل باشه که هر کاری بتونید بکنید

                                    در پاسخ به این لطف بزرگ، کمک کوچیک شما خیلی تاثیرگذار خواهد بود
                                    http://sanatisharif.ir/donate.php

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    پاسخ
                                    • پاسخ به عنوان موضوع
                                    وارد شوید تا پست بفرستید
                                    • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                    • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                    • بیشترین رای ها


                                    • درون آمدن

                                    • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                    • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                    • اولین پست
                                      آخرین پست
                                    0
                                    • دسته‌بندی‌ها
                                    • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                    • جدیدترین پست ها
                                    • برچسب‌ها
                                    • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                    • دوره‌های آلاء
                                    • گروه‌ها
                                    • راهنمای آلاخونه
                                      • معرفی آلاخونه
                                      • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                      • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                      • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                      • معرفی گروه‌ها
                                      • لینک‌های دسترسی سریع