Hiii
یه سوال داشتم
این نکته رو ببینین
1730752083445-_-resized.jpg
حالا این سوالو
1730752104654-_-resized.jpg
این تست کنکوره و از تیپ بالا نیست تو دسته ها قرار میگیره ولی از دسته ی اول که نوشتم نیس
بعد دقیقا طبق چیزی که داخل عکسا نوشتم
تو عکس بالایی بیشترین فاصله میشه برابری سرعتا
تو عکس پایینی(تست)کمترین فاصله میشه برابری سرعتا. سوالم اینه مگه چه فرقی میکنن که اینطوریه؟
تو یکی کمترین فاصله میشه برابری
تو یکی بيشترين
@دانش-آموزان-آلاء
@فارغ-التحصیلان-آلاء
@ریاضیا
@تجربیا
-
parham.rs98 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
jtuiujgngjjhb شما به جای اینکه اینجا هر یه ربع هی کامنت بزاری خودت اینترنتت رو خاموش کن برو بخون...از بالا تا پایین صفحه فقط پیام های شماست و هی هم میگید درس دارم..خو درس داری برو بخون دیگه
همین
-
jtuiujgngjjhb در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
pop من هیچی بهت نمیگم.. شما کوری به من چ؟؟؟؟ اسمم رو هم عوض کردم چون نمیدونستم چطوری باید از انجمن بیام بیرون چون وقتمو میگیره.. شما هم برو تو سایت قلمچی خوب نگاه کن بعدا تهمت بزن..
سلام لطفا متوجه این باشید که چه جایی هستین و چه جوری باید حرف بزنید ومخاطبتونو مورد خطاب قراربدین دوست عزیز.
شما نمیتونی اکانتتو پاک کنی ولی میتونید از پروفایلتون قسمت بیرون رفتن رو بزنید وازانجمن خارج بشید.
ممنون . -
mpaahy در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
فااطمه سلام بحث کردن تودرس به نظر منم سازندس اما اگه از حدی بگذره حرمت ها شکسته میشه.و باید این بحث ها رو در بخش بحث آزاد یا انتقادات وپیشنهادات مطرح کرد.
سلام بله حرفتون درسته منم همینو گفتم تاجایی که به بقیه کاربرا توهین نشه وحرمتها شکسته نشه بحث کنیم ولی این خوده کاربره که باید تشخیص خوب ازبدو بده دیگه .
ودربخش ازاد مثل هرچی تودلته بریز بیرون بحث های غیر مربوط روانجام بده .
ممنون از نظرتون -
-
jtuiujgngjjhb
شما خیلی حد خودتو رد کردی.من شب و روز از این به بعد دوبرابر بیشتر تلاش میکنم تا روی تو یکی رو کم کنم.بعد کنکور بیا نتیجه هامونو بگیم با سندش.
میای؟؟
jtuiujgngjjhb -
سلام . دوستان من نمیخواستم اینجا بیام نظرو بدم ولی واقعن دیگه شورشو دراوردین . پیش بینی این بحث کردن هم میشد . من اینو حضورا خیلی با اقای طلوعی صحبت کردم گفتم این دوستان ما میان فقط اینجا میگن فلان فصل تدریس شه و... اخرشم که اینجور کل کل و بحث کردن باهم . مگه بحث رو کم کردنه اینجا ؟ این حرفا رو کسی میزنه که 18 سالشه ؟ آلاء داره شبانه روز تلاش میکنه تا بهترین امکاناتو دراختیارتون بذاره بهترین استادا رو اورده و بجای اینکه اینجا فقط فقط بگیم استاد دستت درد نکنه تو فوق العاده ای عالییییییی هستی و... بهتره عمل کنیم و نتایج ازمونا رو برای استادا بفرستیم بخصوص ازمونهای جامع و کنکور و خستگی رو از تنشون بیرون بیاریم . آلاء این قسمت نظرات رو گذاشته که هرجا مشکلی پیش اومد گفته شه نه اینکه بحث کنید و بگین فلان فصل تدریس شه همش . بجای اینکه از سال کنکورتون درس زندگی کردن رو یادبگیرین اینکه حرفای دیگران روتون تاثیر نذاره ناامیدنشید شکست خوردین بلندشید ادامه بدین تلاش کنید تا اخرین لحظه و کنکور و درس خوندنو مثل یه شغل بدونید برای خودتون که هرچقد زحمت بکشید و کیفیت بالایی ب خرج بدین مزد خیلی بیشتری میگیرین . خواهشا دیگه این بحث کردنای بیهوده رو تموم کنید و همین وقتتونو بذارید درس بخونید تا سال دیگه پشیمون نشید . موفق باشید همه ی دوستان عزیزم . التماس دعا
-
cr7 در فیزیک دکتر طلوعی صفر تا صد کنکور (96-95) گفته است:
Sepehr CR7
چقد اسمت جالبه،نه؟خودتون نیستین مگه؟
-
cr7 شما جالب تره
-
خواهشا تا قبل عيد تموم بشه
-
ولی استاد گفتن تا عید تموم میشه.....
-
-
سلام به همه دوستان چندتا نظر توی نظرات دیدم درباره فصل تدریسی در آینده
نظر من اینه که مبحث انتخابی توسط بچه ها درسته امواج الکترو مغناطیس بهتره زیرا فصل آینه و عدسی فصلیه که از سال اوله و مرور و تسلط روش واقعا سخته و تست های مطرح شده تست هایی نیستن که تو دور اول بشه حلشون کرد اما فصل الکترو مغناطیس و فصول 7 و 8 فیزیک پیش و کلا پیش2 تست های روتین و نسبتا ساده تری دارن و با توجه به وقت خیلی بهتره به جای 3 تست سخت 2 تست ساده رو بدست اورد زیرا ارزش تست ها برابره دوما پراکندگی در فصول باعث تشویش خاطر میشه حداقل با این روند بچه میگن فیزیک پیش تموم شد ولی 1 فصل از فیزیک 1 و 1 فصل از فیزیک 3 و ... نتیجه ای جز سر در گمی نداره ولی باز هم فقط نظر شخصیه منه -
ریز مباحث جلسه 087 (صوت_قسمت 6) :
مدت زمان: 31 دقیقه و 26 ثانیه.لوله های صوتی :
●اساس تولید صوت در لوله های صوتی تشکیل موج ایستاده طولی در داخل لوله ها می باشد.
●لوله های صوتی باز (دو سر باز):
__توضیح شماره هماهنگ و رابطه آن با تعداد شکم ها و تعداد گره ها و توضیح روی شکل.
__فرمول بسامد n ام و طول موج n ام.●لوله های صوتی بسته (یک سر باز و یک سر بسته):
__توضیح شماره هماهنگ و رابطه آن با تعداد شکم ها و تعداد گره ها و توضیح روی شکل.
__فرمول بسامد n ام و طول موج n ام.
__مقایسه فرکانس دو لوله صوتی (یکی لوله صوتی بسته و دیگری لوله صوتی باز) زمانیکه طول لوله ها برابر باشند.
__مقایسه طول دو لوله صوتی (یکی لوله صوتی بسته و دیگری لوله صوتی باز) زمانیکه فرکانس اصلی آنها با هم برابر باشد.●اگر انتهای لوله صوتی بازی را ببندیم وبه لوله صوتی بسته تبدیل کنیم بسامدش نصف و طول موجش دو برابر می شود.
●اگر انتهای لوله صوتی بسته را باز کنیم و به لوله صوتی باز تبدیل کنیم بسامد دو برابر و طول موج نصف می شود.
●بررسی بسامد لوله های صوتی تولید شده از نصف کردن لوله های صوتی بسته.
● بررسی بسامد و طول لوله صوتی حاصل از متصل کردن دو لوله صوتی بسته و باز به هم با فرکانس اصلی برابر.
//حل یک تست.
-
خواهشابعد از صوت امواج الکترومغناطیس رو تدریس کنید یه دنیا ممنون
-
استاد ایولا دااری
-
اثر دوپلر تدریس نمیشه؟؟؟؟
نسبت به بقیه مباحثِ فصل صوت خیلی سخت تره