Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
  1. خانه
  2. مشاوره تحصیلی
  3. حضوری یا غیر حضوری در سال چهارم
کمککککک شیمی یازدهم فصل ۳
دوپامیند
اقا اقا من اینارو مشکل دارم. ویدئو هم دیدم ولی بازم یاد نگرفتم. کمکم کنیییید
شیمی
گزارش مطالعه دانشجویی🤓🎓
maryam111M
سلام سلاااام🤩 بچه ها تو این تاپیک میخوایم دانشجوها هم مثل کنکوریا ساعت مطالعه شون رو اعلام کنن ✌ هم انگیزه بشه برای فارغ التحصیلای آلاء تا تو محیط دانشگاه هم دست از تلاشِ آلائی برندارن 💪و هم اینکه کنکوریای با درسایی که دانشجوها میخونن یکم آشنا میشن🤗 پس از امشب استارت این تاپیک رو میزنیم و هرشب میایم و میگیم در طول روز چ درسایی رو خوندیم ،چند ساعت و چیکارا کردیم😁 دعوت میکنم از @فارغ-التحصیلان-آلاء که باهامون همراه بشن🤝 خیلی ممنون از @z-gheibi و @M-ba78 بابت پیشنهاد و همراهیشون❤ راستی از @romisa جانم هم دعوت میکنم بهمون سر بزنه و همراهیمون کنه😍
دانشگاهی
سوال شیمی ۱۱ مبحث آمید
S.ghrmniS
Topic thumbnail image
شیمی
معدل کنکور ۱۳۸۴
S
سلام.من دیپلم تجربی ۱۳۸۴ هستم ... و سوابق دیپلمم ک اون موقع نهایی بود سال ۱۳۹۳ ک کنکور دادم تو سایت سنجش بود...متاسفانه سال ۹۷ مجبور شدم از دندانپزشکی انصراف بدم...میخوام سال ۱۴۰۶ مجدد کنکور بدم...شرایط معدل و .. چجوریه
سوال مشاوره ای
ترمیم نهایی ها
im_mjgnI
سلام لطفا راهنمایی کنید . من فارغ التحصیل سال 1401 تجربی هستم معدل کلم 18 و خورده ای هست و نهایی 15 و خورده ای با این سوابق شانس قبولی در فرهنگیان رو دارم ؟ اگرنه کف قبولی تراز سوابق تحصیلی برای فرهگیان چقدر هست. آیا میتونم با توجه به اینکه یکبار ترمیم نمره انجام دادم ،امسال ثبت نام کنم و فقط دروسی که نمره بدی دارم رو ترمیم بدم و باقی دروس که نمرم خوب هست رو غایب باشم @مشاوره-تحصیلی @مشاوره-رسمی-آلاء @soleiman-jahan @فارغ-التحصیلان-آلاء
سوال مشاوره ای
دبیر ریاضی جایگزین استاد لکستانی
H
سلام ، خسته نباشید . من ویدیو های ریاضی دهم رو با آقای لکستانی تا فصل ۴ دیدم و واقعااا فوق العاده بودن ، منتهی دیگه ویدیو هارو آپدیت نمی کنند ، خواستم از دوستان مشورت بگیرم ببینم دبیری که سبک تدریسشون مشابه با ایشون باشه کی رو معرفی می کنید؟
ریاضی تجربی
پارت گذاری
Zahra2020Z
سلام خدمت دوستان عزیز....خیلی سریع میرم سر اصل مطلب ممکنه خیلیا تو تایم مطالعه از گوشی استفاده نکنن یا خودشون مجازی نداشته باشن و از گوشی خانواده استفاده کنن (مثل من😭)...ولی بعضی وقتا پیش میاد نمیتونی درست مطالعه کنی یا هرچیز دیگه ای من زیاد با آلا آشنایی ندارم حقیقتا ...ولی دوست دارم بعضی وقتا پارت بذارم هرکسی خواست میتونه همراهی کنه
مشاوره تحصیلی
گزارش هویج
هویجججه
یه هفته مهلت دارم پس فایتینگگگگگگ
سوال مشاوره ای
نکات ریز آقای نصیری چتر نجات 2
F
سلام به همه دوستان امیدوارم بچه های یازدهم نهایی خوبی رو پشت سر بزارن و همچنین بچه های کنکوری به اون نتیجه دلخواهشون برسن و موفق باشن آقا جسارتا کسی نکات ریز و خفنی که آقای نصیری در چتر نجات آلا برای درس حسابان گفتن رو، جمع آوری و یادداشت کرده؟ منظورم از نکات ریز مثل اینه که میگن: اگر جایی شما تابع درجه دوِ کسینوسی یا سینوسی دیدید (مثلا aCos^x + bCosx + c) بیاید یه بار cosx=1 یه بار cosx=-1 و یه بار هم cosx= -b/2a رو حساب کنید که مقادیر بدست اومده کمترینشون به ما min رو میده و بیشترین به ما max مطلق رو میدهد اگر کسی جمع آوری کرده این نکات رو منت بزاره بی زحمت ارسال کنه
حسابان
چالش ۲۱ روزه نوشتن to do list📝
maryam111M
Topic thumbnail image
مشاوره تحصیلی
بیوشیمی و دیگر هیچ
Anzw 18A
سلام قشنگا اومدم با یه تاپیک و سوال خیلی خیلی حیاتی🥲 بچه‌ها من از اول ترم، واقعا چیز درست حسابی‌ای از بیوشیمی نخوندم. همون یه ذره‌ای هم که خوندم، واقعا خوندنی حساب نمی‌شد و الان خیلی راحت می‌تونم بگم که بیوشیمی رو شروع نکردم:)))))! و زنگ خطر اینه که تا سه هفته بعد امتحاناتمون شروع می‌شن و من این درس رو باید کنار باقی درسای نخونده‌م تا آخر خرداد جمع کنم🤦‍♀️! حالا ازتون کمک و مشورت می‌خوام💕 اصلا نمی‌دونم که چجوری باید شروع کنم و چجوری بخونم و خیلی نیاز به تجربه‌هاتون دارم از خوندن این درس زیبااااا🙏🏻 برم سراغ یوتوب؟ اپارات؟ کتاب بخونم براش؟ هوش مصنوعی قراره بتونه این درس رو حل کنه؟ نمونه سوال باید بزنم براش؟ شما چی کار کردین با بیوشیمی؟ کل چیزیم که الان تو دستم دارم، جزوه‌ی بچه‌های ترمای بالاتره که بعید می‌دونم برای فهمیدن کافی و مناسب باشه @فارغ-التحصیلان-آلاء @دانشجویان-پزشکی @دانشجویان-پیراپزشکی
دانشگاهی
اطلاعات لیپیدا درستن؟
Anzw 18A
Topic thumbnail image
زیست شناسی
گزارش ساعت مطالعه برای کنکوری ها (تمامی رشته ها)
M
:handshake: سلام خدمت دوستان %(#ff0000)[دوازدهمی]، داخل این تاپیک میتونید ساعت مطالعه روزانتون رو گزارش بدید. طبیعتا همه دوست داریم فعالیت ها تو یه تاپیک باشه و نه پراکنده پس تاپیک تکراری نخواهیم داشت. :date: تاریخ گزارشات رو هم ذکر کنید (مخصوصا اگر گزارش مربوط به ۱ روز قبل میشه). بازیگران این تاپیک شما هستید پس بترکونید :fire: موفق باشید :rose: :heart: :information_source: اگر کنکوری نیستید میتونید از لینک های زیر وارد تاپیک مخصوص خودتون بشید :linked_paperclips: :point_down: :male-student: :female-student: => :keycap_0: :keycap_1: تاپیک مخصوص دهمی ها :male-student: :female-student: => :keycap_2: :keycap_1: تاپیک مخصوص یازدهمی ها @دوازدهم
مشاوره تحصیلی
مشکل من یا دینی؟
Mohammad MoziriM
سلام و عرض ادب. اصل مطلب: سر خوندن دینی خیلی حواسم پرت میشه، مطالعه دینی ام مفید نیست خیلی. ولی بقیه درسای عمومی مثل عربی و فارسی خیلی راحت و سریع میخونم اما دینی خیلی لفتش میدم، نمیدونم چطوریه یازدهم ، ریاضی فیزیک.
سوال مشاوره ای
راه ابریشم الا
M
سلام دوستان وقت بخیر من یازدهم تجربیم باتوجه به اینکه امسال نهایی ها تیر برگزار میشه زمان کمی برای تست دهم و یازدهم هست خواستم بدونم توی دو ماه یا سه ماه میشه دهم یازدهم رو تست زد؟؟ و اینکه راه ابریشم الا رو اینجا کسی داشته؟؟ نظرتون چیه دربارش!
سوال مشاوره ای
شروع از صفر تستی
Kiana 5K
سلام همگی من پایه یازدهم ریاضی هستم و سال ۱۴۰۶ کنکور دارم ، منطقه ۳ هستم، من امسال و سال دهم فقط تونستم در حد امتحانای مدرسه بخونم، و نتونستم خوب و کامل تست کار کنم چون میترسیدم تو امتحان نهایی یهو تستی بنویسم تراز های قلمچیم ما بین ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ هست کتاب تست هم دارم برای پایه یازدهم کلا قلمچی آبی دهم ریاضی و فیزیک و هندسه خیلی سبز یه شیمی جامع نشر الگو هم دارم تورو خدا کمکم کنید دارم از داخل از بین میرم..نمیدونم دارم با زندگیم چیکار میکنم.. معلممون میگه اگه نهایی ۱۹ به بالا بشین برین کنکور حتی ۳۰ درصد بزنین رشته تاپ قبولی من نمیدونم حرف کیو باور کنم
سوال مشاوره ای
شمارشگر رسیدن به آرزوهامون
macrophage Of nahang 0M
سلام.... هر کدوم از ما اگر در مسیر درست استعدادمون باشیم بدون شک آرزو های داریم چون واسه اونا خلق شدیم... تاحالا نمی‌دونم چقدر واسه آرزو و هدفتون تلاش کردید،منم خیلی....نه ماه شده،و نمی‌دونم چقدر دیگه بهش میرسم شیش ماه یسال دو سال نمیدونم اما بهش میرسم،،،می‌خوام اینجا تعهد ایجاد کنیم نه اینک این الزامه شدن باشه بلکه وقتی سرد شدیم بگیم چقدر اومدیم پسر پس پاشو....،هرشب چقدر براش تلاش میکنی...میتونی درمورد ارزوت بگی یا مثل من نگی فقط وقتی رسیدی بگیش، میتونی به این صورت پست بذاری، اسمشو بگی روزشو و مجموع شمارش ساعتشو از اول تا الان ،شمارشگر از الان ؛
مشاوره تحصیلی
فارسی دوازدهم|سودای عشق
HakoH
سلام مجددا توی درس هفتم سودای عشق وقتی میگیم به رنگ خود گرداند مند و مفعول به چه حالتی هستش؟ میشه خود را به رنگ او گرداند؟ خود مفعول و رنگ متمم اسنادی؟ @ریاضیا @تجربیا @دانش-آموزان-آلاء
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|در حقیقت عشق
HakoH
سلام بازم من😂😭 توی بیت در عشق کسی قدم نهد کش جان نیست با جان بودن به عشق در سامان نیست نمیتونم درک و دریافتی از کش داشته باشم نقش متمم گرفته بعد کتابم نوشته که برای او ولی چون من خنگ تر از این حرفام نفهمیدم @دانش-آموزان-آلاء @تجربیا @ریاضیا
ادبیات و زبان فارسی
فارسی دوازدهم|حقیقت عشق
HakoH
توی جمله وجود عاشق از عشق است وجود عاشق گروه نهادی از حرف اضافه و عشق متمم هست اینجا عشق مسند هم میتونن باشه بگیم متمم اسنادی؟ @دانش-آموزان-آلاء @ریاضیا @تجربیا
ادبیات و زبان فارسی

حضوری یا غیر حضوری در سال چهارم

زمان بندی شده سنجاق شده قفل شده است منتقل شده مشاوره تحصیلی
41 دیدگاه‌ها 5 کاربران 7.4k بازدیدها 3 Watching
  • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
  • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
  • بیشترین رای ها
پاسخ
  • پاسخ به عنوان موضوع
وارد شوید تا پست بفرستید
این موضوع پاک شده است. تنها کاربرانِ با حق مدیریت موضوع می‌توانند آن را ببینند.
  • پویان tvnپ آفلاین
    پویان tvnپ آفلاین
    پویان tvn
    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
    #8

    از اون بابت (لحاظ) کمی پول بشون بدیم که جوره، ایران سر پول میچرخه، فقط نمیدونم اگه مجبور شدم برم میتونم با مدرسه که تا ساعت 2 کلاسیم، میتونم شیمی و فیزیکو از آلاء بخونم?? دوستم که میگه من اینکارو کردم یه سال ضرر کردم، حالا من میشه??? عمومی ها رو با اینکه دو تا از دبیرامون دکترن و عالین ولی بازم عمومی نیازی به کلاس نیست...حالا ایا میشه دو دزس شیمی و فیزیکی الا ببینم

    Sent from my GT-N8000 using Tapatalk

    1 پاسخ آخرین پاسخ
    0
    • پویان tvnپ آفلاین
      پویان tvnپ آفلاین
      پویان tvn
      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
      #9
      این پست پاک شده!
      1 پاسخ آخرین پاسخ
      0
      • بهارهب آفلاین
        بهارهب آفلاین
        بهاره
        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
        #10

        [QUOTE=tavana.tvn;15939]از اون بابت (لحاظ) کمی پول بشون بدیم که جوره، ایران سر پول میچرخه، فقط نمیدونم اگه مجبور شدم برم میتونم با مدرسه که تا ساعت 2 کلاسیم، میتونم شیمی و فیزیکو از آلاء بخونم?? دوستم که میگه من اینکارو کردم یه سال ضرر کردم، حالا من میشه??? عمومی ها رو با اینکه دو تا از دبیرامون دکترن و عالین ولی بازم عمومی نیازی به کلاس نیست...حالا ایا میشه دو دزس شیمی و فیزیکی الا ببینم

        Sent from my GT-N8000 using Tapatalk[/QUOTE]راستش همین پارسال یکی از مدارس پسرانه همینکارو کردن...چند تا دانش آموز فوق العاده زرنگ داشت که البته چون مدرسشون دولتی بود رفتن ایثارگران ثبت نام کردن و دیگه مدرسه نرفتن همون تو خونه دی وی دی کنکور آسان است رو میدیدن...رتبشون همچین خوب نشد ...فک کنم امسالم موندگارن بجز یه نفرشون...میدونی مشکل خونه خوندن اینه که یکی دو روز نیس که..یه سااااال قرار هست خودت بخونی...اونم سال چهارم که خیلی مهمه...حتما خوب فکراتو بکن...یه وقت پشیمون نشی...شاید بتونی همزمان با مدرسه فیلمای اینجارم واسه یکی دوتا درس ببینی

        Nothing really matters :)

        1 پاسخ آخرین پاسخ
        0
        • پویان tvnپ آفلاین
          پویان tvnپ آفلاین
          پویان tvn
          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
          #11

          کنکور آسان است که کلاهبرداریه، همه دیگه اینو میدونن کاش از این فیلما استفاده میکردن و نتیجرو میدیدیم چطور شده....

          Sent from my GT-N8000 using Tapatalk

          1 پاسخ آخرین پاسخ
          0
          • پویان tvnپ آفلاین
            پویان tvnپ آفلاین
            پویان tvn
            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
            #12

            راستش درسایی مثل دینی و فیزیک و شیمی و ادبیات و زبان انگلیسی و ....دبیر میخواد چی بگه??? دبیر ادبیاتمون که واقعا محشره و دکتره مگه میاد چکار میکنه معنی درس و میگه و یکمم توضیح میده که کامل ترش رو گاج محوری نوشته، تازه این دبیر خوبس دبیرا دیگه مثل دینی رو دیگه هیچ، سر کلاس درباره داعش میگه،، واقعا نمیدونم چکار کنم?? از یک طرف خانواده به شدت مخالفن از یه طرف دیگه میگن کار خوبیه ، از یه طرف دیگه به صراحت میگن بدبخت میشی، حالا همه اینا یکنار، من وقتی بعضی از معلمارو میبینم با اعصاب خراب از مدرسه میام خونه در این حد از بعضیاشون بیزارم، واقعا گیج شدم....

            Sent from my GT-N8000 using Tapatalk

            1 پاسخ آخرین پاسخ
            0
            • پویان tvnپ آفلاین
              پویان tvnپ آفلاین
              پویان tvn
              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
              #13

              با اینکه مدرسه ما بهترین مدرسه شهره و تیزهوشانه وضعیت اینطوره، مدارس دیگه که کلا....

              Sent from my GT-N8000 using Tapatalk

              1 پاسخ آخرین پاسخ
              0
              • M آفلاین
                M آفلاین
                mohammadshayeghyahoo.com
                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                #14

                من هیچ چیز رو به کلاس و معلم ترجیح نمیدم.روحیه و انرژی که از مدرسه میگیری در حالت عادی و توی خونه به هیچ وجه نمیگیری
                همینطور تدریس هایی رو که آلا زده خیلی خوبن ولی اگر سوالی برات پیش اومد چی؟یه چیز دیگه هم اینکه مگه چقدر تو میتونی بشینی پای کامپیوتر و بعد درس بخونی؟خستگی که پای کامپیوتر میگیزی اصلا به صرفه نیست
                بنظرم میتونی بری مدرسه اگر هم سمپاد هستی که چه بهتر .... و در عوض بیای خونه کلیپ های آموزشی الا رو هم ببینی
                نظر شخصی بنده بود :)

                1 پاسخ آخرین پاسخ
                0
                • پویان tvnپ آفلاین
                  پویان tvnپ آفلاین
                  پویان tvn
                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                  #15

                  [QUOTE=mohammad.sh;15950]من هیچ چیز رو به کلاس و معلم ترجیح نمیدم.روحیه و انرژی که از مدرسه میگیری در حالت عادی و توی خونه به هیچ وجه نمیگیری
                  همینطور تدریس هایی رو که آلا زده خیلی خوبن ولی اگر سوالی برات پیش اومد چی؟یه چیز دیگه هم اینکه مگه چقدر تو میتونی بشینی پای کامپیوتر و بعد درس بخونی؟خستگی که پای کامپیوتر میگیزی اصلا به صرفه نیست
                  بنظرم میتونی بری مدرسه اگر هم سمپاد هستی که چه بهتر .... و در عوض بیای خونه کلیپ های آموزشی الا رو هم ببینی
                  نظر شخصی بنده بود :)[/QUOTE]
                  محمد جان کاملا باهات موافقم، احتمال 80 درصد میرم مدرسه ولی سوال مهم تر اینه که وقت میکنم هم تا ساعت 2 مدرسه باشم و هم فقط فیلم های شیمی و فیزیک آلاء رو بخونم??چون عمومیا که کتاب بسشونه، اختصاصی هم دبیرای ریاضیمون انصافا خوبن، ولی شیمی و فیزیک اصلا من 1+2 هم ازشون یاد نگرفتم، اگه بشه هم مدرسه برم و هم شیمی و فیزیک آلاء رو بخونم عالی میشه، ولی آیا وقت میکنم?? حتی اگه روزای تعطیل 11، 12 ساعت و روزای با مدرسه 5، 6 ساعت بخونم?????????? میشه????

                  Sent from my GT-N8000 using Tapatalk

                  1 پاسخ آخرین پاسخ
                  0
                  • M.anM آفلاین
                    M.anM آفلاین
                    M.an
                    مدیر
                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                    #16

                    سلام
                    ببينيد مدرسه رفتن و نرفتن چه سري معايب و يه سري مزايا داره كه بايد خوبه خوب بررسي بشه
                    نبايد هيجاني و از رو احساس تصميم بگيري
                    ببين وقتي ميري مدرسه كامل درگير درس و مدرسه هستي(ميدونم گفتي سطح تدريس بعضي دبيرات خوب نيستن)
                    هر روز موظف هستي يه برنامه اي داشته باشي
                    تو فضاي كلاس هر آن اشكالي داشتي يا سوالي برات پيش اومد ميتوني از دبيرت يا از هم كلاسي هات بپرسي
                    مي توني دبيرهات رو به چالش بكشي( هه هر وقت ديدي به جا تدريس موضوعات انحرافي گفته ميشه ميتوني با يه سوال دبيرتو از اون موضوع قبلي بيرون بياري)
                    و اينكه وقتي تو فضاي دوستان هستي و همگي يه هدف دارين انگيزه بيشتري خواهين داشت( البته اگه از اين دوستا داشته باشي)
                    ميدوني استاد شيمي اينجا سال قبل يه چيزي به دانش آموزاش گفت اونم اين بودكه:
                    قدر اين كلاس و مدرسه و فضايي كه توش هستين رو بدونين خيليا وقتي ميمونن سال بعد و تو خونه هستن ديگه اين فضا رو تجربه نمي كنن و اين براشون يه حسرت ميشه
                    حالا مدرسه نري
                    ميتوني برا خودت برنامه داشته باشي( بايد از خودت مطمئن باشي كه ميتوني پاي برنامه اي كه داري وايسي يا نه؟ ميتوني هميشه و همه آن با برنامه و مرتب پيش بري يا نه؟)
                    اگه اشكالي داشتي ديگه بايد از دوستات يا هركس ديگه اي بپرسي
                    زماني كه برا مطالعه داري به مراتب بيشتر خواهد بود (كه البته بايدبتوني خوب ازش استفاده كني اينطور نباشه كه به خودت بگي حالا كه مدرسه نميرم وقتم برا كاراي ديگه بيشتره......منظورمو كه ميفهمي)
                    و اينكه گفتي دبيرات خوب نيستن و هيشكي چيزي ازشون ياد نمي گيره
                    ميتوني اينو با صراحت به دبيرت بگي و بخواي از روش ديگه اي استفاده كنه
                    بايد سر كلاس با سوال دبيرتو به چالش دربياري
                    و هر چي كه برات مبهمه رو دوباره بپرسي تا برات واضح بشه و از ابهام در بيايي
                    شايد با طرح سوال بتوني از ذهنيتت دبيرت مفاهيم رو بكشي بيرون
                    در مورد دروس عمومي
                    اينكه ميگي دبير نميخواد و........
                    بايد بگم كه دروس عمومي رو نبايد دست كم بگيري
                    برا زبان و عربي و دين و زندگي و قسمت هايي از ادبيات داشتن يه دبير ميتونه خيلي كمكت بكنه
                    نميدونم رفتي سراغ تست هاي كنكور يا نه
                    اما اگه نرفتي بهتره بري كنكورهاي چند سال اخير رو ببيني و با توجه به سبك طرح سوال ها درس ها رو بخوني
                    ميتوني هر كدوم از اينا رو(مدرسه رفتن يا نرفتن ) برا چند روز امتحان كني
                    و ببيني عملكردت چطوري ميشه
                    فقط با خودت رو راست باش
                    ببين اينايي رو كه گفتم رو خودت خوب بررسي كن
                    و با قطعيت و يقين به جواب برس
                    هر تصميمي كه گرفتي ديگه بهش شك نكن باهاش پيش برو
                    موفق باشي.

                    چیزی که عاشقش هستی رو پیدا کن و بذار بکشتت.

                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                    0
                    • پویان tvnپ آفلاین
                      پویان tvnپ آفلاین
                      پویان tvn
                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                      #17

                      [QUOTE=man;15952]سلام
                      ببينيد مدرسه رفتن و نرفتن چه سري معايب و يه سري مزايا داره كه بايد خوبه خوب بررسي بشه
                      نبايد هيجاني و از رو احساس تصميم بگيري
                      ببين وقتي ميري مدرسه كامل درگير درس و مدرسه هستي(ميدونم گفتي سطح تدريس بعضي دبيرات خوب نيستن)
                      هر روز موظف هستي يه برنامه اي داشته باشي
                      تو فضاي كلاس هر آن اشكالي داشتي يا سوالي برات پيش اومد ميتوني از دبيرت يا از هم كلاسي هات بپرسي
                      مي توني دبيرهات رو به چالش بكشي( هه هر وقت ديدي به جا تدريس موضوعات انحرافي گفته ميشه ميتوني با يه سوال دبيرتو از اون موضوع قبلي بيرون بياري)
                      و اينكه وقتي تو فضاي دوستان هستي و همگي يه هدف دارين انگيزه بيشتري خواهين داشت( البته اگه از اين دوستا داشته باشي)
                      ميدوني استاد شيمي اينجا سال قبل يه چيزي به دانش آموزاش گفت اونم اين بودكه:
                      قدر اين كلاس و مدرسه و فضايي كه توش هستين رو بدونين خيليا وقتي ميمونن سال بعد و تو خونه هستن ديگه اين فضا رو تجربه نمي كنن و اين براشون يه حسرت ميشه
                      حالا مدرسه نري
                      ميتوني برا خودت برنامه داشته باشي( بايد از خودت مطمئن باشي كه ميتوني پاي برنامه اي كه داري وايسي يا نه؟ ميتوني هميشه و همه آن با برنامه و مرتب پيش بري يا نه؟)
                      اگه اشكالي داشتي ديگه بايد از دوستات يا هركس ديگه اي بپرسي
                      زماني كه برا مطالعه داري به مراتب بيشتر خواهد بود (كه البته بايدبتوني خوب ازش استفاده كني اينطور نباشه كه به خودت بگي حالا كه مدرسه نميرم وقتم برا كاراي ديگه بيشتره......منظورمو كه ميفهمي)
                      و اينكه گفتي دبيرات خوب نيستن و هيشكي چيزي ازشون ياد نمي گيره
                      ميتوني اينو با صراحت به دبيرت بگي و بخواي از روش ديگه اي استفاده كنه
                      بايد سر كلاس با سوال دبيرتو به چالش دربياري
                      و هر چي كه برات مبهمه رو دوباره بپرسي تا برات واضح بشه و از ابهام در بيايي
                      شايد با طرح سوال بتوني از ذهنيتت دبيرت مفاهيم رو بكشي بيرون
                      در مورد دروس عمومي
                      اينكه ميگي دبير نميخواد و........
                      بايد بگم كه دروس عمومي رو نبايد دست كم بگيري
                      برا زبان و عربي و دين و زندگي و قسمت هايي از ادبيات داشتن يه دبير ميتونه خيلي كمكت بكنه
                      نميدونم رفتي سراغ تست هاي كنكور يا نه
                      اما اگه نرفتي بهتره بري كنكورهاي چند سال اخير رو ببيني و با توجه به سبك طرح سوال ها درس ها رو بخوني
                      ميتوني هر كدوم از اينا رو(مدرسه رفتن يا نرفتن ) برا چند روز امتحان كني
                      و ببيني عملكردت چطوري ميشه
                      فقط با خودت رو راست باش
                      ببين اينايي رو كه گفتم رو خودت خوب بررسي كن
                      و با قطعيت و يقين به جواب برس
                      هر تصميمي كه گرفتي ديگه بهش شك نكن باهاش پيش برو
                      موفق باشي.[/QUOTE]
                      واقعا ممنونم که انقدر زحمت کشیدی تایپ کردی، در مورد دوستام که همکلاسین اینو بگم که واقعا خیلیاشون درس خون و بچه های خیلی خیلی زرنگی هستن و جو درس خونی خیلی زیاده ولی بعضی وقت ها هم این جو منو کاملا ناامید میکنه که میبینم اینا انقدر درسشون خوبه و راحت تست میزنن و من نمیتونم مثل اونا باشم، منظورمو که متوجه میشی، میخوام بگم من زیاد از مقایسه خوشم نمیاد و ادمی هستم که پیشرفت خودم به دور از بقیه برام مهمه،یعنی مدرسه این جو و داره ولی شاید خیلی بهم کمک نکنه، در مورد اینکه گفتی به دبیرت بگو روششو عوض کنه که خیلی از بچه ها رفتن و به مدیر و به خود معلم گفتن ولی مشکل اساسی دارن این معلما، درست بشو نیستن، اصلا استعداد منتقل کردن رو ندارن و برای معلمی ساخته نشدن، اصلا معلم فیزیکمون مدرکشو از دانشگاه امیر کبیر گرفته و داره دکترا میخونه ولی هر چی از بد درس دادنش بگم کم گفتم، کلا یه کلام بگم که شیمی و فیزیک برای بچه ها نون و آب نمیشه....
                      سوال:با همینا بسازم و با کتاب های کمک آموزشی و تستی شیمی و فیزیک و بخونم??? یا وقت میشه فیلمارو هم درکنار این کارا ببینم???? خیلیا میگن وقت نمیکنی و اینا خودشون خیلی زیادن، حالا نمیدونم....

                      Sent from my GT-N8000 using Tapatalk

                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                      0
                      • پویان tvnپ آفلاین
                        پویان tvnپ آفلاین
                        پویان tvn
                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                        #18

                        [QUOTE=man;15952]سلام
                        ببينيد مدرسه رفتن و نرفتن چه سري معايب و يه سري مزايا داره كه بايد خوبه خوب بررسي بشه
                        نبايد هيجاني و از رو احساس تصميم بگيري
                        ببين وقتي ميري مدرسه كامل درگير درس و مدرسه هستي(ميدونم گفتي سطح تدريس بعضي دبيرات خوب نيستن)
                        هر روز موظف هستي يه برنامه اي داشته باشي
                        تو فضاي كلاس هر آن اشكالي داشتي يا سوالي برات پيش اومد ميتوني از دبيرت يا از هم كلاسي هات بپرسي
                        مي توني دبيرهات رو به چالش بكشي( هه هر وقت ديدي به جا تدريس موضوعات انحرافي گفته ميشه ميتوني با يه سوال دبيرتو از اون موضوع قبلي بيرون بياري)
                        و اينكه وقتي تو فضاي دوستان هستي و همگي يه هدف دارين انگيزه بيشتري خواهين داشت( البته اگه از اين دوستا داشته باشي)
                        ميدوني استاد شيمي اينجا سال قبل يه چيزي به دانش آموزاش گفت اونم اين بودكه:
                        قدر اين كلاس و مدرسه و فضايي كه توش هستين رو بدونين خيليا وقتي ميمونن سال بعد و تو خونه هستن ديگه اين فضا رو تجربه نمي كنن و اين براشون يه حسرت ميشه
                        حالا مدرسه نري
                        ميتوني برا خودت برنامه داشته باشي( بايد از خودت مطمئن باشي كه ميتوني پاي برنامه اي كه داري وايسي يا نه؟ ميتوني هميشه و همه آن با برنامه و مرتب پيش بري يا نه؟)
                        اگه اشكالي داشتي ديگه بايد از دوستات يا هركس ديگه اي بپرسي
                        زماني كه برا مطالعه داري به مراتب بيشتر خواهد بود (كه البته بايدبتوني خوب ازش استفاده كني اينطور نباشه كه به خودت بگي حالا كه مدرسه نميرم وقتم برا كاراي ديگه بيشتره......منظورمو كه ميفهمي)
                        و اينكه گفتي دبيرات خوب نيستن و هيشكي چيزي ازشون ياد نمي گيره
                        ميتوني اينو با صراحت به دبيرت بگي و بخواي از روش ديگه اي استفاده كنه
                        بايد سر كلاس با سوال دبيرتو به چالش دربياري
                        و هر چي كه برات مبهمه رو دوباره بپرسي تا برات واضح بشه و از ابهام در بيايي
                        شايد با طرح سوال بتوني از ذهنيتت دبيرت مفاهيم رو بكشي بيرون
                        در مورد دروس عمومي
                        اينكه ميگي دبير نميخواد و........
                        بايد بگم كه دروس عمومي رو نبايد دست كم بگيري
                        برا زبان و عربي و دين و زندگي و قسمت هايي از ادبيات داشتن يه دبير ميتونه خيلي كمكت بكنه
                        نميدونم رفتي سراغ تست هاي كنكور يا نه
                        اما اگه نرفتي بهتره بري كنكورهاي چند سال اخير رو ببيني و با توجه به سبك طرح سوال ها درس ها رو بخوني
                        ميتوني هر كدوم از اينا رو(مدرسه رفتن يا نرفتن ) برا چند روز امتحان كني
                        و ببيني عملكردت چطوري ميشه
                        فقط با خودت رو راست باش
                        ببين اينايي رو كه گفتم رو خودت خوب بررسي كن
                        و با قطعيت و يقين به جواب برس
                        هر تصميمي كه گرفتي ديگه بهش شك نكن باهاش پيش برو
                        موفق باشي.[/QUOTE]
                        البته بعضی دبیرامون نه ها، بیشتریاشون، ساده بگم فقط ادبیات و دیفرانسیل و تحلیلی دبیر خوب داریم ، بقیه شوتن به معنای واقعی..

                        Sent from my GT-N8000 using Tapatalk

                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                        1
                        • M.anM آفلاین
                          M.anM آفلاین
                          M.an
                          مدیر
                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                          #19

                          خواهش
                          ببين اين خيلي خوبه كه تو خودتو با بقيه مقايسه نميكني يعني تنها كسي كه بايد خودتو با اون مقايسه كني فقط و فقط خودتي
                          دوستات فقط ميتونن برا رفع اشكال و.....بهت كمك كن و نبايد خودتو باهاشون مقايسه كني چون هركس متمايز از ديگري هست
                          در مورد فيلم ها بگم كه ببين ديدن فيلم ها ميتونه راندمانت رو خيلي بالا ببره شايد از رو درسنامه خوندن زمان زيادي ازت بگيره تا به مفهوم و عمق اون مبحث پي ببري اما با يه برنامه ريزي درست ميوني اون درسايي كه گفتي رو فيلم هاش رو ببيني
                          فيلم هاي اينجا هم فوق العاده هستن

                          چیزی که عاشقش هستی رو پیدا کن و بذار بکشتت.

                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                          0
                          • بهارهب آفلاین
                            بهارهب آفلاین
                            بهاره
                            نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                            #20

                            [QUOTE=tavana.tvn;15953]واقعا ممنونم که انقدر زحمت کشیدی تایپ کردی، در مورد دوستام که همکلاسین اینو بگم که واقعا خیلیاشون درس خون و بچه های خیلی خیلی زرنگی هستن و جو درس خونی خیلی زیاده ولی بعضی وقت ها هم این جو منو کاملا ناامید میکنه که میبینم اینا انقدر درسشون خوبه و راحت تست میزنن و من نمیتونم مثل اونا باشم، منظورمو که متوجه میشی، میخوام بگم من زیاد از مقایسه خوشم نمیاد و ادمی هستم که پیشرفت خودم به دور از بقیه برام مهمه،یعنی مدرسه این جو و داره ولی شاید خیلی بهم کمک نکنه، در مورد اینکه گفتی به دبیرت بگو روششو عوض کنه که خیلی از بچه ها رفتن و به مدیر و به خود معلم گفتن ولی مشکل اساسی دارن این معلما، درست بشو نیستن، اصلا استعداد منتقل کردن رو ندارن و برای معلمی ساخته نشدن، اصلا معلم فیزیکمون مدرکشو از دانشگاه امیر کبیر گرفته و داره دکترا میخونه ولی هر چی از بد درس دادنش بگم کم گفتم، کلا یه کلام بگم که شیمی و فیزیک برای بچه ها نون و آب نمیشه....
                            سوال:با همینا بسازم و با کتاب های کمک آموزشی و تستی شیمی و فیزیک و بخونم??? یا وقت میشه فیلمارو هم درکنار این کارا ببینم???? خیلیا میگن وقت نمیکنی و اینا خودشون خیلی زیادن، حالا نمیدونم....

                            Sent from my GT-N8000 using Tapatalk[/QUOTE]سلام...ببین اینکه اهل مقایسه کردن خودت با بقیه نیستی خیلی خوبه...مهم اینه خوب خودت باشی ،ولی یه نکته مهم اینه که شما با یه دوره 10 ماهه روبه رو هستی،10 ماه باید مداوم درس بخونی و اینکه بتونی توی این مدت روحیه درس خوندنت رو حفظ کنی اونم بدون رفتن به مدرسه خیلی کار سختیه...در اینکه دبیرای اینجا عالین هیچ شکی نیس اما نظر من اینه که مدرستو برو ،اونم به طور منظم و یک یا دوتا درس رو هم انتخاب کن و با فیلمای اینجا بخون...اگه بخوای و برنامه ریزی درستی داشته باشی حتما موفق میشی...درگیر اینکه بچه های کلاستون درس خونن و یا وضعیتشون از تو بهتره نباش،جوجه رو آخر پاییز میشمرن !!...هیچ بعید نیس که با تلاش مداومت بتونی به نتیجه ای برسی که همه رو شگفت زده کنی :)

                            Nothing really matters :)

                            1 پاسخ آخرین پاسخ
                            0
                            • پویان tvnپ آفلاین
                              پویان tvnپ آفلاین
                              پویان tvn
                              نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                              #21

                              [emoji4] واقعا این نظرتون انرژی خاصی بهم داد ، ممنونم

                              Sent from my GT-N8000 using Tapatalk

                              1 پاسخ آخرین پاسخ
                              0
                              • پویان tvnپ آفلاین
                                پویان tvnپ آفلاین
                                پویان tvn
                                نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                #22

                                [QUOTE=man;15955]خواهش
                                ببين اين خيلي خوبه كه تو خودتو با بقيه مقايسه نميكني يعني تنها كسي كه بايد خودتو با اون مقايسه كني فقط و فقط خودتي
                                دوستات فقط ميتونن برا رفع اشكال و.....بهت كمك كن و نبايد خودتو باهاشون مقايسه كني چون هركس متمايز از ديگري هست
                                در مورد فيلم ها بگم كه ببين ديدن فيلم ها ميتونه راندمانت رو خيلي بالا ببره شايد از رو درسنامه خوندن زمان زيادي ازت بگيره تا به مفهوم و عمق اون مبحث پي ببري اما با يه برنامه ريزي درست ميوني اون درسايي كه گفتي رو فيلم هاش رو ببيني
                                فيلم هاي اينجا هم فوق العاده هستن[/QUOTE]
                                یه سوال، حالا کلا به دور از اینکه برم مدرسه یا نه، کلا کدوم فیلما خوبن?? مثلا دینی و ادبیات فیلم ها چی میخوان بگن?? کلا کدوم فیلما رو توصیه میکنی?

                                Sent from my GT-N8000 using Tapatalk

                                1 پاسخ آخرین پاسخ
                                0
                                • M.anM آفلاین
                                  M.anM آفلاین
                                  M.an
                                  مدیر
                                  نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                  #23

                                  [QUOTE=tavana.tvn;15966]یه سوال، حالا کلا به دور از اینکه برم مدرسه یا نه، کلا کدوم فیلما خوبن?? مثلا دینی و ادبیات فیلم ها چی میخوان بگن?? کلا کدوم فیلما رو توصیه میکنی?

                                  Sent from my GT-N8000 using Tapatalk[/QUOTE]
                                  فيلم هاي تحليلي وگسسته كه فوق العاده هستن ( اينا رو ببيني خيلي خوبه) كلا استاد شامي زاده فوق العاده هستن
                                  برا ديف بستگي به پايت داره هر 2 خوبن
                                  شيمي و فيزيك هم خوبن من برا پارسال رو ديدم هر 2 ك1
                                  تو ديني ك2 رو توصيه ميكنم
                                  ببين تو ديني متن درس رو مي خونن برا آيات كليد واژه ميدن و ارتباط آيات به هم رو ميگن
                                  مفهوم آيات و اينكه مربوط به چه قسمتي از متن درس هست
                                  كلا كلاس خوبي هست حتي اگه كلاس درسي رو نديدي پيش آزمون ها رو ببين
                                  من ادبيات جمع بندي ها رو ديدم خوب بودن
                                  تو ادبيات قرابت و آرايه و زبان فارسي و.... تدريس ميشه كلا هرچي برا كنكور لازمه تو كلاس ها گفته ميشه
                                  عربي ك2 هم خوبه

                                  چیزی که عاشقش هستی رو پیدا کن و بذار بکشتت.

                                  ا 1 پاسخ آخرین پاسخ
                                  0
                                  • پویان tvnپ آفلاین
                                    پویان tvnپ آفلاین
                                    پویان tvn
                                    نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                    #24

                                    [QUOTE=man;15969]فيلم هاي تحليلي وگسسته كه فوق العاده هستن ( اينا رو ببيني خيلي خوبه) كلا استاد شامي زاده فوق العاده هستن
                                    برا ديف بستگي به پايت داره هر 2 خوبن
                                    شيمي و فيزيك هم خوبن من برا پارسال رو ديدم هر 2 ك1
                                    تو ديني ك2 رو توصيه ميكنم
                                    ببين تو ديني متن درس رو مي خونن برا آيات كليد واژه ميدن و ارتباط آيات به هم رو ميگن
                                    مفهوم آيات و اينكه مربوط به چه قسمتي از متن درس هست
                                    كلا كلاس خوبي هست حتي اگه كلاس درسي رو نديدي پيش آزمون ها رو ببين
                                    من ادبيات جمع بندي ها رو ديدم خوب بودن
                                    تو ادبيات قرابت و آرايه و زبان فارسي و.... تدريس ميشه كلا هرچي برا كنكور لازمه تو كلاس ها گفته ميشه
                                    عربي ك2 هم خوبه[/QUOTE]
                                    یه سوال، میگم روزی چند ساعت میخونی??

                                    Sent from my GT-N8000 using Tapatalk

                                    1 پاسخ آخرین پاسخ
                                    0
                                    • M.anM آفلاین
                                      M.anM آفلاین
                                      M.an
                                      مدیر
                                      نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                      #25

                                      [QUOTE=tavana.tvn;15970]یه سوال، میگم روزی چند ساعت میخونی??

                                      Sent from my GT-N8000 using Tapatalk[/QUOTE] من كنكور دادم

                                      چیزی که عاشقش هستی رو پیدا کن و بذار بکشتت.

                                      1 پاسخ آخرین پاسخ
                                      0
                                      • پویان tvnپ آفلاین
                                        پویان tvnپ آفلاین
                                        پویان tvn
                                        نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                        #26

                                        واقعا،، روزی چند میخوندی??نمیدونم چرا نمیتونم بخونم،،،، نمیدونم چم شده..

                                        Sent from my GT-N8000 using Tapatalk

                                        1 پاسخ آخرین پاسخ
                                        0
                                        • M.anM آفلاین
                                          M.anM آفلاین
                                          M.an
                                          مدیر
                                          نوشته‌شده در آخرین ویرایش توسط انجام شده
                                          #27

                                          [QUOTE=tavana.tvn;15972]واقعا،، روزی چند میخوندی??نمیدونم چرا نمیتونم بخونم،،،، نمیدونم چم شده..

                                          Sent from my GT-N8000 using Tapatalk[/QUOTE]
                                          اوايل 10 حالا بيشتر يا كمتر هم ميشد
                                          اما بعدا بيشترش كردم تا حدود14
                                          برنامه ريزي كردي؟

                                          چیزی که عاشقش هستی رو پیدا کن و بذار بکشتت.

                                          1 پاسخ آخرین پاسخ
                                          0
                                          پاسخ
                                          • پاسخ به عنوان موضوع
                                          وارد شوید تا پست بفرستید
                                          • قدیمی‌ترین به جدید‌ترین
                                          • جدید‌ترین به قدیمی‌ترین
                                          • بیشترین رای ها


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • درون آمدن

                                          • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

                                          • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
                                          • اولین پست
                                            آخرین پست
                                          0
                                          • دسته‌بندی‌ها
                                          • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
                                          • جدیدترین پست ها
                                          • برچسب‌ها
                                          • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
                                          • دوره‌های آلاء
                                          • گروه‌ها
                                          • راهنمای آلاخونه
                                            • معرفی آلاخونه
                                            • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
                                            • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
                                            • استفاده از ابزارهای ادیتور
                                            • معرفی گروه‌ها
                                            • لینک‌های دسترسی سریع