Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. توصیه های دوازدهمی به بچه های پایه
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

توصیه های دوازدهمی به بچه های پایه

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
دوازدهم تجربیدوازدهمیازدهم تجربیدهم
45 دیدگاه‌ها 6 کاربران 1.2k بازدیدها 6 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • ye AlaaeiY ye Alaaei

    aminxiavi ینی جوابای من از سوالات طولانی تر شد:grinning_face_with_sweat:
    من برم که خیلی دیرم شد

    aminxiaviA آفلاین
    aminxiaviA آفلاین
    aminxiavi
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #11

    @sedigheh-gholami

    خیلی ممنون از توضیحات کاملتون

    یه سوال ریز دیگه 😂😂😂😂

    این فیلم هایی که هست اکثرا مربوط به سال تحصیلی ۹۶-۹۷ هستش برای دهم؛ ولی من سال تحصیلی ۹۷-۹۸ بودم دهم حالا با اینا ببینم مشکلی پیش نمیاد ؟

    FragileF ye AlaaeiY 2 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • aminxiaviA aminxiavi

      @sedigheh-gholami

      خیلی ممنون از توضیحات کاملتون

      یه سوال ریز دیگه 😂😂😂😂

      این فیلم هایی که هست اکثرا مربوط به سال تحصیلی ۹۶-۹۷ هستش برای دهم؛ ولی من سال تحصیلی ۹۷-۹۸ بودم دهم حالا با اینا ببینم مشکلی پیش نمیاد ؟

      FragileF آفلاین
      FragileF آفلاین
      Fragile
      اخراج شده
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #12

      aminxiavi تجربی هستی؟؟

      aminxiaviA 1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • aminxiaviA aminxiavi

        @sedigheh-gholami

        خیلی ممنون از توضیحات کاملتون

        یه سوال ریز دیگه 😂😂😂😂

        این فیلم هایی که هست اکثرا مربوط به سال تحصیلی ۹۶-۹۷ هستش برای دهم؛ ولی من سال تحصیلی ۹۷-۹۸ بودم دهم حالا با اینا ببینم مشکلی پیش نمیاد ؟

        ye AlaaeiY آفلاین
        ye AlaaeiY آفلاین
        ye Alaaei
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #13

        aminxiavi والا دیگه اینشو نمیدونم خودتون باید ببینید چه قدر متن کتابتون با متن کتابی از روی اون فیلم ها رو اساتید تدریس میکنن فرق داره من در جریان تغییرات نیستم .

        aminxiaviA 1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • FragileF Fragile

          aminxiavi تجربی هستی؟؟

          aminxiaviA آفلاین
          aminxiaviA آفلاین
          aminxiavi
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #14

          @venom

          بله

          FragileF 1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • ye AlaaeiY ye Alaaei

            aminxiavi والا دیگه اینشو نمیدونم خودتون باید ببینید چه قدر متن کتابتون با متن کتابی از روی اون فیلم ها رو اساتید تدریس میکنن فرق داره من در جریان تغییرات نیستم .

            aminxiaviA آفلاین
            aminxiaviA آفلاین
            aminxiavi
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #15

            @sedigheh-gholami

            دستتون درد نکنه

            ببخشید اذیتتون کردم

            ye AlaaeiY 1 پاسخ آخرین پاسخ
            1
            • aminxiaviA aminxiavi

              @venom

              بله

              FragileF آفلاین
              FragileF آفلاین
              Fragile
              اخراج شده
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #16

              aminxiavi در توصیه های دوازدهمی به بچه های پایه گفته است:

              @venom

              بله

              زیستش تغییر کرده نسبت ب سال های قبل...
              ولی میشه با همون اموزش های قبل پسش بری فقد ی سری مباحث حذف شده ک خودت باید اون قسمت و بزنی جلو..

              aminxiaviA 3 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • FragileF Fragile

                aminxiavi در توصیه های دوازدهمی به بچه های پایه گفته است:

                @venom

                بله

                زیستش تغییر کرده نسبت ب سال های قبل...
                ولی میشه با همون اموزش های قبل پسش بری فقد ی سری مباحث حذف شده ک خودت باید اون قسمت و بزنی جلو..

                aminxiaviA آفلاین
                aminxiaviA آفلاین
                aminxiavi
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #17

                @venom

                بله ؛ درست میگین البته دیدم برای دهمو ؛ اکثرا حذف شدن تا الان چیزی ندیدم اضافه شن

                و اینکه بنظرتون تابستون میشه هم ویدیوهارو دید و جزوشون رو نوشت و هم تست کار کرد که بشه دهم یازدهم رد جمع بندی کرد ؟

                FragileF ye AlaaeiY 2 پاسخ آخرین پاسخ
                1
                • FragileF Fragile

                  aminxiavi در توصیه های دوازدهمی به بچه های پایه گفته است:

                  @venom

                  بله

                  زیستش تغییر کرده نسبت ب سال های قبل...
                  ولی میشه با همون اموزش های قبل پسش بری فقد ی سری مباحث حذف شده ک خودت باید اون قسمت و بزنی جلو..

                  aminxiaviA آفلاین
                  aminxiaviA آفلاین
                  aminxiavi
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #18

                  @venom

                  چون من تازه میخوام شروع کنم از دهم ویدیوهارو ببینم و جزوه بنویسم و بعدش تست کار کنم

                  FragileF 1 پاسخ آخرین پاسخ
                  1
                  • aminxiaviA aminxiavi

                    @venom

                    بله ؛ درست میگین البته دیدم برای دهمو ؛ اکثرا حذف شدن تا الان چیزی ندیدم اضافه شن

                    و اینکه بنظرتون تابستون میشه هم ویدیوهارو دید و جزوشون رو نوشت و هم تست کار کرد که بشه دهم یازدهم رد جمع بندی کرد ؟

                    FragileF آفلاین
                    FragileF آفلاین
                    Fragile
                    اخراج شده
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #19

                    aminxiavi از شدنی ک عارع میشه ولی خب چرا از الان شروع نمیکنی؟؟؟

                    aminxiaviA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • aminxiaviA aminxiavi

                      @venom

                      چون من تازه میخوام شروع کنم از دهم ویدیوهارو ببینم و جزوه بنویسم و بعدش تست کار کنم

                      FragileF آفلاین
                      FragileF آفلاین
                      Fragile
                      اخراج شده
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #20

                      aminxiavi خب از الان ک بخواین نگاه کنین فرصت میشه تا تابستون کل دو سال و جمع کررد

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • FragileF Fragile

                        aminxiavi در توصیه های دوازدهمی به بچه های پایه گفته است:

                        @venom

                        بله

                        زیستش تغییر کرده نسبت ب سال های قبل...
                        ولی میشه با همون اموزش های قبل پسش بری فقد ی سری مباحث حذف شده ک خودت باید اون قسمت و بزنی جلو..

                        aminxiaviA آفلاین
                        aminxiaviA آفلاین
                        aminxiavi
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #21

                        @venom چون من تازه میخوام دهم رو شروع کنم ویدیوهارو ببینم و جزوه بنویسم و تست کار کنم

                        استرس اینو گرفتم که نتونم برسم تموم کنم

                        FragileF 1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • aminxiaviA aminxiavi

                          @venom چون من تازه میخوام دهم رو شروع کنم ویدیوهارو ببینم و جزوه بنویسم و تست کار کنم

                          استرس اینو گرفتم که نتونم برسم تموم کنم

                          FragileF آفلاین
                          FragileF آفلاین
                          Fragile
                          اخراج شده
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط Fragile انجام شده
                          #22

                          aminxiavi اگ بخوای استرس این و داشته باشی !ک تا تابستون چون فکر میکنی تموم نمیشه فقد استرس داری و تلاش نمیکنی...
                          استرس و بیخیال شروع کن ب خوندن

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • FragileF Fragile

                            aminxiavi از شدنی ک عارع میشه ولی خب چرا از الان شروع نمیکنی؟؟؟

                            aminxiaviA آفلاین
                            aminxiaviA آفلاین
                            aminxiavi
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #23

                            @venom چرا اتفاقا شروع کردم چند روزه 😊😊

                            مرسییییی از کمکتون 🌹🌷⚘🌷

                            FragileF 1 پاسخ آخرین پاسخ
                            2
                            • aminxiaviA aminxiavi

                              @venom چرا اتفاقا شروع کردم چند روزه 😊😊

                              مرسییییی از کمکتون 🌹🌷⚘🌷

                              FragileF آفلاین
                              FragileF آفلاین
                              Fragile
                              اخراج شده
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #24

                              aminxiavi خوبه پیوسته بخون حتی شده ی روز ی ساعت بخون نزار صفر شه تایم مطالعت...
                              خواهش میکنم کاری نکردم

                              aminxiaviA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                              1
                              • FragileF Fragile

                                aminxiavi خوبه پیوسته بخون حتی شده ی روز ی ساعت بخون نزار صفر شه تایم مطالعت...
                                خواهش میکنم کاری نکردم

                                aminxiaviA آفلاین
                                aminxiaviA آفلاین
                                aminxiavi
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #25

                                @venom

                                حتما ....
                                حرفتون یادم میمونه 🙏🌹

                                امیدوارم شماهم موفق بشین 🌷
                                به امید موفقیت...

                                FragileF 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                1
                                • MiIadM آفلاین
                                  MiIadM آفلاین
                                  MiIad
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #26

                                  سلام عرض ادب خدمت بچه های عزیز پایه و گوگولی مگولی :))
                                  چند نکته هست اگه رعایت کنید موفقیتتون رو بیشتر میکنه این نکات اشتباهات خودم و بچه های دیگه بوده دسته بندی کردم براتون
                                  اول : دوستان گلم میدونم وقتی میرسه خسته میشید از درساتون از زندگی یکنواخت کنکوری هر روز درس فلان فلان ....
                                  ولی همیشه 1 چیزی یادتون باشه تو این دنیا هر ارزوی داشته باشید میتونید بهش برسید ولی 1 نکته به یاد داشته باشید خیلیا این ارزو شمارو دارن پس باید از خیلیا جلو بیفتی توی کی پزشکی میخوای باید اندازه اون چیزی که میخوای تلاش کنی و فکر نکنی اگه با تنلبی بی عرضگی بری جلو و فقط ارزو کنی به جایی میرسی
                                  2: دوستان گلم هیچ وقت منتظر معجزه الهی نباشید که خدا بیاد شمارو در راه راست بزاره و شما برید بخونید هیچ وقت منتظر نباشید شما پایه ها زمانی که کنکوری میشید از نظر من تنها ترین افراد میشید چون هیچ کس واقعا نمیتونه بهتون کمک کنه و تنها خودتی پس هیچ وقت منتظر یه کمک نباش ولی اینو بهت قول شرف میدم اگه در راهت مسمم باشی اگه بی چون چرا در ارزوی که داری پیش بری دنیا راهو باست هموار میکنه این حرفمو زمانی میفهمید که از ته دل بگید بخاتر هدفم حاضرم هرکاری کنم
                                  3 ورزش کنید همیشه از نظر من ورزش خیلی خوبه هم باسه فکرتون هم کلا روح روان و تفریحتون بجای دنیایی مجازی انیستا فقط ورزش کنید اوایلش مزخرفه ولی بعد دوست پیدا میکنی و حرفه ای میشید توش مطمنم خیلی توپ میشه باستون حتما باشگاه چیزی برید بوکسی فوتبالی هر چیزی ...
                                  4زمانی که میرید تو ازمون حالا قلمچی گاج هر کوفتی تورو خدا الگی نگران تراز نباشین بعد 4 ازمون 4200 هم شدید 3900 هم شدید نگران نشید بکشید کنار میدونم حس مزخرفه ای ولی تحمل کنید ادامه بدین قول میدم نتیجه میگیرین لطفا لطفا اگه تو مبحثی از ازمونا عقب افتادین مهم نباشه براتون اشکال نداره به درک مثلا وقتی قراره از فصل گوارش بیاد این ازمون شما 2 گفتار میخونید نمیرسید همرو بخونید نرید برای ازمون بعدی بخونید گور بابای ازمون بعدی تک تک درس ها دونه دونه تمومش کنید با نظم مطمن باشید چاره ای نخواهید داشت جز اینکه اون رشته تون رو میخواید بیارید
                                  5همیشه نظم داشته باشید من خودم تو چیز هایی که منظم بودم موفق تر عمل کردم
                                  7مهمترین نکته اینکه خوابتون رو منظم کنید یعنی شاید اندازه درس خوندن این نکته حیاتی و مهم باشه خواهشا زود بخوابید زود بیدار شید مثلا ساعت 11 شب 5 صبح بیدار یا اگه خابالو هستین 10 بخوابین 5 صبح زود بیدار بشین این مهمه
                                  8 مسایل عشق عاشقی رو کلا حذف کنید از سرتون میرید دانشگاه یا بعد کنکور فرصت زیاده باس اونا و اگه خدایی نکرده در دوران کنکور همچین ظلمی رو در حق خودتون کردید دیگه انالله و ان الیه راجعون میشید :|
                                  9خودتون رو دوست داشته باشین الکی 2تا سوال اشتباه کردین نگین اه بی مخ اه تو خیلی اوسکولی تورو چه به پزشکی تورو چه به .... این مزخرفاتو اصلا به کار نبرین حتی اگه باسه شوخی هم شده اینجوری نگین
                                  10 مثبت باشین و همیشه موقع خواب یا وقت استراحت به اینکه اون رشته که قبول شدین فکر کنید و خودتون رو تو اون شرایط تصور کنید و به خودتون بگید میتونید
                                  11 اگه خودت خودتو باور نکنی مطمن باش کسی نیست باس باور کردنت و اگه خودتو با نا امیدی و حرف های ضعیف مانندی مثل اینکه من نمیتونم این چرندیات پر کنی مطمن باش هیچ وقت نمیتونی
                                  12 تو دوران کنکور ممکنه خیلیا مسخرتون بکنن بخصوص اونا که مثل من اصلا درسخون نبودن و سال کنکور درس خوندن شما اصلا نگران نباشید و درستون بخونید من همه تو کلاس میگفتن میلاد اوسکلم درس میخونه مسخره میکردن خخخ ولی سال دوازدهم میومدن پیشم که سوالاشون جواب بدم و یادشون بدم .... لطفا شما با انگیزه باشید من بمب انرژی رو از کسایی که بهم انگیزه میدادن دریافت نمیکردم راسیتش بلکه از اونا که مسخرم میکردن و میگفتن نمیتونم ...
                                  نکته ن ام :| خواهشا تو دوران کنکور فضای مجازی و گوشیو رو کلا حذف کنید باور کنید خیلی خیلی موفق تر میشید وقتی اخبار الکی و پست های مزخرف 1 مشت ادم بیکارو نگاه نمیکنید تو اینستا و تلگرام خیلی خیلی ارومید جاش برید ورزش کنید یا تا پارکی جایی یا با خونواده حرف بزنید یا هر کار دیگه
                                  نکته ن به علاوه 1 ام دوستان گلم کنکور هرکی بهتون گفت سادس چرت گفته اصلا ساده نیست و باید جدی بگیریدش تا میتونید از حاشیه دوری کنید و فقط به هدفتون فکر کنید اگه روزی 10 12 14 ساعت درس خوندی مغرور نشو دیگه تمومه کنکور ترکوندم
                                  هیچ وقت مغرور نشید همون موقع که مغرور شدین مطمن باش بعدش میفتی
                                  نکته خودتون وکیل باشید و ام : قبل اینکه کلا درس خوندن باسه کنکور رو شروع کنید تعین کنید و باخودتون حلاجی کنید چرا اصلا باید درس بخونم ؟ چطوری باید بخونم ؟ و چیکار کنم ؟ این پرسش ها شاید مسخره باشه ولی جوابشون حتما تو دفتر بنویسید
                                  نکته نمیدونم وام : دوستان گلم اگه 1 سال فرصت دارین برای اینکه باس کنکور بخونید لطفا هدفتون رو رو زیر 10 کوک کنید چونکه 1 سال باسه اینکه رتبه زیر 10 بشی کافیه الکی روز اول شروع میکنی انتضار نداشته باش تست کنکور بتونی حل کنی و زود ناامید بشی کنکور فرایندی پیوسته و طولانیه که فقط ادمایی که به خودشون و هدفشون باور دارن میتونن پس بجنگید و نترس باشید
                                  نکته ندارم دیگه تموم خخخ
                                  موفق باشید پایه یی هایه گوگولی امیدوارم همتون موفق بشید و به اونی که میخواید برسید مارو هم دعا کنید

                                  aminxiaviA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  2
                                  • aminxiaviA aminxiavi

                                    @venom

                                    حتما ....
                                    حرفتون یادم میمونه 🙏🌹

                                    امیدوارم شماهم موفق بشین 🌷
                                    به امید موفقیت...

                                    FragileF آفلاین
                                    FragileF آفلاین
                                    Fragile
                                    اخراج شده
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #27

                                    aminxiavi ممنونمم..همچنین🙏❣

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    1
                                    • aminxiaviA aminxiavi

                                      @sedigheh-gholami

                                      دستتون درد نکنه

                                      ببخشید اذیتتون کردم

                                      ye AlaaeiY آفلاین
                                      ye AlaaeiY آفلاین
                                      ye Alaaei
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #28

                                      aminxiavi خواهش میکنم کاری نکردم خوشحال میشم اگه بتونم در این راستا به کسی کمک بکنم :rose: :grinning_face:

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • aminxiaviA aminxiavi

                                        @venom

                                        بله ؛ درست میگین البته دیدم برای دهمو ؛ اکثرا حذف شدن تا الان چیزی ندیدم اضافه شن

                                        و اینکه بنظرتون تابستون میشه هم ویدیوهارو دید و جزوشون رو نوشت و هم تست کار کرد که بشه دهم یازدهم رد جمع بندی کرد ؟

                                        ye AlaaeiY آفلاین
                                        ye AlaaeiY آفلاین
                                        ye Alaaei
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #29

                                        aminxiavi به نظر من الان چون یازدهمی خیلی بهتره مطالب یازدهم رو خوب جمع کنی و تثبیت کنی ازشون تست بزنی ولی مطالبی که با دهم ترکیب میشه یا پایه مطلب تو دهمه رو علامت دار کنی بعدن که خوب یازدهم رو خوندی بری سراغ دهم، مثلا فصل تولید مثل انسان خیلی مطلب پایه ای و ترکیبی با دهم نداره خب امسال که اینارو خوندی و مطلب تازه هست همین الان انقدر تستشو بزن تا تثبیت بشه بعد با خیال راحت برو دهم...هی جهش نزن از این مطلب به اون یا از این سال به اون سال

                                        aminxiaviA 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        1
                                        • MiIadM MiIad

                                          سلام عرض ادب خدمت بچه های عزیز پایه و گوگولی مگولی :))
                                          چند نکته هست اگه رعایت کنید موفقیتتون رو بیشتر میکنه این نکات اشتباهات خودم و بچه های دیگه بوده دسته بندی کردم براتون
                                          اول : دوستان گلم میدونم وقتی میرسه خسته میشید از درساتون از زندگی یکنواخت کنکوری هر روز درس فلان فلان ....
                                          ولی همیشه 1 چیزی یادتون باشه تو این دنیا هر ارزوی داشته باشید میتونید بهش برسید ولی 1 نکته به یاد داشته باشید خیلیا این ارزو شمارو دارن پس باید از خیلیا جلو بیفتی توی کی پزشکی میخوای باید اندازه اون چیزی که میخوای تلاش کنی و فکر نکنی اگه با تنلبی بی عرضگی بری جلو و فقط ارزو کنی به جایی میرسی
                                          2: دوستان گلم هیچ وقت منتظر معجزه الهی نباشید که خدا بیاد شمارو در راه راست بزاره و شما برید بخونید هیچ وقت منتظر نباشید شما پایه ها زمانی که کنکوری میشید از نظر من تنها ترین افراد میشید چون هیچ کس واقعا نمیتونه بهتون کمک کنه و تنها خودتی پس هیچ وقت منتظر یه کمک نباش ولی اینو بهت قول شرف میدم اگه در راهت مسمم باشی اگه بی چون چرا در ارزوی که داری پیش بری دنیا راهو باست هموار میکنه این حرفمو زمانی میفهمید که از ته دل بگید بخاتر هدفم حاضرم هرکاری کنم
                                          3 ورزش کنید همیشه از نظر من ورزش خیلی خوبه هم باسه فکرتون هم کلا روح روان و تفریحتون بجای دنیایی مجازی انیستا فقط ورزش کنید اوایلش مزخرفه ولی بعد دوست پیدا میکنی و حرفه ای میشید توش مطمنم خیلی توپ میشه باستون حتما باشگاه چیزی برید بوکسی فوتبالی هر چیزی ...
                                          4زمانی که میرید تو ازمون حالا قلمچی گاج هر کوفتی تورو خدا الگی نگران تراز نباشین بعد 4 ازمون 4200 هم شدید 3900 هم شدید نگران نشید بکشید کنار میدونم حس مزخرفه ای ولی تحمل کنید ادامه بدین قول میدم نتیجه میگیرین لطفا لطفا اگه تو مبحثی از ازمونا عقب افتادین مهم نباشه براتون اشکال نداره به درک مثلا وقتی قراره از فصل گوارش بیاد این ازمون شما 2 گفتار میخونید نمیرسید همرو بخونید نرید برای ازمون بعدی بخونید گور بابای ازمون بعدی تک تک درس ها دونه دونه تمومش کنید با نظم مطمن باشید چاره ای نخواهید داشت جز اینکه اون رشته تون رو میخواید بیارید
                                          5همیشه نظم داشته باشید من خودم تو چیز هایی که منظم بودم موفق تر عمل کردم
                                          7مهمترین نکته اینکه خوابتون رو منظم کنید یعنی شاید اندازه درس خوندن این نکته حیاتی و مهم باشه خواهشا زود بخوابید زود بیدار شید مثلا ساعت 11 شب 5 صبح بیدار یا اگه خابالو هستین 10 بخوابین 5 صبح زود بیدار بشین این مهمه
                                          8 مسایل عشق عاشقی رو کلا حذف کنید از سرتون میرید دانشگاه یا بعد کنکور فرصت زیاده باس اونا و اگه خدایی نکرده در دوران کنکور همچین ظلمی رو در حق خودتون کردید دیگه انالله و ان الیه راجعون میشید :|
                                          9خودتون رو دوست داشته باشین الکی 2تا سوال اشتباه کردین نگین اه بی مخ اه تو خیلی اوسکولی تورو چه به پزشکی تورو چه به .... این مزخرفاتو اصلا به کار نبرین حتی اگه باسه شوخی هم شده اینجوری نگین
                                          10 مثبت باشین و همیشه موقع خواب یا وقت استراحت به اینکه اون رشته که قبول شدین فکر کنید و خودتون رو تو اون شرایط تصور کنید و به خودتون بگید میتونید
                                          11 اگه خودت خودتو باور نکنی مطمن باش کسی نیست باس باور کردنت و اگه خودتو با نا امیدی و حرف های ضعیف مانندی مثل اینکه من نمیتونم این چرندیات پر کنی مطمن باش هیچ وقت نمیتونی
                                          12 تو دوران کنکور ممکنه خیلیا مسخرتون بکنن بخصوص اونا که مثل من اصلا درسخون نبودن و سال کنکور درس خوندن شما اصلا نگران نباشید و درستون بخونید من همه تو کلاس میگفتن میلاد اوسکلم درس میخونه مسخره میکردن خخخ ولی سال دوازدهم میومدن پیشم که سوالاشون جواب بدم و یادشون بدم .... لطفا شما با انگیزه باشید من بمب انرژی رو از کسایی که بهم انگیزه میدادن دریافت نمیکردم راسیتش بلکه از اونا که مسخرم میکردن و میگفتن نمیتونم ...
                                          نکته ن ام :| خواهشا تو دوران کنکور فضای مجازی و گوشیو رو کلا حذف کنید باور کنید خیلی خیلی موفق تر میشید وقتی اخبار الکی و پست های مزخرف 1 مشت ادم بیکارو نگاه نمیکنید تو اینستا و تلگرام خیلی خیلی ارومید جاش برید ورزش کنید یا تا پارکی جایی یا با خونواده حرف بزنید یا هر کار دیگه
                                          نکته ن به علاوه 1 ام دوستان گلم کنکور هرکی بهتون گفت سادس چرت گفته اصلا ساده نیست و باید جدی بگیریدش تا میتونید از حاشیه دوری کنید و فقط به هدفتون فکر کنید اگه روزی 10 12 14 ساعت درس خوندی مغرور نشو دیگه تمومه کنکور ترکوندم
                                          هیچ وقت مغرور نشید همون موقع که مغرور شدین مطمن باش بعدش میفتی
                                          نکته خودتون وکیل باشید و ام : قبل اینکه کلا درس خوندن باسه کنکور رو شروع کنید تعین کنید و باخودتون حلاجی کنید چرا اصلا باید درس بخونم ؟ چطوری باید بخونم ؟ و چیکار کنم ؟ این پرسش ها شاید مسخره باشه ولی جوابشون حتما تو دفتر بنویسید
                                          نکته نمیدونم وام : دوستان گلم اگه 1 سال فرصت دارین برای اینکه باس کنکور بخونید لطفا هدفتون رو رو زیر 10 کوک کنید چونکه 1 سال باسه اینکه رتبه زیر 10 بشی کافیه الکی روز اول شروع میکنی انتضار نداشته باش تست کنکور بتونی حل کنی و زود ناامید بشی کنکور فرایندی پیوسته و طولانیه که فقط ادمایی که به خودشون و هدفشون باور دارن میتونن پس بجنگید و نترس باشید
                                          نکته ندارم دیگه تموم خخخ
                                          موفق باشید پایه یی هایه گوگولی امیدوارم همتون موفق بشید و به اونی که میخواید برسید مارو هم دعا کنید

                                          aminxiaviA آفلاین
                                          aminxiaviA آفلاین
                                          aminxiavi
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #30

                                          MiIad

                                          دمتتتتتت گرررم ؛ خداروشکر که نود درصد نکته هایی که گفتیو رعایت کردم ؛ بقیشم حتما حتما از این به بعد رعایت میکنم مثل ورزش و خواب 😍😍🌷

                                          ایشالله به حق همین زحمتی که واسه تایپ کشیدی نتیجه ی زحماتت رو ببینی ⚘🌷🌹😍😂😂😂

                                          MiIadM 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع